Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתם מפספסים לגמרי את כל החוכמה של הביפר.

 

בשביל לנתק את אותו משדר שמשדר לביפר אתה צריך קודם כל להיכנס לרכב נכון? וברגע שתעשה זאת (ולא משנה איך - דרך שבירת חלון/שמשה, פתיחת הדלת/ באגאז' ואפילו מכסה המנוע) המשדר כבר ישדר.

 

 

בדיוק.

בחצי דקה שלוקח לגנב להניע, אתה תגיע לרכב עם לום ביד וביצים של שור.

וביפר זה בין הדברים שיותר קל לנטרל.

קודם כל, אף אחד פה לא דיבר על ביצים של שור ולום ביד - אבל בוא נגיד שאם תרוץ לרכב שלך ברגע שהביפר ציפצף, יש מצב טוב מאוד שתוכל להבריח את הגנבים, אחרת היית רואה גנבים ופורצים במשך כל שעות היום ובכול מקום - למה? כי אף אחד לא מעיז להתקרב אליהם, כי לאף אחד אין "ביצים של שור ולום ביד"....איזה שטויות.

דבר שני, במקביל יתבצע גם טלפון למשטרה - יותר טוב מכלום.

 

בנוגע לזה שאת האזעקה של הביפר יותר קל לנטרל?? זה אני לא בטוח אבל אולי אתה צודק, אבל זו לא הנקודה! כי כמו שכבר נאמר כאן - שום אזעקת רכב, ולא משנה איזו אזעקה זו תיהיה (כנ"ל קודנית או איתוראנים והשד יודע מה עוד) לא ימנעו מגנב לפרוץ/לגנוב את הרכב, ההבדל בין הביפר לבין כל שאר האזעקות (למעט סוגים מסויימים של אזעקות איתוראן) שהביפר אומר לך בזמן אמת שמישהו חפץ ברכוש שלך בחנייה.

וזו הגדולה של האזעקה הזו.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

בקשר לטלפון למשטרה. זה מראה כמה אתה נאיבי.

אם הם יגיעו תוך חצי שעה תגיד תודה, אלא אם קוראים לך פנימה רוזבלנום.

אתה יודע כמה קריאות שווא יש לביפר? הרבה חברים שלי עם המערכת למדו להיתעלם מזה כבר.

ולא, לא יעזור לך לדעת בזמן אמת שהאוטו שלך בדרך לשטחים.

כן כן, לא לא.

פורסם

ניתן להתקין קודן עם עלוקה מוסתרת היטב שתבצע ניתוק שאינו שגרתי, בעצם שלא תנתק כלום, אלא שתעשה שיבוש לאחד החיישנים המהותיים ברכב.

 

למשל, רכב עם גז "אלקטרוני" וזה כמעט כל החדשים , ניתן לבצע שיבוש , לא משנה מה יעשה הגנב , המחשב יקבל נתון של סיבובי סרק גם אם הוא ילחץ גז, ועוד ניתוק כזה או אחר.

 

יש מערכות קוד עם כספת למחשב ניהול המנוע, העלוקה בתוך הכספת הזו, אתה יכול לגנוב את המחשב עם הכספת אבל לא לפרוץ אותה ולא לנטרל, חבל לגנב על הזמן, אלא אם הוא פנוי לעבודה ארוכה מאוד מאוד או שיבוא עם גרר.

 

הכל ניתן לעקיפה, פשוט יש אמצעים וישנם כאלה שהגנב חבל לו על הזמן, הוא יגש לאוטו אחר לא כי הוא לא יכול לנטרל, כי הזמן והסיכון הנלווה לא שווה.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

ד"א, המשטרה תתייחס יותר ברצינות לטלפון מבן אדם שרכבו נגנב בשניות\דקות האחרונות מאשר למישהו שיתקשר ויאמר "הייתי בעבודה 8 שעות, אני חוזר למגרש חניה - ואין אוטו" ברור שהמשטרה לא תצא לחיפושים אחרי הרכב הזה.

 

אבל אם בן אדם יתקשר ויאמר משהו כמו "ברגעים אלו מישהו מתניע לי את הרכב ונוסע לכיוון יהוד בכביש 461 (אם אני לא טועה)" אז המשטרה תקח הרבה יותר ברצינות את הקריאה ואני לא מבין למה שלא תשלח ניידת.

 

את זה הבנתי משיחות שהיו לי עם כמה שוטרים.

 

 

אגב, בסובארו שהייתה לי, היו לי: אמבולייזר מגנטי (קשר אלחוטי בין השלט שאצלי בצרור לבין ה"ראש" שלו ברכב) ונועל הילוכים. אף אחד לא יהיה חם על סובארו 89 רגילה עם ההגנות האלה. זה פשוט מוציא את החשק לגנבים לגנוב את האוטו. הם יעברו לרכב הבא. אבל כמו שאמרו אם מישהו באמת רוצה את הרכב, יהיה מאוד קשה לעצור אותו.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

מה עשיתם מזה? כולה אוטו, נכון שזה דבר יקר, בעל ערך, מושקע וכו'.

