Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מחזק... זו סתם הפחדה ואני יכול לאמת לך את זה...

 

שנית, סתם לידיעה כללית אין חובת הזדהות בכל מקרה, ישנם מקרים ששוטר לא חייב להראות תעודת שוטר. לידיעה.

 

רציתי לשאול..

* חתמתם על משהו?

* היה איתו מישהו בניידת?

* זה היה רכב השכרה או רגיל?

אז אני אמור לתת את פרטי לכל מי שרוצה?

אדם שמזדהה כשוטר ודורש ממך לעשות משהו באיצטלה של שוטר חייב להזדהות ע"י תעודת שוטר!

שים לב, לא מדובר פה באירוע חירום עם לחץ של זמן/סכנה ולכן יש את כל הזמן שבעולם להציג תעודה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
שנית, סתם לידיעה כללית אין חובת הזדהות בכל מקרה, ישנם מקרים ששוטר לא חייב להראות תעודת שוטר. לידיעה.

?

לידע כללי, מתי אין חובה על השוטר להזדהות?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ברמה העקרונית , שוטר שלבוש מדים לא חייב להזדהות כשוטר , אולם עליו למסור את פרטיו האישיים לפי דרישה לכשיזדמן (כלומר , אם הוא תופס גנב ברחוב , הוא לא חייב להניח לגנב ולשלוף תעודת שוטר , ובכך לאפשר לגנב לברוח - אבל הוא כן חייב למסור את פרטיו במועד סמוך לאירוע).

פורסם

מתוך אתר המשטרה:

מדיניות ועקרונות

 

שאלה: האם שוטר חייב להזדהות בפני אזרח ?

תשובה:

בעת ביצוע עיכוב או מעצר על ידי שוטר - על פי פקודת מטא"ר (14.01.34 סעיף 3 ג'), אחת מחובות איש המשטרה בעת ביצוע עיכוב, קל וחומר מעצר, היא חובת ההזדהות.

על פי פקודת המשטרה 5 א :

  • שוטר שהוא לבוש מדים יענוד תג זיהוי גלוי לעין הנושא את שמו ושם משפחתו.
  • שוטר שאינו לבוש מדים והוא משתמש בסמכויות שוטר כלפי אדם, יזהה את עצמו בפני אותו אדם בציון שמו או כינויו הרשמי והיותו שוטר, וכן בהצגת תעודת המינוי שלו.
  • שוטר שהוא לבוש מדים המשתמש בסמכויות שוטר כלפי אדם, יציג את תעודת המינוי שלו מיד עם דרישתו של אותו אדם.
  • שוטר ימסור את פרטי זהותו ואת מספרו האישי, לבקשת כל אדם בכל ענין הקשור להיותו שוטר, בין אם הוא לבוש מדים ובין אם לאו.
  • חובת ההזדהות לפי סעיפים קטנים (ב) (ג) או (ד) לא תחול אם
    • מילויה עלול לסכן את ביצוע הסמכות;
    • מילויה עלול לגרום לפגיעה בבטחונו של השוטר או של אדם אחר.

    [*]חלפו הנסיבות שמנעו מילוי החובות לפי סעיף זה יקיים השוטר את ההוראות האמורות, מוקדם ככל האפשר.

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

* חתמתם על משהו?

* היה איתו מישהו בניידת?

* זה היה רכב השכרה או רגיל?

 

OK אז ככה, לא חתמנו על שום דבר, לא היה איתו אף אחד, זאת הייתה שברולט פרטית של האדם.

וכנראה שבאמת רוב הסיכויים שהוא לא יעשה עם זה כלום.

פורסם
קודם כל, שוטר או לא, חובה עליך להציג מסמכים.

שנית, במקומך לא הייתי כלכך שמח. ההודאה שלך שנסעת 70 לגיטימית ותהייה בטוח שתירשם בתור "דברי הנהג" בדוח שיירשם.

גם אם לא היה מכשיר מדידה, הדוח יכול להינתן על נהיגה לא זהירה. אם זה יגיע למשפט, זה יהייה לרעתך בלבד.

אם הוא יעשה עם זה משהו ? לשיקולו בלבד. שוטר רשאי לרשום את הפרטים על כל חתיכת נייר ולהמיר את זה לדוח מאוחר יותר בלשכת התנועה. הם כבר ידאגו להעביר אליך את הדוח בדואר.

 

ועוד דבר אחד לכל ה"מתחכמים" למיניהם. הזכויות שלכם אם לדבר או לא, ולדרוש לראות אמצעי מדידה, או כל דבר טיפשי אחר, ידועות לשוטרים. הדברים האלה הם הצגה בוטה של קטנוניות ורק הופך אתכם ל"יעד" מעצבן יותר אצל השוטר שעצר אתכם. בסופו של דבר, לשוטר יש ייתרון עליכם כמעט בכל טענה שהוא יטען.

קחו את זה בחשבון.

לא נכון ! אתה טועה ומטעה !

במקום לדבר בכזו נחרצות על זכויות וחובות של אזרח למול שוטר, יועיל לך לפתוח את חסד"פ (חוק סדר דין פלילי) ולראות שכל מה שכתבת בפסקה הראשונה הוא שטות מוחלטת !

לעניין הפיסקה השנייה - אם השוטר חדל אישים, ילדותי וקטנוני עד כדי כך שיהפוך נהג שעומד על זכויותיו החוקיות ל"יעד", אין הדבר אומר שזכויות אלו ראויות לביטול.

והיה ואכן נעברה על ידך עבירת תנועה ואכן עוכבת על ידי שוטר על מנת לברר את העניין, כל עוד אין הוכחות שעומדות במבחן פקודת הראיות השוטר כמעט ולא יכול לעשות כלום !

לראיה, הבחור עם המעיל בסיפור לקח את הרגליים והתקפל !

פורסם

שוטר או לא

לא חתמת על כלום+לא הציג תעודת שוטר+רכב פרטי מסוג שברולט =חראטה .

אני לא מאמין שיגע הדו"ח אליך הביתה ובכל מקרה זה מילה שלך מול מילה שלו

זה שהוא שם את היד מול הפנים שלך זה התנהגות לא נאותה שאסור לשוטר להתנהג ככה אליך.

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...