Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיסק משוחרר..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שבוע בערך התחלתי לשמוע רעשים מכיוון הגלגל בהתחלה

חשבתי שמשנו לא טוב בברקס אבל שהרמתי תאוטו *** תאוטו = את האוטו ***על ג'ק ראיתי שהגלגל משחק לצדדים.

בקיצור פירקתי תגלגל והבורג המרכזי שטופס תדיסק היה משוחרר,חיזקתי אותו עם היד והוא שוב נפתח.

פעם שנייה חיזקתי עם פטיש אויר ובנתיים זה בסדר..

 

עכשיו אמרו לי שהבורג הזה הוא עם ביטחון עצמי והוא חד פעמי,אם פותחים אותו חייב להחליף

זה נכון?

להחליף אותו או שזה בסדר ככה?

פורסם

מה הכוונה "הגלגל נשחק לצדדים?"

יש לך 106?

איזה רעשים שמעת , והאם זה קרה לך רק בהאצה או במהירות מסויימת?

האם היו רעידות ביחד עם הרעשים

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

מדובר פה במפגע בטיחותי חמור ביותר.

גש מיד למוסך!

זהו בורג שנסגר על המיסב שהגלגל מסתובב עליו ואם הוא משוחרר יש לך חופש בגלגל.

בקיצור לא יודע איך זה בפג'ו שלך אבל זה אום עם אבטחה עצמית או עם פין פציל שמאבטח את האום.

גש מיד למוסך

פורסם
מה הכוונה "הגלגל נשחק לצדדים?"

יש לך 106?

איזה רעשים שמעת , והאם זה קרה לך רק בהאצה או במהירות מסויימת?

האם היו רעידות ביחד עם הרעשים

*משחק

רעשים של חריקות בכל מהירות

וגם רעידות

פורסם

מהתיאור שלך נשמע שמדובר באום שמחבר את הציריה לגלגל. האום הזה בסוף ההברגה צריך לדפוק עליו (עם מפסלת) או שיש פין פציל שמאבטח אותו.

 

אם הוא מהסוג הראשון, אז האום הוא חד פעמי, אם מהשני אז צריך להיות פין.

 

איזה אוטו מדובר?

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

תחליף מיד את האום ואבטח אותו להבא ..

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

דבר ראשון, האום המרכזי לעולם לא מחזיק את הדיסק! אלא תופס את קצה חצי הגל החיצוני "ציריה". בהנחה שיש לך הנעה קדמית כמובן.

בכל אופן, מומלץ להחליף את האום כשפותחים אותו, כיוון ש"האטבטחה" שלו היא הכנסת קצה האום לתוך חריץ בקצה ההברגה של החצי גל. מה שאני ממליץ לך לעשות עד שתחליף את האום, כמובן שאתה לא חייב, פשוט תסגור את האום הפוך, ואז תדפוק באמצעות פטיש (זהירות על הידיים) על אזמל או דורן על השפה החיצונית של האום.

בנוסף להליך שפרטתי קודם, אני ממליץ לך לרכוש דבק מסוג לוק-טייט להגברת הבטיחות.

אין לך סיבה להיות לחוץ אם סגרת את הבורג עם פטיש אוויר,. גם אם האום יפול מהמקום שלו, אתה תשמע לכל היותר דפיקות, אין כאן היבט בטיחותי לחייו של הנהג! לגבי החופש שיש לך בגלגל, תבדוק את מצב המיסב אם החופש הוא אנכי, ואת הזורע/משולש אם החופש הוא אופקי.

בהצלחה.

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

יש לי שאלה שקשורה לנושא.

 

יש לי 205(אני חושב שהאיזור דומה ל 106),ואני מרגיש דפיקות ורעידות בהאצה ,בדרך כלל ב 60-70 קמ"ש האם ייתכן שגם האום אצלי השתחרר?

הרמתי את הרכב על ג'ק , וניסיתי לנדנד את הגלגל בצורה אנכית ולא היו חופשים , האם כך בודקים זאת?

אציין שלפני מספר חודשים החליפו לי גרמושקה בצד הזה , לא החליפו לאום חדש.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

תניח את היד על דבור האופן, ועל הגלג ביחד, בחלקו הפנימי, זוהי הדרך הבטוחה לזיהוי חופש.

לגבי הדפיקות/רעידות. תבדוק את התושבות מנוע/גיר.

כמו כן רעידות יכולות לנבוע מאיזון גלגלים לקוי

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

מה זה דבור האופן?

 

תוכל להסביר איך לבצע את הבדיקה שוב? האם הצד הנבדק צריך להיות באוויר?

 

ניגשתי עם זה למוסך בעבר והוא שם את הידיים על הגלגל הקידמי ונידנד אותו חזק כאשר הרכב על הכביש, הורגשה נקישה קלה(גם אני הרגשתי), הוא אמר שצריך להעלות אותו על ליפט כדי לבדוק מה זה אבל לא היה לו אחד פנוי אז התעופפתי משם.

 

מה דעתך ? מה זה יכול להיות?.

 

תודה שבת שלום.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
מה זה דבור האופן?

 

תוכל להסביר איך לבצע את הבדיקה שוב? האם הצד הנבדק צריך להיות באוויר?

 

ניגשתי עם זה למוסך בעבר והוא שם את הידיים על הגלגל הקידמי ונידנד אותו חזק כאשר הרכב על הכביש, הורגשה נקישה קלה(גם אני הרגשתי), הוא אמר שצריך להעלות אותו על ליפט כדי לבדוק מה זה אבל לא היה לו אחד פנוי אז התעופפתי משם.

 

מה דעתך ? מה זה יכול להיות?.

 

תודה שבת שלום.

יש מצב זה מיסב גלגל

פורסם
גם אם האום יפול מהמקום שלו, אתה תשמע לכל היותר דפיקות, אין כאן היבט בטיחותי לחייו של הנהג!
מעניין,

מה שמזיק את הגלגל למקום זה הברגים שמחזקים אותו לטבור. הטבור מוחזק למקומו על ידי אותו אום סוררת, שכנראה השתחחרה לפותח השרשור.

 

אין אום , אין גלגל, ויש כאן הבט בטיחותי ממדרגה ראשונה!

×
×
  • תוכן חדש...