Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נורת הצ'ק אנג'ין שנדלקה לי באימפרזה טורבו 2002 נובעת (אחרי סריקה במחשב סובארו) מחיישן גל ארכובה תקול.

 

צריך לציין שהנורה דולקת מדי פעם(כרגע למשל אשתי מסרה שאינה דולקת) דבר שהביא אותי לחשוב שייתכן וישנם שבבים של מתכת על החיישן ומכאן הבעיה.

 

חיישן כזה עולה 700 ש"ח.

 

ממוסך סובארו גורסים כי לא יועיל לנקותו ואולי גם הם אינם אובייקטיביים.

 

בכל אופן לדעתי אין סיכון בלנסות מקסימום ייתכן ויהיו בעיות הנעה (מה שלא היה מעולם).

 

האם ניסיון לנתק מצבר יעזור למחוק ההודעה במחשב כי הרי מדובר בobd.

 

תודה

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

נקה אותו עם סמרטוט יבש ובזהירות ואין לך מה להפסיד אלא להיפך, אולי רק תרויח אם אכן שבבי מתכת זעירים משבשים את פעולת החיישן. בהזדמנות זאת ודא שהוא מחוזק היטב.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
נקה אותו עם סמרטוט יבש ובזהירות ואין לך מה להפסיד אלא להיפך, אולי רק תרויח אם אכן שבבי מתכת זעירים משבשים את פעולת החיישן. בהזדמנות זאת ודא שהוא מחוזק היטב.

בברכה - רפי לין :-)

רק תזהר לא לשבור את הבורג.

 

לידע כללי, חיישן גל ארכובה בא עם כיוון מסויים. ברגע שמתחילים לשחק עם החיישן, המנוע לא יתניע.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

צריך לציין שהנורה דולקת מדי פעם(כרגע למשל אשתי מסרה שאינה דולקת) דבר שהביא אותי לחשוב שייתכן וישנם שבבים של מתכת על החיישן ומכאן הבעיה.

בסובארו אין שום בעיה לבצע את זה (כשלמיטב ידיעתי אין שום כיוון מיוחד לחיישן הזה - וכבר יצא לי בעבר לפרק כזה חיישן).

פרק את החיישן, נקה אותו ביסודיות והחזר חזרה. אין צורך לחזק את הבורג יותר מידי - למעשה כדאי להפעיל רגש בזמן סגירה הבורג ולא לחזק יותר מידי.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אין שום כיוון בהרכבת חיישן גל ארכובה.לסגור עים רגש.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

אני לא מתמצא בסובארו, אבל במזדה יש, אז חשבתי שגם שם צריך כיוון.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

:-)))

 

מצחיקון, אלה שבבים של מתכת אבל הם בהחלט לא מרמזים על סוף המנוע.

 

חברים, אני חושב שהטעיתי אתכם. על גבי דף הבדיקה רשום-הוזמן חיישן גל זיזים.

 

כרגע המנורה לא דולקת. מה אתם אומרים? להשקיע 700 ש"ח או להמתין לראות?

 

תודה

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
:-)))

מצחיקון, אלה שבבים של מתכת אבל הם בהחלט לא מרמזים על סוף המנוע.

חברים, אני חושב שהטעיתי אתכם. על גבי דף הבדיקה רשום-הוזמן חיישן גל זיזים.

כרגע המנורה לא דולקת. מה אתם אומרים? להשקיע 700 ש"ח או להמתין לראות?

תודה

ירון

תנקה את החיישן גל זיזים ותבדוק מה קורה הלאה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
תודה

 

אני אבקש מהמכונאי שלי (אלא אם זה מאוד פשוט).

 

ירון

אין צורך.

תצטייד במפתח (רינג) 10 מ"מ ו 10 דקות מזמנך.

 

החיישן גל זיזים נמצא מאחורי מכסה הטיימינג (מפלסטיק שחור) והוא מוברג לחלק מתכתי במנוע.

 

איך תזהה אותו ?

 

מאיזור האינג'קטורים תראה חוט עם 2 גידים שמגיע ל...

רגע, מצאתי את מה שאני צריך !

 

שים לב לתמונה התחתונה בקובץ המצורף. בתמונה העליונה זה החיישן גל ארכובה, התמונה התחתונה זה החיישן גל זיזים).

 

110524b.gif

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

וואו איציק, מאוד תודה.

 

כרגע אני לא אפרק אותו מהסיבה הפשוטה...שהנורה לא נדלקת יותר.

 

אם תידלק אפרק אותו.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

×
×
  • תוכן חדש...