Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גבירותיי ורבותיי (למען האמת, אני חושב שיש רק בחורה אחת בפורום האודיו, ליטל, אז... גבירתי ורבותיי...)

 

הרכב חזר מפחחות וצבע כללי! - כל האוטו (טויוטה קורולה 1996 ) פחחות וצבע ב2800 שקל... לא רע! האותו באמת נראה חדש.

 

לפני הפחחות והצבע פירקתי לגמרי את המערכת (טוב, רק את המגברים השארתי במקומם) בגלל שהייתי מאוכזב מאוד מהסאונד ברכב אחרי שהייתי במפגש ונוכחתי לדעת שאני מפגר בשנות אור ממערכות נורמליות של חלק מהרכבים.

 

א. השתדרגתי בHU -

alpine cda-9853 - מדהים! מהרגע הראשון שהדלקתי את המערכת, מבלי לבצע כלשהם כוונים... כבר היה שיפור ענקי לעומת הפנסוניק הישן שלי.

הטיים קורקשיין - מדהים! פשוט אפשר לשחק עם המיקום של הזמר.

הקרוס אובר והשליטה בסאב וופר ובעוצמה שלו גרמו לסאב שלי "להתעורר" - דבר שלא הצלחתי לעשות עם הHU והאקולייזר הקודמים - הB52 שלי בסופו של דבר עושה את העבודה בצורה מצויינת - מה שלא היה נכון בסופו של דבר זה מה שנכנס למגבר ולא מה שיצא ממנו...

 

ב. שיניתי את כיווני הטוויטרים - בניתי מחדש את התושבות של הטוויטרים בגימור לצבע בצורה כזו שהטוויר שקוע בתוך התושבות. הטוויטרים כרגע מופנים לראש של הנהג והם נמצאים במקום הרגיל שהם היו בו קודם - המשולשים של המראות.

ההבדל בפירוט הצליל בלתי ניתן לתיאור - הטוויטרים מנגנים on axis לחלוטין - שניהם מושתקים ב3 DB בקרוסים והייתי חייב גם להרגיע אותם קצת באקולייזר של המכשיר אבל התוצאה הזאת עדיפה בכמה דרגות ממה שהיה לי קודם - איתמר(סטרלט), עופר רוטמן - תודה!

לגרין מונסטר (ניר) - תודה על ההסבר לגבי "ביקורת" או מה שנקרא סיקנס - זה בהחלט יצא יפה!

 

ג. שיפרתי את התושבות של המידבאסים - ריפדתי אותן בספוג 3 מילימטר ועל זה מתחתי בד ספוג שחור -יצא יפה ואטם את החריצים בין הדיפונים של הדלתות לתושבות, נראה הרבה יותר מכובד.

בנוסף לכך רציתי ליצור שרוול מטבעות MDF בין הגב של התושבות לדופן הפנימית של הדלת אבל התנאים והחומרים לא איפשרו והזמן לחץ, אז השתמשתי בספוג קשיח - וכן, יש שיפור מורגש - יותר מאוחר אני אנסה שוב ליצור שרוול מטבעות עץ! - שוב - עופר רוטמן - תודה!

 

ד. שיניתי נקודת הארכה בחזרה למה שהיה לי לפני שהחלפתי חיווט - רעש האלטרנטור המזערי שהיה לי - גם כן, נעלם.

 

לסיכום -

למי שיש HU ישן או מיושן - המלצה חמה להחליף למשהו יותר בין זמננו - ההבדל בלתי ניתן לתיאור.

הייתי בטוח שהB52 פשוט לא מספק את הסחורה - טעיתי בגדול!!! מספק את הסחורה ועוד איך זה הHU והאקולייזר שלי שלא הצלחתי להוציא מהם את התוצא שהALPINE נותן לי עכשיו.

 

טוויטרים, ברגע שהם מנגנים און אקסיס - מקבלים מהם הרבה יותר מפרט אבל החוויה קצת כואבת במידה ולא מרגיעים אותם (במקרה שלי כמובן - בכל רכב אחר ועם כל סטאפ אחר זה יכול להשתנות).

