Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, זה התחיל ככה:

יום שלישי בבוקר האוטו נסע לאילת, במחסום ערבה החל מגמם, הורי נסעו איתו לאט למוסך מורשה באילת, המכונאי החליט להחליף פילטר דלק, וזהו.

עד לרגע שהרכב עלה על הליפט במוסך, הוא לא נכבה, אני אמרתי שהקודנית מקצרת, סתם מתוך תחושה ושנאת מוות לקודניות

הדבר לא נבדק, הרכב הונע, ונסע בסדר, הורי נשלחו לשלום

היום בבוקר הם יצאו מאילת לכיון הבית, ובאמצע הערבה, הרכב החל מגמגם שוב

ביקשתי מאבי לכבות את הרכב ולתת לקודן להכנס לפעולה, לכבותו ולנסוע, הרכב הפסיק לגמגם, באיזור ב"ש נדלקה הנורת הזרקה/הצתה/מה שזה לא יהיה, הצהוב כתום עם הציור ברז...

הקודנית היא של חברת GEMEL, ומחוברת להצתה ולא לדלק (כאשר היא דרוכה אין בכלל סטארטר אין כלום)

מישהו יודע איך מנתקים את הקודנית ע"מ לבדוק האם היא הגורמת לכל הבעיות או שיש לי תקלה אחרת ?

הרכב עבר 66 אלף ק"מ בערך.

 

תודה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

לדעתי הבעיה לא בקודנית, הרי כשהקודנית דרוכה אין סטארטר בכלל ולכן סביר להניח שהיא מחוברת לסטרטר ולא לרכיב אחר שגורם לגימגום.

 

אני מ-ש-ע-ר שלפי תיאור התקלה מדובר בבעיה בסליל ההצתה **או** תקלה אחרת שנמחקת וחוזרת על עצמה ברכב שמדוממים את המנוע ומתניעים שוב.

הערכה ראשונית היא שמדובר בבעיית הצתה שקשורה דווקא לסליל או לחיישן כלשהוא. אפשר גם לחשוב שאולי מדובר בבעיה באספקת הדלק - אך זו בעדיפות שניה (לפי התיאור).

 

גש למוסך מורשה וקרא תקלות מהזיכרון.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מחלה ידועה בפוקוסים. סלילי הצתה נוטים ללכת בסביבות ה-60 אלף ק"מ.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

לדעתי מדובר בקויל = סליל הצתה.

 

מעניין מאוד לדעת כמה יבקשו ממך במוסך, אם אכן זו הבעיה.

לי ברובר ביקשו 3000 ש"ח עבור שניים (הזמנתי מחו"ל בחצי מחיר) ולחבר שלי ברנו מגאן זה עלה 1600 ש"ח.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

1-מאיפה ניתן להזמין מחו"ל חלקים ?

2- והאם הם זולים משעותית לעומת החליקם בארץ ?

3-האם אתה לא חושש שמה יעשו לך עקיצה בכרטיס אשראי אחרי הכל אתה לא מכיר את החברה ואתה לא יודע אם הם נוכלים או לא .

 

4-האם אתה מכיר אנשים שהזמינו עדו חליקם שהיו זולים משמעותיתי לעומת המחירים הארץ ?

 

בתודה מראש שושו .

פורסם

לאוטו נגמר אחריות ב26 לחודש, כלומר יומיים, יש מצב שיחליפו בלי כסף או שבכל מקרה הם טוענים לבלאי ?

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

יחליפו מה? אתה ואני עדיין לא יודעים מה התקלה.

 

 

גם למורשה דחוף, ותוודא שהמוסך מוצא את התקלה, ולא מחליף מה שנראה לו.

 

במידה והמוסך לא "יפגע" בגורם התקלה והיא תופיע שוב שתגמר האחריות, תהיה בבעיה.

פורסם
נדלקה הנורת הזרקה/הצתה/מה שזה לא יהיה, הצהוב כתום עם הציור ברז...

בוא נתחיל בשאלה החשובה: למה אתה מתכוון בנורית הזו?

נורית מחשב/ניהול מנוע? "נורת הצתה" ? WTF ? :roll:

 

על הבוקר חיבור ציוד דיאגנוסטיקה ונמשיכה משם.

על הבוקר קרי עוד ארבע שעות. :-D

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
1-מאיפה ניתן להזמין מחו"ל חלקים ?

2- והאם הם זולים משעותית לעומת החליקם בארץ ?

3-האם אתה לא חושש שמה יעשו לך עקיצה בכרטיס אשראי אחרי הכל אתה לא מכיר את החברה ואתה לא יודע אם הם נוכלים או לא .

 

4-האם אתה מכיר אנשים שהזמינו עדו חליקם שהיו זולים משמעותיתי לעומת המחירים הארץ ?

 

בתודה מראש שושו .

1. אני מצאתי מישהו ב- ebay, אך משום מה הם פתאום הגבילו לי את החשבון (חשבו שפרטי הקשר שלי אינם אמיתיים), אז יצרתי עימו קשר ישיר.

2. במקרה שלי כן. זה כמובן תמיד תלוי כמה היבואן חמדן. אם היה פער קטן לא הייתי טורח.

3. חושש מאוד. ובכל זאת.

4. לא, אבל בפורום כאן אני משוכנע שיש אחרים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

bar72, תגובה להודעתך, בעיקר:

 

1. טעות גדולה. אין ביטוח במקרה שאתה מדבר עליו. הספק יכול להיעלם לך תוך שניה,

אם אתה לא מכיר אותו או את יושרו. בקיצור, לא מומלץ.

 

2. הכל תלוי בחלקים עצמם. בשביל זה תמיד מקבלים הצעת מחיר מקדימה.

 

3. בהמשך ל-1: יש ביטוח לרכישות בכרטיס האשראי. אם יש מישהו שהפעיל אותו במקרים

כאלו, הוא מוזמן להאיר את עינינו.

 

4. מנסיון עבר, קיבלתי שירות טוב אצל ibexparts (לשעבר iberparts) מבחור בשם רוברטו:

http://www.ibexparts.com/eng/autoparts.asp

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

אנשים, האוטו היה היום במוסך כל היום, אחריות יש עד 3/6/2006

לא מצאו שום תקלה בשום חיישן או כהל (חברו סקאנר)

החשד נופל על משאבת דלק תקולה, ומנסים להשיג אישור להחלפתה באחריות.

יש לציין שהרכב נוסע מעולה בתוך העיר, הבעיה רק בכביש מהיר ורק לאחר חצי שעה נסיעה ומעלה.

 

שמישהו יציל אותי, אני תקוע עם רכב חדיש בשווי של 80 אלף ש"ח ותקלה שאין לה פתרון, הלכתי למוסך מורשה, כדי שלא יהיה עלי "החטא ועונשו 2".

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

על איזה חטא ועונשו 2 אתה מדבר? אין עוד סוף לסיפור, אולי בשנה הבאה, עד אז אסור להשתמש בסיפור שלא סופר עד תומו.

 

לעניינך, הלכת למוסך מורשה יבואן בזמן האחריות, אחלה. שיפתרו את הבעיה ויתנו לך בינתיים רכב חלופי.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

בנתיים נותנים לנו לנסוע עם האוטו ככה עד שזה יתקע באופן סופי או עד שימצאו את התקלה

אין לי מה להגיד

אני אצא בערב עם הרכב לסיבוב ארוך ע"מ לחוות את התקלה בעצמי ולראות מה קורה לרכב בכלל, למרות שאני לא מפקפק לרגע בידע של אבא שלי...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...