Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה-טוב לכולם.

הלילה נסעתי בכביש בגין בסביבות 100 קמ"ש ולפתע קלטתי את הבזק המצלמה. כנראה שאני צולמתי.

מספר שאלות לי אליכם חברי הפורום היקרים:

א. האם על מהירות כזו אקנס? (המהירות המותרת: 80 קמ"ש) אם כן, בכמה NIS?

ב. תוך כמה זמן הקנס אמור להשלח?

ג. האם ישנה הגבלה כלשהי למשטרה בהשהיית זמן ההמתנה לשליחת הקנס, או שהוא יכול להשלח גם עוד חצי שנה...

ד. תוך כמה זמן מתאפסות נקודות שצברת?

בתודה

יהודה פ.

יהודה פ.

פורסם

לפי מיקומך אתה לא ירושלמי...

כל ירושלמי יודע שבכביש הזה נוסעים על 80 עגול ולא מיל אחד יותר!!!

 

להבא תדע! יש שם איזה 6 מצלמות

Polo 2012

פורסם

ירושלמים ידועים באהבתם לסיפורי אגדות וגוזמאות.

 

 

יש שתי מצלמות .

אמנם יש 6 עמודים - אבל 4 הם לקישוט בלבד.

אם תהיו נחמדים - אולי נגלה לכם אפילו מי אמיתי ומי קישוט.

 

אגב. מותר 70. אם התמונה הצליחה - מתנה לפסח - 750 ש"ח קנס.

פורסם

"אם תהיו נחמדים - אולי נגלה לכם אפילו מי אמיתי ומי קישוט "

 

 

זה די קל :

למצלמות האמיתיות יש מגרעת בתחתית בסיס העמוד .

ואילו המזויפות בנויות בחתיכה אחת מכיוון שהם יציקה.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

 

זה די קל :

למצלמות האמיתיות יש מגרעת בתחתית בסיס העמוד .

ואילו המזויפות בנויות בחתיכה אחת מכיוון שהם יציקה.

טעות!

המצלמות זהות, מתנ"א פשוט מעבירה את התכולה ממצלמה למצלמה.

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם
טעות!

המצלמות זהות, מתנ"א פשוט מעבירה את התכולה ממצלמה למצלמה.

נכון!

יש את הסימן של עמוד מרובע לאמיתיות (שיכולות להיות ריקות) ועמוד עגול עם שרוול מרובע לfake שתמיד ריקות.

 

בבגין כולן עם עמוד מרובע.

ראיתי פעם ברלינגו משטרתית עושה שם החלפה בין מצלמות.

פורסם



ג. האם ישנה הגבלה כלשהי למשטרה בהשהיית זמן ההמתנה לשליחת הקנס, או שהוא יכול להשלח גם עוד חצי שנה...

היו פה דיונים לפני כמה זמן על כך שעבר חוק חדש, שקובע כי אם הקנס נשלח 4 חודשים אחרי ביצוע העברה, הוא בטל.

אני לא בטוח על כל הפרטים, אבל כדאי לך לעשות חיפוש.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

ד"א, אם זה רכב ליסינג או חברה - תקופת ההמתנה ארוכה יותר.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
נכון!

יש את הסימן של עמוד מרובע לאמיתיות (שיכולות להיות ריקות) ועמוד עגול עם שרוול מרובע לfake שתמיד ריקות.

 

בבגין כולן עם עמוד מרובע.

ראיתי פעם ברלינגו משטרתית עושה שם החלפה בין מצלמות.

 

לא כל נגיעה במצלמה פירושה החלפה. המשטרה עצלנית מדי.

 

הגיע הזמן שתתחילו להשתמש במנוע החיפוש :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=832110#post832110

פורסם

שתי המצלמות האמצעיות ( אחת מכל כיוון ) הן האמיתיות

למרות שאת המצלמה הראשונה מכיוון צפון קישטו ( כיסו את ציר החיבור העגול לבסיס העמוד )

לא מזמן

×
×
  • תוכן חדש...