Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צביעת פגושים-306


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7445 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לאחר שרכבי עבר תאונה קלה, שבעקבותיה הוא הוכנס לפחח הרכב, החלטתי לנצל את ההזדמנות ולעשות דבר שקרץ לי לאורך הרבה זמן- צביעת פגושי הרכב השחורים לצבע הרכב(לבן).

 

עכשיו, לאחר הצביעה, אני יוכל לומר לכם שההתרשמות הכללית והסיפוק הם גדולים הרבה יותר ממה שיכלתי לתאר!

הרכב עצמו נראה צעיר בכמה שנים, המראה נראה עדין ושונה לחלוטין וניכר הרבה טוב טעם במבט על הרכב.:-D

המשימה תושלם בקרוב לאחר רכישת חישוקי סגסוגת (אולי אפילו המקוריים של XT).:wink:

 

לכל מי שמתלבט בעניין צביעת פגושיו: "זה כדאי"...

 

נ.ב: מצורפת גם תמונה שלפני התאונה, ניתן לראות את התיקון ועבודת הפחח לאחריה.

(התמונות לא מסודרות לפי סדר שלפני ואחרי)

 

רשמים יתקבלו בברכה.:-)

אמיר.

1A.JPG

1B.JPG

2B.JPG

4.jpg

4A.JPG

3B.JPG

פורסם

שמע, הבעיה בכל הצרפתיות, שגם בגרסאות היותר חזקות והיותר מפוארות הפסים השחורים המעצבנים האלו לאורך כל הרכב - באים תמיד. ראה פיג'ו 206 (אפילו במנוע ה-1.6 בגרסה הכי יקרה), פיג'ו 407 גם כן.

לי אישית הפסים השחורים האלו ברוב המכוניות - מפריעים בטירוף, זה פשוט מכוער.

לגבי הרכב שלך ספציפית - באמת עבודה יפה, כל הכבוד לך, הרכב נראה הרבה מצויין, הרבה יותר טוב מהפיג'ו הקודמת (שלא נשאר אפילו זכר ממנה כאשר מסתכלים עליה לאחר הצביעה), פשוט רכב אחר.

אגב, כמה לקחו לך על כל העבודה כולל עבודת הפחחות + עבודת הצביעה?

Twincharger Stratified Injection

פורסם

הרכב בהחלט נראה טוב לאחר צביעת פסי הקישוט והפגושים בצבע הרכב.

 

מה שכן מפריע לי - עבודת הפחחות לא מושלמת, ואין תיאום מושלם בין מכסה המנוע לבין הכנף. כמו כן, לפחות בתמונה, קל להבחין בהבדלי הגוון בין הצביעה החדשה לישנה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

צביקה, מבחינת הצבע רואים מעט הבדל משום שהכנף פורקה ונוקתה לפני עבודה והרכב עדיין לא נוקה כבר תקופה.

 

הכנף אכן לא מתואמת עם מכסה המנוע, כמו גם הכנף בצד השני, אך זה היה עוד לפני המכה.

זה משהו שניתן לסדר, אבל זה לא קריטי והעדפתי פשוט לא לגעת. (זה גם לא ממש נראה לעין).

 

אגב, כמה לקחו לך על כל העבודה כולל עבודת הפחחות + עבודת הצביעה?

סה"כ כולל תיקון המכה כ-1400 ש"ח.
פורסם
הרכב בהחלט נראה טוב לאחר צביעת פסי הקישוט והפגושים בצבע הרכב.

 

מה שכן מפריע לי - עבודת הפחחות לא מושלמת, ואין תיאום מושלם בין מכסה המנוע לבין הכנף. כמו כן, לפחות בתמונה, קל להבחין בהבדלי הגוון בין הצביעה החדשה לישנה.

צביקה איזה קליטה

נכון רואים את ההבדל המכסה נמוך יותר מהמנוע

תחזור שיסדר לך את זה

205 4EVER 1.4 בציר 95 3 דלתות

פורסם
תחזור שיסדר לך את זה
לי זה לא מפריע. זה גם לא נראה לעין, וזה בטח לא משהו שבגללו אני ארוץ למוסך.(זה עוד מלפני התאונה)

אי אפשר "לנבור" ולחפור בכל מכה/פגיעה/פאצ' ברכב משנת 94!