 

עולם אחר - אני מרוצה!

 

השלב הבא - החלפת הטוויטרים לmt22 של מוראל או mt23 והגברה בבי-אמפינג.

 

את המידבאסים - החלטתי סופית שזה ישאר ככה עד הרכב הבא (אני מקווה שאצליח לעמוד בהחלטה הזאת) וברכב הבא כבר יהיה סט שלוש חלקים של מוראל או סט שני חלקים + סנטר...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שנת 2006 וכבר פחחות? מה עבר עליה?

פורסם

וואי - איזה פדיחה.. מצטער - קורולה 1996

 

לא 2006 - הייתי רוצה... לא יודע, כנראה חשבתי על התאריך או משהו...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אין בעיה - אני אעלה תמונות

 

למרות שיש כאן כבר תמונות של כל הפרוייקט הקודם - השינוי הכי גדול הוא בטוויטרים סה"כ

- תחפשו לפי "פודיום מגש אחורי" ו"פודיום לדלתות" אני אארגן את זה בקרוב בחתימה שלי...

ו"שיפוץ קונסולה מרכזית" ואתם תראו - אבל אני אעלה תמונות של הנוכחי במהלך היום...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

או קיי - חזרתי קצת מהסתובבויות והעליתי תמונות (יצא לי חרוז...)

 

קודם כל - מי שראה את הרכב במפגש האחרון שהייתי בו - יודע טוב מאוד עד כמה הרכב היה חבוט וזקוק נואשות לעזרה (פחחות וצבע באינפוזיה!!!)

2800 שקל אצל פחח שעשה לי כבר שתי מכוניות קודמות - היה צריך קצת לשבת עליו כי הוא פיספס קצת בטמבון הקדמי - אבל תיקן והרכב יצא אחלה!

 

התושבות של הטוויטרים הן בגימור לצבע - לא מושלם אבל סה"כ יצא יפה - אחרי ההתקנה שכחתי גם שזה גימור צבע ויש לי שני תיקונים קטנים לעשות עם קצת צבע שחור איפה שהתושבות של הטוויטרים גרדו את הצבע.

 

ואת התושבות התאמתי קצת יותר טוב ממה שהיה קודם.

 

מה שחשוב זה הזווית שנתתי לכל טוויטר וההחלפה של הHU בסופו של דבר - וזה עשה את העבודה היטב!!!

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה לכולכם!

 

את הHU קניתי בקאיה מערכות בת-ים עם אחריות לשלוש שנים של אפריל טק-ליין ב2400 ש"ח לא רפבריש!!! חדש עם מדבקת אחריות.

 

את התושבות של הטוויטרים - בהתחלה רציתי למתוח את הבד מעל התושבת של הטוויטר עצמו אבל אז הגעתי להבנה שאני כבר לעולם לא אוכל להשתמש בתושבות של הטוויטר למשהו אחר והחלטתי ללכת על ישיבה בתוך טבעת - הגימור של הטבעת כל כך קשה ודורש כל כך הרבה סבלנות שפשוט ירדתי מזה והשארתי את זה ככה - שוב, לא הלכתי ממש עד הסוף ויש עוד כמה תיקוני צבע קטנטנים (ממש לא רציני) שאני צריך לעשות וזהו...

אני גם עדיין שוקל את האפשרות להחליף את הטוויטרים ל mt23 (אני מתכנן על אילייט לרכב הבא לכן אני כבר אלך על ה23 ולא על ה22) בבי אמפינג - אבל יש לי תקופת הצטוננות של חצי שנה כרגע עקב "ריקון משאבים" בואו נקרא לזה או "שהחברה שלי לא תקרע אותי" בואו נקרא לזה...

 

וכן... השינוי בצליל ברכב אחרי החלפת הHU השאיר אותי פעור פה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...