Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני ילך לחנות וישירכיב לי חוטים מהסאב לתיבה ושירכיב לי בברגים לתיבה לוקחים על זה בכלל כסף

Hu:AUDIO-VOX(מוחלף בקרוב..)

Amp1:B2.300.4 Lightning Audio

COMP: PioNeeR TS-A6991S

Sub:KIcKER-cOMp-VR

פורסם

זה צריך להעלות לי כסף??

Hu:AUDIO-VOX(מוחלף בקרוב..)

Amp1:B2.300.4 Lightning Audio

COMP: PioNeeR TS-A6991S

Sub:KIcKER-cOMp-VR

פורסם

לא.... בכלל מה קשה בזה בלחבר פלוס ומינוס ??:S

פורסם

RHANAN,

 

למה שזה לא יעלה לך כסף? אומנם זו עבודה פשוטה שאתה יכול לבצע אותה בעצמך, ובקלות. אבל אם אתה פונה לבעל מיקצוע אין סיבה שהוא יעבוד בישבילך בחינם, גם אם העבודה היא קלה. הרי זו הפרנסה של בעל המיקצוע, לא?

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

תגידו אם אני רוצה להרכיב בעצמי סהכ" אני יודע פשוט החוטים....בין הסאב עצמו לתיבה??אם אני רוצה לקנות את החוט איזה חוט זה ומה אני אומר למוכר

Hu:AUDIO-VOX(מוחלף בקרוב..)

Amp1:B2.300.4 Lightning Audio

COMP: PioNeeR TS-A6991S

Sub:KIcKER-cOMp-VR

פורסם

לא אחי !

 

תשמע יש מין פילטר כזה שקונים אותו ועושים חור בתיבה כדי לשים אותו ומבריגים אותו בשני ברגים ...

ואז אתה מחבר כבל מין הסאב עד לפילטר הזה ולפיטר הזה מחברים את הפלוס והמינוס מהמגבר..

פורסם

יש לי את הפלילטר הזה פשוט אני צריך חוטים

כמה עולים ואיך הם ניראים???

Hu:AUDIO-VOX(מוחלף בקרוב..)

Amp1:B2.300.4 Lightning Audio

COMP: PioNeeR TS-A6991S

Sub:KIcKER-cOMp-VR

פורסם

רענן ואמיר,

שניכם כנראה לא ממש מבינים אחד את השני וחסרי נסיון בתחום.

 

רענן - גש למתקין, ראה איך הוא מבצע את העבודה, תשאל ותלמד. תאמין לי שעל הדרך תרוויח עוד כמה דברים.

התקנה של סאב לא צריכה להיות דבר יקר (אם רק את זה אתה רוצה להתקין). כמה עשרות שקלים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא הבנתי למה ללכת למתקין..

זה רק לקנות חוט של רמקולים רגיל(כמובן חוט כפול) באורך מטר בערך(שיהיה קצת עודף..)

ולחבר לפלוס ולמינוס בין הסאב לתיבה(טרמינל-זה השם המקובל) עבודה של בדיוק 2 דקות עם הגזמה!!!!

בכמה אום המגבר שלך עובד..?

בכמה אום הסאב הולך להיות מחובר..??

כמה אום כל סליל בסאב??

כי יש לך 2 סלילים ולפי זה אפשר לבחור בכמה אום הסאב יעבוד..

אם הסאב 2 סלילים של 4 אום אז הוא יכול לעבוד ב-2 אום או ב-8 אום

אם הסאב 2 סלילים של 2 אום אז הוא יכול לעבוד ב-1 אום או ב-4 אום

בהצלחה.

WWW.TURBO-JET.CO.IL טורבו ג'ט- פיתרונות בלחץ מים גבוה-ניקוי מחליפי חום, הסרת בטון, קילוף טיח וציפויים, חידוש אבנים לסוגיהם ופריצת קווי מים וצנרת.
פורסם

שתגיד החוט ירעיש מבתוך??אתה מכוון חוט כמו של הבית נכון(אדום ושחור בחוט שקוף)???

Hu:AUDIO-VOX(מוחלף בקרוב..)

Amp1:B2.300.4 Lightning Audio

COMP: PioNeeR TS-A6991S

Sub:KIcKER-cOMp-VR

פורסם

אם כבר מתקינים אז קונים חוט איכותי קצת... כבר כמה עולה 7 ש"ח למטר...

WWW.TURBO-JET.CO.IL טורבו ג'ט- פיתרונות בלחץ מים גבוה-ניקוי מחליפי חום, הסרת בטון, קילוף טיח וציפויים, חידוש אבנים לסוגיהם ופריצת קווי מים וצנרת.
פורסם

החוט האיכותי הזה מאיפה קונים??יש בהום סנטר וכאלה???ואיך הוא נראה בדיוק

???

Hu:AUDIO-VOX(מוחלף בקרוב..)

Amp1:B2.300.4 Lightning Audio

COMP: PioNeeR TS-A6991S

Sub:KIcKER-cOMp-VR

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...