מי שרוצה לגנוב את האוטו - יעשה את זה... כן, אז מה הפואנטה באזעקה בכלל?

יכולים לבוא גם עם מלגזה ולהרים את האוטו כמו שהוא לאיזה מחסן אטום ולפרק את האוטו לגורמים בזמן שלהם, בלי לדאוג שאיזה ביפר יתחיל לעבוד להם.

משהו שלא ברור לי למה לא העלו אותו לדיון הזה:

אם גונבים למישהו את האוטו (בהנחה שהוא לא "קונה" אותו בחזרה) - איפה הביטוח נמצא ביחס לסיפור הזה? :?

- מוכר?

- לא

- כמה? כמה אתה רוצה עליו?

:?

פורסם
היה נחמד לנהל איתך דיון.

שלא תבין לא נכון - פשוט הרגשתי שהדיון הזה לא מתקדם לשום מקום איתך...

 

אתה מדבר ומתבטא בתור בנאדם שכבר חווה ועבר כמעט כל דבר בחיים, ולכול דעה או רעיון או מחשבה יש לך תשובה מוחצת.

 

אז מי אני שאתווכח איתך.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם
מי שמספיק רוצה את האוטו, יזכה בו.

כשאתה מתקין מערכת איתור/הגנה, ברוב המקרים יש מקומות "מוסכמים" שבהם נהוג להחביא את המערכת, לבצע ניתוקים וכד' - וזו אחת הסיבות שקל לגנבים להשתלט על המערכות הללו, הם פשוט מכירים את כל המקומות המוסכמים.

 

מבלי להסתמך על שום מערכת אלקטרונית - להיות מקורי משמע להגן על האוטו בצורה מקסימלית. מספיק שתוריד דשבורש ותעשה ניתוק בלתי-נראה-בעליל עם סוויץ' סודי בצמה שמגיעה מתא המנוע למחשב הרכב (שנמצא בחלק מהרכבים בתוך האוטו) לחוט שמגיע מהחיישן גלגל-תנופה/גל-ארכובה -> ואז באמת חבל לגנב על הזמן.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
שלא תבין לא נכון - פשוט הרגשתי שהדיון הזה לא מתקדם לשום מקום איתך...

 

אתה מדבר ומתבטא בתור בנאדם שכבר חווה ועבר כמעט כל דבר בחיים, ולכול דעה או רעיון או מחשבה יש לך תשובה מוחצת.

 

אז מי אני שאתווכח איתך.

אז ככה.

את הרכב של אבי, ניסו לגנוב 3 פעמים.

ב3 הפעמים נכשלו. זה היה בכמה דרכים.

פעם אחת, נכנסו הבייתה, לקחו את המפתח וניסו לקחת את האוטו, נכשלו, על השלט של האיתורן יש קוד, והם לא הצליחו לפרוץ אותו.

פעם שניה. פרצו לאוטו, ניטרלו 2 עלוקות של האיתורן וניסו להניע, ללא הצלחה, האימובילייזר של איתורן, שוב, סייע. יש לציין כי במקרה הזה ובמקרה הקודם איתורן מזמינים ניידת בזמן אמת ומדווחים שהאוטו נפרץ. (הניידת הגיעה אחרי תנחש..20 דקות)

 

פעם שלישי. האוטו סוף סוף עוזב את החניה.

איתורן שוב, מתקשרים הבייתה באמצע הלילה לשאול אם האוטו בחניה (למרות שהם יודעים שלא) ניידת של המוקד מבצעת מרדף קצת שבסופו האוטו ננטש בשדה ומוחזר אלינו הבייתה. (אבא קיבל דוח של מולטונובה על 180 באותו לילה.)

 

יש לציין שלאוטו שלי ולאוטו של אמא שלי לא נגרם נזק, לא היתעסקו כלום. (למרות שהם הרבה יותר קלים לפריצה)

 

מה למדנו?

שאם איזה אבו דאוד מזמין מרצדס כסופה, החיילים שלו יעשה הכל בשביל לקחת אותה.

שאם הגנבים מחזיקים בביפר, הוא לא עוזר.

שאם הם לא מחזיקים בביפר, הם ינטרלו אותו תוך חצי שניה (כמו שהם פירקו 2 עלוקות של האיתורן)

 

וכן, עברתי הרבה בחיים הקצרים שלי.

 

הכל נכתב בכיף. :)

כן כן, לא לא.

פורסם
אז ככה.

את הרכב של אבי, ניסו לגנוב 3 פעמים.

ב3 הפעמים נכשלו. זה היה בכמה דרכים.

פעם אחת, נכנסו הבייתה, לקחו את המפתח וניסו לקחת את האוטו, נכשלו, על השלט של האיתורן יש קוד, והם לא הצליחו לפרוץ אותו.

פעם שניה. פרצו לאוטו, ניטרלו 2 עלוקות של האיתורן וניסו להניע, ללא הצלחה, האימובילייזר של איתורן, שוב, סייע. יש לציין כי במקרה הזה ובמקרה הקודם איתורן מזמינים ניידת בזמן אמת ומדווחים שהאוטו נפרץ. (הניידת הגיעה אחרי תנחש..20 דקות)

 

פעם שלישי. האוטו סוף סוף עוזב את החניה.

