Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגברים של HI FONICS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב שהם לא ממש נפוצים פה בפורום ובכלל.

האם הם שווים את המחיר או שהם מתומחרים בהגזמה יחסית לתמורה?

הדגם הזה נראה לי אטרקטיבי:

http://www.autos-sound.net/shop/?p=productMore&iProduct=90

 

הוא מספיק חזק בשביל דוטק 6.5 וסאב חזק?

יש לי אפשרות גם להביא מהדיוטי פרי את הJBL המפורסם, אבל אולי עדיף להוסיף קצת כסף

ולקנות משהו איכותי יותר עם THD נמוך יותר?

פורסם

לromanx יש שתי מגברים שלהם(אז הוא יתן לך חוות דעת אל החברה).

 

אם אתה משווה את המגבר הזה לjbl המפורסם אז אין פה לחשוב כמובן את הhifonics...

 

 

 

 

 

ליאור

פורסם

 

אם אתה משווה את המגבר הזה לjbl המפורסם אז אין פה לחשוב כמובן את הhifonics...

 

השאלה היא אם יהיה איזשהו הבדל מורגש עם הדוטק וההי פוניקס או דוטק וJBL. בכל זאת יש בינהם הפרש של 700 שקל בערך, אם יש הבדל בסאונד אני מוכן להשקיע.

איטום דלתות קדמיות גם כן בתכנון וכבלים 4 גייג' + BIG3.... בינתיים אני בשלב של בדיקת עלויות

אבל אין ספק שאם אני כבר משקיע סכום כסף נכבד, אני לא יתפשר על דברים קטנים כמו איטום דלתות

והתקנה איכותית

פורסם

קראתי.

עפ"י המאמר הJBL נמצא מתחת להייפוניקס. ז"א שהייפוניקס איכותי יותר, מצד שני הוא גם חלש יותר

(ZEUS ZX4400)

מה JBL מבחינת ההספק המוצהר.

אבל הבנתי שלפעמים הנתונים היבשים לא נכונים ומוגזמים.

בקיצור ולעניין.... איזה מגבר מבין השניים ירים וינוצל טוב יותר ע"י מורל דוטק וסאב איכותי (אינפינטי קאפה נניח) ויאפשר לי גם להתקדם הלאה בעתיד מבלי להחליף מגבר.

פורסם

לאחר בדיקה בכמה אתרים מצאתי עוד כמה מגברים

---------------------------

PHASE EVOLUSION CC480

4X85 ב4 אוהם - 1700 ש"ח

---------------------------

ORION 4004

50X4 ב4 אוהם - 1600 ש"ח

---------------------------

HIFONICS ZEUS ZX4400

55X4 ב4 אוהם - 1790 ש"ח

---------------------------

Planet Audio VX2004

50X4 ב4 אוהם - 1750 ש"ח

---------------------------

JBL 75.4 GTO

104X4 ב4 אוהם - 1400 ש"ח

 

 

הייתי רוצה לקבל תשובה איזה מגבר יתן לי את התמורה הטובה ביותר (לאו דווקא מחיר נמוך-לא מחייב!). הדגש על איכות שמיעה.

נכון לעכשיו ההיפוניקס והפייז נראים לי יותר טובים על הנייר. איך זה בפועל?

יום טוב

 

 

 

 

 

 

 

פורסם

או הייפוניקס או אוריון.

לשני חברים שלי יש אותם שומעים איכותי ויפה.

שתי חברות מוצלחות.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

כאשר מדובר ברכישה בדיוטי ב 200$ אז קשה למצוא תמורה טובה ויתר עבור הכסף מאשר הJBL/אינפיניטי. במידה והרכישה נעשית בארץ אני הייתי מעדיף את המגברים ה (לשעבר) גרמניים של מק-אודיו/פייז/מגנט כאשר מדובר על מגברים מתחת ל1,500.

 

אני חושב שהתמחור של היפוניקס בארץ הוא עלבון לאינטליגנציה ואין כל הצדקה לשלם עליהם מחירים מטורפים כל כך. בארה"ב הJBL ה"עממי" עולה יותר מההיפוניקס ZX4400 המהולל (לשווא) בפורום - זה לא אומר שהJBL טוב יותר זה רק אומר שמישהו צוחק על הפריירים הישראלים.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

מאוד חשוב המידע הזה

אמרו לי שכל דבר של סאונדסטרים גם יקר בישראל בצורה מגזימה מאשר בארצות הברית

 

מישהו יודע פרטים על האינפיניטי שנימכר בדיוטי?

אבא שלי טס עוד איזה שבועיים?

נתונים של המגבר אפשר לדעת?

הוא באמת טוב?

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם

סליחה שאני מתפרץ ככה אבל שמעתי שמישהו פה הזכיר איכות.

 

אל תצפה לניסים ונפלאות ממגברים אלו.

 

מגברים איכותיים, לדוגמא ה545, עולים כפול.

פורסם
מק-אודיו/פייז/מגנט כאשר מדובר על מגברים מתחת ל1,500.

התקציב עומד על 1700 ש"ח בערך למגבר 4 ער' שירים גם קומפ' וגם סאב איכותי.

את הJBL אני יכול להביא מהדיוטי בלי בעיה (זאת רק שאלה של מלאי אצלהם) אבל הוא נראה לי

פחות איכותי מבין המבחר.. בעיקר בגלל הTHD וההצהרה ל111X4 ב4 אוהם, קצת אופטימיים או שזה נכון?

ואיך המגבר של פייז.. הוא מוצהר 85X4 ב4 אוהם, נשמע הגיוני. מחיר - 1700 בצ'יפר, בטוח שאפשר להשיג בפחות.

גם האוריון 4004 נראה נחמד. השאלה כמה צריך בשביל להרים כמו שצריך את הדוטק והסאב שאני מתכנן. אני לא רוצה לקנות מגבר ב1500 ש"ח, לגלות שזה לא מספיק חזק ולמכור בהפסד כסף בשביל מגבר חזק יותר.

55X4 יספיק בשביל הצרכים שלי, או שעדיף לרדת קצת באיכות וללכת עם העדר (JBL/אינפיניטי)?

 

שחושבים על זה, זאת ממש דילמה רצינית. שאלה של חיים ומוות :-P

מחכה לתשובות המלומדות...

פורסם
סליחה שאני מתפרץ ככה אבל שמעתי שמישהו פה הזכיר איכות.

 

אל תצפה לניסים ונפלאות ממגברים אלו.

בכל דבר יש את היותר איכותי והפחות איכותי. אני מחפש את המקסימום בתקציב שלי.

גם אם אני יקנה מגבר איכותי ב4000 ש"ח, יהיו דגמים יותר איכותיים. זה דבר יחסי..

פורסם

לפי דעתי המחירים של היפוניקס בארץ ממש מוגזמים..

הBX1000D נמכר בחול ב150 דולר

וה1205D ב190

ובכלל יצאו כבר דגמים חדשים ...לכל המגברים ב2 הסדרות

×
×
  • תוכן חדש...