Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

יש ברשותנו רכב ישן (מרצדס שנת 1980) אנחנו רוצים למכור וגם יש קונה שכבר להוט לקנות אותה.

אין לרכב טסט כי יש בו כמה בעיות וגם הקונה יודע זאת ומתכוון לשפץ את הרכב לפני שהוא מעלה אותו לכביש.

רצינו להעביר בעלות אך בדואר לא אישרו זאת כי פג הטסט של הרכב.

יש דרך כלשהי להעביר בבעלות ללא טסט בתוקף ?

 

זה נשמע לי מאוד לא הגיוני שיש לבנאדם רכוש פרטי שהוא לא יכול למכור ולעשות בו מה שהוא רוצה.

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

הרכוש שלך ואתה יכול למכור אותו חופשי, אבל בגלל שהוא שלך, הוא ישאר שלך, ורשום עליך.

אתה יכול למכור אותו לפירוק, אתה יכול למכור אותו ללא העברת בעלות, אתה יכול למכור אותו לרכב פרויקט וכו...

 

אבל אם אתה רוצה למכור את הרכב באופן חוקי, הוא צריך להיות חוקי לכביש- מכאן שהוא חייב טסט.

 

אבל לא הכל אבוד. אתה יכול להעביר על רכב ללא טסט במשרד הרישוי באיזור שלך. לשם כך, בעל הרכב (שים לב- בעל הרכב ולא מיופה כח (!)) חייבים לבוא למשרד הרישויי, לשלם את החובות שהצתברו למשרד הרישויי, לחתום על טופס שהקונה יודע שהוא רוכש רכב ללא טסט, ולהעביר בעלות.

 

בהצלחה.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

אוקיי תודה רבה זה כבר נקודת אור, אני יבדוק זאת מקווה שהכל יסתדר.

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

אין בעיה כלל.

 

 

קודם כל זכרון דברים ומקדמה, לאחר מכן אתה יחד עם הקונה הולכים להעביר טסט.

את התיקונים מן הסתם הקונה יעשה וזה הכל.

 

לאחר סיום הטסט ניתן לבצע העברת בעלות.

כמובן אם לא חלפו 3 חודשים מסיום הטסט אז לפי דעתי ניתן!!

 

חבר שלי קנה שלשום אוטו בלי טסט.

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

×
×
  • תוכן חדש...