Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני לא כל כך מתמצא בציוד אודאו,

אשמח אם תוכלו להמליץ לי על מערכת עם מגבר וסאב לרכב טויוטה קורולה שנת 99.

 

התקציב הוא 10000 ש"ח

והוא צריך לכלול:

רדיו דיסק

רמקולים קדמיים

רמקולים אחוריים

מגבר

סאב

חוטים לרמקולים

 

אני לא יודע אם צריך להוסיף גם קבל.

 

כמו כן, אני צריך המלצה על מקום שידע להתקין את הכל כמו שצריך, לא בצורה חאפרית.

פורסם

מה הכיוון מבחינת המערכת. איכות או עוצמה.?

מה אתה מחפש בניה + איטום (מומלץ להשקיע באיטום)

או רק התקנה "סטנדרטית"

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

תודה לכל המגיבים!

 

הכיוון הוא הרבה יותר איכות מאשר עוצמה (גם עוצמה די חשוב...)

 

אני שומע שחורה וטראנס בעיקר... אבל לפעמים גם רוק (משינה למשל...)

 

אני לא רוצה להשתגע עם איטומים ושינויים באוטו... מעדיף התקנה סטאנדרטית איכותית (יש לי טראומות מאיך שהתקינו לי את הדיבורית... :wink:)

 

עוד דבר חשוב, אני מעדיף שתהיה לי כתובת אחת לכל הסיפור, גם ציוד וגם התקנה.

שאני לא אצטרך לרוץ בין חנויות אם תהיה איזה בעיה...

פורסם

שמע - איכות? אז אסור לך להתפשר על שני דברים - הרמקולים הקדמיים והHU

 

לדעתי - תעזוב רמקולים אחוריים - או שתקנה משהו ממש פשוט ובקושי בקושי בקושי תגביר אותו - אסביר אח"כ

 

HU תשקיע בין ה2500 ל 3000 ש"ח - נלך כרגע על 2500 ממליץ על אלפיין, פנסוניק, קלאריון או רוקפורד

 

רמקולים - סט שלושה חלקים - מוראל אילייט 6 - בערך 3200 ש"ח אולי קצת יותר

או שתשקיע קצת יותר אבל אני לא יודע בדיוק כמה זה עולה לך יותר - אוטופיה של פוקאל (3 חלקים גם כן) כך בחשבון שהסאונד שלהם הוא חד מאוד ונדמה לי שהם עולים באופן משמעותי יותר יקר מהמוראל ולכן אני ממליץ בחום על המוראל - תמורה למחיר...

 

סאב וופר - ADS 12 אינטש - משהו כמו 2300 ש"ח או אינפינטי 12 אינטש (לא זוכר כרגע אם זה הקאפא או הפרפקט) בתיבה אטומה 28 ליטר 1400 ש"ח. הADS נחשב יותר טוב אבל גם האינפיניטי פשוט מדהים.

 

מה שמשאיר לנו 2000 ש"ח למגבר ולשאר הדברים - מגבר זה הדבר הכי פחות חשוב - על רמקולים וHU אל תתפשר!!! אתה יכול להביא את הJBL הידוע gto75.4 בסביבות ה 1400 ש"ח וזה משאיר לך 600 ש"ח לחוטים והתקנה - חוטים לא ישנו לך שום דבר מבחינת השמיעה וגם המגבר לא במיוחד לכן אל תלך על החוטים היקרים אלא אם כן חשוב לך שזה יהיה מותג... אבל חבל על הכסף.

 

בקשר לאיטום - מציע לך להשקיע סכום נוסף באיטום הדלתות הקדמיות ובעתיד לאטום גם את תא המטען (או לעשות את האיטום בעתיד) וזהו...

 

בקשר לרמקולים אחוריים - אם אתה מחפש איכות - אז המטרה שלך היא גם לבנות במה קדמית כמה שיותר מורגשת - ככל שתגביר את הרמקולים האחוריים וככל שתספק להם תחום תדר רחב יותר כך ירד הדגש מהבמה הקדמית - לכן, או שתבטל לחלוטין רמקולים אחוריים או שתקנה רמקולים ממש פשוטים, חמש ורבע או ארבע אינטש ותחסום אותם בעזרת קבל 100 מיקרו פארד שינגנו החל מ400 הרץ וגם תנתק להם את הטוויטרים...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תשמע, אם אתה מהמרכז,

 

אני יכול להמליץ לך על החנות ברחובות שנקראת "סאונדר"

תקבל שם יחס חם ואישי וכמובן סופר מקצועי!

 

חיים יסביר לך דקות על גבי דקות על כל מה שאתה רוצה לדעת והכל בחיוך וברצינות.

