Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רבותי המלומדים

 

דבר ראשון - סחתיין על הפורום המשובח ועל התגובות.

 

יש לי סובארו ליאונה סטיישן אוטומטית משנת 1992.

אני מאוד אוהב את המכונית אותה קנה אבי יד ראשונה ומאז היא משמשת נאמנה את כל המשפחה.

הבעיה שלי (שלה) היא שלאחרונה, בעיקר בנסיעה איטית בסיבוב או בנסיעה ברוורס בעליה, המכונית כאילו נכנסת לניוטרל. כלומר אני לוחץ על הגז, הטורים עולים, אבל הכוח לא עובר לגלגלים.

(מצטער על התיאור הלא מקצועי.)

 

יש לכם רעיון מה הבעיה?

מה הפיתרון?

ואם אפשר - מחפש המלצה על מוסך סובארו איכותי ואמין (ורצוי זול) באיזור תל-אביב?

 

תודה מראש למגיבים וערב טוב לכולם,

גבריאל.

פורסם

חסרים כמה נתונים חשובים : מתיי לאחרונה החלפת שמן גיר? פילטר גיר? מתיי לאחרונה בדקת שיש מפלס תקין של שמן על המדיד?

 

אתה צריך מכון לגירים אוטומטיים ולא מוסך.

לפי דעתי יכול להיות שיש לך בעיה ב"גוברנר".

 

גוברנר זהו החלק הבא:

 

http://www.ultimatesubaru.net/USRM2/Transmission/Governor/ATgovenorclean.htm

 

הוא ממוקם מתחת למדיד שמן דיפרנציאל - מתחת לגלגל ספאר במנוע.

 

צפה לעוד תגובות.

פורסם

חסרים כמה נתונים חשובים : מתיי לאחרונה החלפת שמן גיר? פילטר גיר? מתיי לאחרונה בדקת שיש מפלס תקין של שמן על המדיד?

 

תודה Subaru זו כבר התחלה.

 

שמן גיר (אוטומט) בדקתי ואני בודק קבוע ומשלים אם צריך.

לגבי פילטר גיר - האמת היא שאין לי מושג.

 

תודה,

גבריאל.

פורסם

מתיי החלפת שמן גיר אוטומטי פעם אחרונה אם בכלל?

 

שמן גיר לא אמור להיעלם, אתה לא אמור להשלים כי לא אמור להיות חוסר .

 

האם אתה בודק מפלס כמו שצריך (רכב חם,גיר בדרייב) ?

פורסם

ועכשיו לשאלת מיליון הדולר שאף אחד לא שאל:

 

כמה ק"מ עבר הרכב ??

 

ועוד שאלות:

 

איך אתה בודק שמן גיר ? כאשר המנוע כבוי ? פועל ?

ל"גיר" יש 2 מדידים, אחד אדום והשני צהוב (שמן דיפרנציאל), אתה בודק את שניהם ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...