Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.לפני כשבועיים שאלתי לגבי צלצולים במנוע (בזמן לחיצה על דוושת הגז).

בגדול כתבתם לי בפורום שכנראה הבעיה נובעת...

1.דלק שאינו תקין

2.חוטי הצתה יבשים......

1. החלפתי את תחנת הדלק והצילצולים עדיין לא מפסיקים(אפילו התחזקו).

2.לגבי חוטי ההצתה הם לא יבשים בכלל.

 

משהוא יכול לתת לי עוד כמה עצות לגבי בעיה זו?

תודה מראש,שרון.

נ.ב מדובר בפיגו 306 98 1600 ידני.

פורסם

כנראה שתאי השריפה צברו משקעי פיח, עקב נסיעות קצרות או נסיעות באיזור עירוני.

 

פתרונות אפשריים(מהקל לכבד):

1.עבור לאוקטן 98

2.גש למוסך לניקוי תאי שריפה(פתיחת ראש מנוע)וכיוון הצתה.

פורסם

1.השאלה אים אני יעבור ל אוקטן98 זה לא מזיק לרכב?

2.האים כמו שאתה אומר לפרק ראש מנוע זה דבר מסובך וכמה זה אמור לעלות הסיפור הזה?

פורסם

1. לא להיפך, אוקטן גבוה מונע צילצולים המזיקים למנוע- החסרון הוא במחירו.

2.לא מסובך בשביל מוסך, עד 1000 ש"ח זה סביר(המלצה בלבד).

פורסם

לעבור ל98 נשמע לי כמו פיתרון יקר מאוד. אולי שווה לתת מיכל אחד על 98, בשביל "ניקוי הקנה", אבל לא מעבר.

 

נסה להחליף בכל זאת חוטי הצתה. מחירים נמוך יחסית, והחלפתם פשוטה מאוד - 5 דקות עבודה.

 

אם זה לא עוזר - אפשר לנסות גם ניקוי פיח בעזרת אינפוזיה.

 

ואם גם זה לא עוזר - גש למוסך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לא יזיק לך להשתמש בפחית של K44 לניקוי תאי השריפה במנוע (אני מוסיף כל 10 אלף בטיפול על מיכל דלק מלא)

 

אם אתה משתמש בK44 אני מודיע לך מראש, השינוי שתרגיש הוא או פסיכולוגי בלבד או עד שיגמר לך המיכל דלק עם התוסף. התוסף משנה את תכונות הדלק ולכן המנוע יעבוד מעט שונה אז לא לחשוב שנפתרה הבעיה לתמיד אלא להמשיך לבדוק.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

קישקושים,בלללה טרללה מפרי עטו של בני ל.:lol:

צילצולים בפג'ו 1.6/98/306 .

הצילצולים עשויים להיות מ: מחשב.מגעי קונקטורים.

סנסורים,(MAP),(VAF),(KS).

נתמקד בבדיקת חיישן (KS).

1.פרק את הסנסור,נקה את פניו מחלודה ושאר ירקות.הרכיב,וסגור 20 Nm.(זהירות, ההברגה רגישה)

מצורף מיקום הסנסור,מסומן באדום.

 

2.הניע מנוע ובדוק מתח על הקונקטור(מחובר)תן גז וראה אם המתח עולה עם עליית הגז.

חג שמח ועליז, לכל חברי הפורום.:lol:

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

ראיתי את התמונות (תודה רבה)אבל לא ממש הבנתי .

ראיתי עיגול בצבע עגול בשתי התמונות.

אתה מתכוון למקומות שבצבע?

ואים כן ,מה אני אמור לעשות?

פורסם

הדברים שאתה צריך להתמקד בהם קשורים לתערובת, מחשב, פיח וטמפרטורה.

 

1. תערובת - לבצע ניקוי אינג'קטורים.

2. מחשב - לבדוק תקינות ותיפקוד חיישנים (חיישן נקישות וכד').

3. פיח - להזריק 44K ישירות לסעפת היניקה לצורך ניקוי משקעי פיח במנוע ובשסתומי היניקה.

4. טמפרטורה - למצתים קיימת חשיבות בכל מה שקשור לשריפת תערובת, קירור תא הבעירה וכתוצאה מכך גם סילוק הפיח. וודא שימוש במצתים המתאימים לרכב שלך לפי הוראות היצרן.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שרון,מה שאיציק כתב נכון וטוב ,אבל אתה לא מתלונן על צריכת דלק גבוהה,עשן

ובעיות הנעה, סחיבה.אלא רק על צילצולים.הדבר הראשון שיש לבדוק הוא חיישן הנקישות.

הוא החלק המזוהה ביותר עם בעיית צילצולים.לכן גם התמקדתי בו.

אין טעם להתחיל בבדיקת מכלולים אחרים.

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

הצילצולים זו בעיה שליוותה אותי מהיום הראשון שה- 309 שלי יצאה ולובינסקי.....! שום דבר לא עזר רק דבר אחד- החלפתי לרכב חדש מבית פולסקווגן ומאז 7 שנים שכחתי כבר מזה צילצולים. המנועים של כל הפיגו סיטרואן מאוד רגישים לצילצולים במיוחד כשהמנוע תחת עומס...

×
×
  • תוכן חדש...