 

ביחד תבנו בדיוק את מה שאתה רוצה ברכב לפי התקציב וההתקנות שלהם פשוט איכותיות ומצוינות!!!

 

עכשיו לפני שתרשמו לי שאני לא פייר או שיש לי אינטרס ,תדעו שאני התקנתי אצלו ועוד 3 חברים שלי שהגענו במיוחד מאשדוד רק בגלל היחס והשירות וכמובן האחריות.

 

אז אני ממליץ.

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

בניגוד למה ש lanosforce אמר , סט שלושה חלקים לא יתאים לך משום שהוא דורש בניות מיוחדות עבוד מיקום האלמנטים שלו. אם אתה מחפש התקנה נקייה ללא שינויים ברכב אז סט 2 חלקים יתאים לך הרבה יותר.

בהמשך לדברים ש lanosforce כתב , אני לא הייתי משקיע 3000 שקל בהד יוניט , אלה קונה הד יוניט בסכום של עד 2000 וכמובן קונה מגבר טוב יותר שיתאים מבחינת רמה לשאר הרכיבים במערכת. מעבר לכך , את המגבר אתה צריך לקנות אחרי שהחלטת איזה רמקולים ובעיקר סאב אתה מתקין , וזאת על מנת להתאים את ההספקים של המגבר לרמקולים על מנת להפיק את המירב מהם .

לגבי רמקולים מאחורה - לא הייתי שוקל אפילו לשים.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אוקי 10K זה התקציב , הסט אפ שלי ככה :

 

HU - אלפיין CDA9855 - כמו שהבנתי אפשר כבר למצוא ב 2400 ש"ח

קומפוננט - מורל היבריד \ דוטק (לדעתי אין הבדל כזה גדול בין 2 הסטים ) 1000 ש"ח - 2000 ש"ח

אחוריים - פיוניר \ קנווד \ JBL \ מורל 6X9 פשוטים - 400 ש"ח (לא חייבים בכלל..)

מגבר 4 ערוצים - JBL GTO75.4 \ אינפינטי שמקביל אליו \ הרבה המליצו פה גם על המאק אודיו - 1500 ש"ח + -

סאב - אם דיוק חשוב לך אני הייתי ממליץ על האינפינטי קאפה או על ה פוקל 33A - שניהם באיזור ה 1500 ש"ח

מונו לסאב - יש ל JBL מונו מדגם BP300.1 שעולה 1000 ש"ח + - ומוהצר כ 300 RMS יכול להתאים

או שיש פיניקס גולד מסידרת קסנון מונו שמפיק 400 RMS , לא ראיתי אותו בארץ בחו"ל הוא עולה בסביבות

ה 200 $ - שוב השאלה כמה הוא עולה בארץ , אם נגיד בסביבות ה 1500 ש"ח - 1800 ש"ח

קיט התקנה למגבר של 4 גיג - 350 ש"ח

 

נישאר פה עודף של 400 ש"ח , שזה בגדול לא מספיק להתקנה כזאת (עולה בסביבות ה 800 ש"ח + -)

אבל אם תיקח הכל במקום אחד אני מאמין שהוא יוכל ל"סדר" לך מחיר שיכנס לך בתקציב ..

פורסם

הרבה דיבורים בלי ניסיון...

הרבה אנשים מסתמכים על דברים לא נכונים...

1)ההבדל בהסםק של הפוקאל הסאב לבין המוראל הייבריד יגרום לזה שהבאס יאכל את המוזיקה הפוקאל סאב מאוד מאוד חזק!

2)זה הסט אפ שלפי דעתי הייתי רוכש:

HU: אלפיין 9853 2400 שקל וזה רק בגלל הקרוס האקטיבי יהיה לו שימוש

רמקולים קדימה: ללא שום צל של ספק המוראל אלייט 2 way מחירם נע בסביבות 2500 ל2700

סאב: פייז אבולושן מולטי אוהם אז קיבלתי עליו מחיר של 1400 כולל תיבה מקורית המלצתי על הסאב מהסיבה הפשוטה שהוא חזק נציל ובעל התנגדויות מגוונות

מגבר 4 ערוצים מחפש משהו חזק עד 2000 שקלות בערך...

מגבר מונו בלוק מאגנט פנטרה או מאגנט פאנטום יספיקו ביותר לסאב הזה מחיר שניהם נע סביב 1500 +-

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
שלום,

 

אני לא כל כך מתמצא בציוד אודאו,

אשמח אם תוכלו להמליץ לי על מערכת עם מגבר וסאב לרכב טויוטה קורולה שנת 99.

