Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה ההצעה שלי לדעתי יותר טובה מכל הצעה שהציעו לך !!!

 

רדיו דיסק- אלפיין CDA9830 עולה בסביבות ה-2000 שקל ואם לא אלפיין אז לך על קלאריון דגם:DXZ756MC עולה 2800 אני אישית הייתי הולך על האלפיין!

 

קומפונט- JL-AUDIO דגם: XR או VR ה-XR הדגם הכי גבוהה שלהם יעלה לך 2000 בערך

ה-VR גם קומפונט מעולה יעלה לך בסביבות ה-1500-1600 המלצה שלי XR

 

אחוריים- לא צריך אתה הולך להביא קומפונט רציני אין לך צורך בככל באחוריים

 

סאבוופר : קיקר CVR סאב חמוד עולה 800 שקל, אינפינטי פרפקט סאב טוב 1400 שקל,

JL-AUDIO W3 עולה 2000 שקל, רוקפורד פאנצ PL2-112 עולה 1800 שקל

ויש את הסאבים של חברת SPL שהם לא יקרים והם תותחים עולים בסביבות ה-1000 שקל

אני ממליץ לך הכי הרבה מכל הסאבים פה על אינפינטי פרפקט וה- JL שהם הכי יתאימו לך לקומפונט.

 

מגבר : אוריון דגם 8004 עולה סביבות ה-3500-4000 שקל פשוט אין לי מילים למגבר הזה מגבר עוצמתי מאוד ואיכותי מאוד אם תשלב קומפונט ה-XR עם ה-W3 תקבל סאונד מדהים

HU-ALPINE 9830

COMPONET- JL AUDIO XR 650

REAR- JL AUDIO TR690 TX

AMP- JL-AUDIO 300\4

SUBWOOFER- SPL 400 RMS

AMP- ROCKFORD 250.2

:twisted:

פורסם

כל אחד הביא פה המלצות לפי מה שהוא אוהב - הכל פה ברמה והכל אבל עדיין .. מה אם מה שהבחור אוהב ?!

 

אז בקיצור .. לך לחנות מערכות או שתבוא למפגש תוכל לשמוע הרבה קומפננטים, סאבים, מגברים וכו .. ותחליט מה שאתה רוצה לפי הטעם שלך

פורסם

מצטרף להמלצה, לך לחנויות טובות, קח הצעות ,

 

והכי חשוב תשמע כמה אופציות, שתדע מה לחפש,

אני ממליץ על מכשיר כמו 9855 של אלפיין שיכול לבצע BI-AMP במידת הצורך, מגבר איכותי וחזק , קומפוננט+אטימה לדלת,וסאב מצויין.

בהצלחה.

ZZR

פורסם

אני הייתי ממליץ לך להגיע למפגש ,שם תוכל לשמוע הרבה דברים ותקבל פחות או יותר כיוון למה שאתה יכול לקנות.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

אפשר לומר שלפי כל ההמלצות כדאי ללכת על

HU - אלפיין CDA9855

לגבי הקומפוננט לא הייתי הולך על מורל דווקא לשם הגיוון הייתי הולך על משהו אחר

זה כבר די משגע שכל אחד פה אומר מורל מורל מורל...

זאת אחלה חברה אבל-חאלס!

אני אישית מאד אוהב פוקל! יש לאלפלאסוניק גם אחלה דגמים ואני אישית אומר לך לך תשמע ואז תחליט כדי שתיהיה שלם עם ההחלטה שלך....

מגבר - הייתי לוקח את מה שהמליצו פה שזה הJBL אינפיניטי היפוניקס אוריון יש מבח גדול

מונו - של מאגנט היפוניקס רוקפורד

סאב - גם ממה שהמליצו פה

GUNS DONT KILL PEOPLE

PEOPLE KILL PEOPLE

×
×
  • תוכן חדש...