Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי מגברים יד שנייה למכירה של אודיסון באוטוסאונד, איך המגברים שלהם

http://www.audison.com

:)

 

וגם יש שם מגבר של אלפיין שנראה מעניין (V12 MRF540 )

 

http://www.purecaraudio.com/product.asp?0=200&1=212&3=156

:)

 

(SQ,SPL,מתחממים...???). או שבכלל עדיף לחשוב בכיוון אחר... אם כן איזה כיוון...

 

אני מתכנן להרים סאב וסט קונפוננט טוב (כנראה MB quart PSD 216 ) סאב עוד לא ידוע...

בסוף הכל אותו דבר!!!

פורסם
ראיתי מגברים יד שנייה למכירה של אודיסון באוטוסאונד, איך המגברים שלהם

(SQ,SPL,מתחממים...???).

:)

 

SQ, מגברים מצויינים ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

בהחלט מגברים מצוינים ...

 

לגבי המגבר של אלפיין... תבדוק טוב טוב טוב שהוא באמת 540 ...

 

ולא 504... מכיון שנמכרים בשוק מגברים שהדגם שלהם הוא V12 MRF504 ...

ונמכרים תחת השם אלפיין...

אבל במציאות הוא חברת V12... חיקוי !!!... שמעתי שמועות שהוא חיקוי יחסית טוב !

 

אבל עדין לא ממליץ להתעסק עם זה !

 

בהצלחה !.

פורסם

חברה אני מודה לכם מאוד- באמת מסתבר שדובר על V12 504 .....החיקוי

אני ינסה להסתדר על המחיר של האודיסון - אני מקווה שיהיה בסדר... :D

בסוף הכל אותו דבר!!!

×
×
  • תוכן חדש...