 

התקציב הוא 10000 ש"ח

והוא צריך לכלול:

רדיו דיסק אלפיין 9855 או 9853

רמקולים קדמיים מורל הייבריד אובאשיון בסביבות ה2000

רמקולים אחוריים משהו הכי פשוט ב100 ש"ח

מגבר

סאב אינפיניטי קאפא פרפקט

חוטים לרמקולים

 

אני לא יודע אם צריך להוסיף גם קבל. לא נראה לי שצריך

 

כמו כן, אני צריך המלצה על מקום שידע להתקין את הכל כמו שצריך, לא בצורה חאפרית.

היות ואתה מוכן להוציא 10000 ש"ח על מערכת כשאתה לא מבין כל כך משמע שחשוב לך האיכות של הסאונד . אם כך אסור לך לוותר על איטום המכונית , תוותר על מגבר טוב יותר תוותר על רמקןלים אחוריים , אבל אל תוותר על ר"ד טוב , ולא על איטומים והתקנה מקצועית .

את המגבר השארתי פתוח כי לא נוח לי להמליץ על מגבר שכל העולם ואשתו משתמשים בו אז תקח המלצות מאחרים .

לגבי מתקין תגיד מהיכן אתה ויתנו לך מספיק המלצות למתקינים

ושיהיה לך בהצלחה ושתהנה

בברכה יהודה

פורסם
תשמע, אם אתה מהמרכז,

 

אני יכול להמליץ לך על החנות ברחובות שנקראת "סאונדר"

תקבל שם יחס חם ואישי וכמובן סופר מקצועי!

 

חיים יסביר לך דקות על גבי דקות על כל מה שאתה רוצה לדעת והכל בחיוך וברצינות.

 

ביחד תבנו בדיוק את מה שאתה רוצה ברכב לפי התקציב וההתקנות שלהם פשוט איכותיות ומצוינות!!!

 

עכשיו לפני שתרשמו לי שאני לא פייר או שיש לי אינטרס ,תדעו שאני התקנתי אצלו ועוד 3 חברים שלי שהגענו במיוחד מאשדוד רק בגלל היחס והשירות וכמובן האחריות.

 

אז אני ממליץ.

 

שי.

 

אני ממש לא רוצה ללכלך אבל דווקא אל סאונדר לא הייתי הולך. אני לא מתכוון להוציא פה שם רע לאף אחד אז בואו פשוט נגיד שהיה לי ניסיון לא כל כך טוב איתו.

פורסם

איך אתם ממליצים לו על קומפוננטים וסאב ?!

הבן-אדם לא מכיר רכיבים ובטח לא שמע אותם .

במיוחד כשהוא משקיע סכום נכבד , לפי דעתי עליו לשמוע קודם ואז להחליט !

כל אחד מציע לו רכיבים עפ"י טעמם האישי , אולי זה לא הטעם שלו בכלל ?! (סתם הלכו להם 3000 על קומפוננט) .

דעתי , לפותח התרד' תגיע השבוע ביום שישי למפגש , ואני יותר מבטוח שתוכל לשמוע מגוון רחב של סגנונות , ועפ"י זה תחליט .

זה נכון

פורסם

תנסה לשמוע אתהרכיבים הבאים:

 

קומפוננט מורל הייבירד/אלייט 2 חלקים.(2500+-)

מגבר (2500) phase evolusion rs4

רדיו דיסק אלפיין CDA9855 בערך 2500

וסאב לסוף כי הוא הכי קל לבדוק cerwin vega v-max/jl audio 12w3/planet audio VC12S/ infinty kappa perfect. כולם פחות מ2000.

ויישאר לך כסף להתקנה.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

שלום לכולם!

מורל מורל מורל. דוטק, הייבריד, אלייט. די כבר אם המורל. מורל זה רמקול לאלה שיושנים באוטו.

אני לא אומר שזה רמקול לא טוב או שהוא לא אייכותי. רמקול ברמה אבל לא הכל ניגמר במורל.

אז תרשו לי לשבור קצת את הסטיגמה ו להגיד פוקל למה לא פוקל?

טוויטרים צורמים? שטויות אפשר להיתגבר על זה.

אז אני הייתי מציאיה פוקל 165K2P נגיד שזה אפילו 3000 שזה פחות בדרך כלל.

HU (רדיו דיסק) של אלפיין או קלריון באיזה 2500 3000 אלף.

מגבר ב 2500 גג 100* 4 של אוריון או הייפוניקס או JBL או אפילו לנזר סידרה גבוה!

סאב 1500 שקל או JL AUDIO או CERVIN VEGA כמו ש אמר LIRON27.

עוד כמה שקלים אתה תימצא להתקנה?

אני חושב שכן.

×
×
  • תוכן חדש...