איתורן שוב, מתקשרים הבייתה באמצע הלילה לשאול אם האוטו בחניה (למרות שהם יודעים שלא) ניידת של המוקד מבצעת מרדף קצת שבסופו האוטו ננטש בשדה ומוחזר אלינו הבייתה. (אבא קיבל דוח של מולטונובה על 180 באותו לילה.)

 

יש לציין שלאוטו שלי ולאוטו של אמא שלי לא נגרם נזק, לא היתעסקו כלום. (למרות שהם הרבה יותר קלים לפריצה)

 

מה למדנו?

שאם איזה אבו דאוד מזמין מרצדס כסופה, החיילים שלו יעשה הכל בשביל לקחת אותה.

שאם הגנבים מחזיקים בביפר, הוא לא עוזר.

שאם הם לא מחזיקים בביפר, הם ינטרלו אותו תוך חצי שניה (כמו שהם פירקו 2 עלוקות של האיתורן)

 

וכן, עברתי הרבה בחיים הקצרים שלי.

 

הכל נכתב בכיף. :)

נחמד מאוד היה לקרוא אתזה יש לי רק כמה מילים להגיד.

לכל דבר יש פתרון אין משהו שיחסום את הגנב יש דברים שמעקבים.

גיל תעשה לי ילד :lol:

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם
איזה אוטו יש לאבא שלך?

(אני רק שואל כדי לוודא שלי אין אוטו כזה)

אבא שלי לא מסתובב בפחונועיות. (למרות שהבן שלו כן)

הדמיון היחיד זה ששתיכם גודשים.

ורשמתי את סוג הרכב, פעם הבאה תקרא! :-D

כן כן, לא לא.

פורסם
אז ככה.

את הרכב של אבי, ניסו לגנוב 3 פעמים.

ב3 הפעמים נכשלו. זה היה בכמה דרכים.

פעם אחת, נכנסו הבייתה, לקחו את המפתח וניסו לקחת את האוטו, נכשלו, על השלט של האיתורן יש קוד, והם לא הצליחו לפרוץ אותו.

פעם שניה. פרצו לאוטו, ניטרלו 2 עלוקות של האיתורן וניסו להניע, ללא הצלחה, האימובילייזר של איתורן, שוב, סייע. יש לציין כי במקרה הזה ובמקרה הקודם איתורן מזמינים ניידת בזמן אמת ומדווחים שהאוטו נפרץ. (הניידת הגיעה אחרי תנחש..20 דקות)

 

פעם שלישי. האוטו סוף סוף עוזב את החניה.

איתורן שוב, מתקשרים הבייתה באמצע הלילה לשאול אם האוטו בחניה (למרות שהם יודעים שלא) ניידת של המוקד מבצעת מרדף קצת שבסופו האוטו ננטש בשדה ומוחזר אלינו הבייתה. (אבא קיבל דוח של מולטונובה על 180 באותו לילה.)

 

יש לציין שלאוטו שלי ולאוטו של אמא שלי לא נגרם נזק, לא היתעסקו כלום. (למרות שהם הרבה יותר קלים לפריצה)

 

מה למדנו?

שאם איזה אבו דאוד מזמין מרצדס כסופה, החיילים שלו יעשה הכל בשביל לקחת אותה.

שאם הגנבים מחזיקים בביפר, הוא לא עוזר.

שאם הם לא מחזיקים בביפר, הם ינטרלו אותו תוך חצי שניה (כמו שהם פירקו 2 עלוקות של האיתורן)

 

וכן, עברתי הרבה בחיים הקצרים שלי.

 

הכל נכתב בכיף. :)

כשאתה מסביר את עצמך, הרבה יותר כיף לקרוא את התגובות שלך.

 

אז קודם כל, באמת אחרי שאני קורא דברים כאלו, משהו באמת מחלחל פנימה למוח וגורם לי להתחיל לחשוב.

 

מצד שני, העיניין אצלי הוא לא הרכב עצמו(לא קשה לנחש - מאזדה 3 2005) אלא מה שבתוכו - האוטו מושקע קרוב לעשירייה וזה מה שהדיר שינה מעיניי כ"כ הרבה לילות.

 

זה אפילו הגיע למצב שבו אמרתי לעצמי, שאם כבר גנב - שיקח את כל האוטו! מאשר שאני יקום בבוקר ויראה חלון שבור ודרכו שאריות שחוטות של המון המון זמן כסף ועצבים שהשקעתי בידיים שלי!

 

אז אני מרגיע את עצמי בזה שאני יודע שאני עושה את המקסימום שאני יכול בשביל להגן על ההשקעה שלי - ואני מאוד מקווה שאם חס וחלילה אני יגיע יום אחד למצב הזה, אני יצליח להבריח את אותו "אבו דאוד" לפני שיצליח לפרק לי את המגברים....

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2


×
×
  • תוכן חדש...