פורסם

מצד אחד אתה צודק שאי אפשר לדרוש שברכב מ 94 יהיה הכל מושלם, אבל אם כבר שילמתה 1400 שח

רצוי שיעשו עבודה טובה וכמו שצריך . זאת דעתי לפחות.

האם הצבע הוא לפי קוד צבע של הרכב ?

פורסם
מצד אחד אתה צודק שאי אפשר לדרוש שברכב מ 94 יהיה הכל מושלם, אבל אם כבר שילמתה 1400 שח

רצוי שיעשו עבודה טובה וכמו שצריך . זאת דעתי לפחות.

האם הצבע הוא לפי קוד צבע של הרכב ?

שוב,

ההבדלים בין המכסה מנוע לכנפיים היה קודם לכן לפני המכה בתאונה.

הנהגת ששילמה את עלות תיקון הכנף שילמה לבעל המקצוע על עבודת פחחות בכנף(לפי תעריף שדרש)! ולא על סידור מכסה מנוע או משהו נוסף.

אני הוספתי כסף לצביעה בלבד!

 

אולי, אם הייתי מרצוני מבקש, הוא היה מוסיף להצעת המחיר שלו גם הצעה לתיקון ההבדלים בגבהים.

 

לגבי הצבע, אין לי מושג.

פורסם

אני מקווה שאחרי שטיפה זה יסתדר כי כמו שאני רואה מפה נראה כאילו הרכב שלך הוא לבן שנהב והפחח צבע לך את הכנף והפסים בלבן שלג !

פורסם
אני מקווה שאחרי שטיפה זה יסתדר כי כמו שאני רואה מפה נראה כאילו הרכב שלך הוא לבן שנהב והפחח צבע לך את הכנף והפסים בלבן שלג !
הרכב לא לבן שנהב בוודאות, אבל אני גם לא יודע אם הוא לבן שלג..

 

מאיך שזה נראה לי זה בסדר, פשוט הרכב מטונף!

בכל-מקרה, במידה ואכן יהיה הבדל בגוונים, זה יסודר (הפחח מכר טוב של אבא שלי, טיב היחסים בינהם מעולה והוא מקצוען-לא יעבור בשתיקה על פאשלות)

 

אגב בתמונות אולי זה נראה לעין, אך במציאות הצבעים נראים תואמים ללא הבדלים כלל.

 

תודה.

אמיר.

פורסם

הבעיה עם רכב לבן היא שהוא נראה קצת משעמם אם כולו לבן. דווקא חישוקים יפים היו נותנים לרכב יותר מהצביעה עצמה.

חיסרון נוסף הוא שאתה מקלל בכל פעם שאתה רואה ששכן פתח דלת ופגע בפסים ברכב שלך, או שמישהו "נישק" אותך בחניה בתל אביב.

הכל מניסיון.

אבל נכון שהרכב נראה "נקי".

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

FIZBAN, בסופו של דבר, אותם מכוניות צבועות בצבע אחיד זה כל השנתונים המאוחרים ברוב הרכבים.

 

אמנם זה לבן ולא כחול או צבע כזה או אחר, אך ההבדל מפגוש שחור דהוי ללבן חלק שמשתלב עם כלל הרכב נותן מראה אחר לגמרי ונותן מראה צעיר יותר לרכב יחסית ישן.

 

כמו שאמרתי, חישוקים קלים יבואו בהמשך..:wink:

 

לגבי הקללות למכות בחניה, עברתי את זה כבר ב-6, אפילו בצורה גרועה יותר של דפיקות ושריטות בדלת עצמה... אין מה לעשות, לוקחים גם את זה בחשבון.

פורסם

את השחור אפשר לחדש.

פשוט כשהכול לבן תמיד מרגישים שחסר משהו.

אם היית שם חישוקים 16 אינץ' שחורים זה היה יפה (אבל לא פרקטי אצלך). :)

 

אגב, מתי רואים אותך במפגשי PSI?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...