Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב סובארו GL 88 והפעם האזעקה



לפני כמה ימים האזעקה ברכב (כן כן סובארו DL עם אזעקה לא לצחוק)השתגעה

כאשר נועלים את הרכב ננעלת רק הדלת של הנהג

מה יכולה להיות הבעיה??

איציק נ. ראיתי שהתקנת אזעקה בסובארו DL אולי תוכל לעזור

בתודה עומר

פורסם

תגיד כשאתה פותח את הרכב עדיין רק דלת אחת נפתחת או שכולן נפתחות ורק אחת נסגרת?

 

וכמו שחברנו יונתן הספיק לרשום אלו יכולות להיות הבעיות... יש צורך בעוד פרטים כדי שיהיו פחות אפשרויות ניחושים..

פורסם

סולונואיד זה בעצם ה"מנוע" שפותח וסוגר את הדלת... (נכנס ופותח ויוצא וסוגר או להפך).

אני הייתי מהמר על ה"מוח" של הנעילה מרכזית שהשיב את נשמתו לבורא!

 

הייתה לי תופעה כזאת ששני דלתות שונות היו נפתחות ונסגרות ולאחר בדיקה מדוקדקת בזמנו התגלה שהבעיה היא במוח שהוחלף והכל עובד כשורה...

פורסם

במקרה שהיה שלך אז יותר הגיוני המח של הנעילה

במקרה של ידידנו 2 האופציות הכיוניות באותה מידה וגם נתק אפילו טיפה לטובת הסולנואיד נהג.

אם היית יודע מה עוד עושה הסולנואיד נהג חוץ מלפתוח ולסגור את הדלת אז לא היית מהמר סתם

אתה מוזמן לחפש אודותיו בפורום

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

יונתן אני מנסה לעזור לבן אדם שצרה ולא נביא וגם לא רוצה לשחק מי יוותר חכם ממי...

אבל אם הבן אדם אמר שגם מפתח וגם שלט (עם דגש לשלט) פותחים רק את דלת הנהג אז אני מניח שהבעיה לא טמונה בסולונואיד של החמישה חוטים ששולט גם בשאר הדלתות... וזה בגלל שגם אם לא היה לנו סולונואיד 5 חוטים בדלת הנהג (שזה אפילו לא בטוח שקיים בדלת כי חברנו לא אמר אם מפתח פותח ברגיל את כל הדלתות) עדיין המוח היה פותח וסוגר את כל הדלתות... לכן לדעתי האישית והלא מקצועית אני מניח ומנחש שלא כאן הבעיה!

 

ערב טוב ונחכה לעידכונים לאחר התיקון.

פורסם

אבל אצלי רק המנוע בצד של הנהג פועל



ואני לא חושב ששלושה התקלקלו בו זמנית

הגיוני שהדלת של הנהג מחוברת בנפרד משאר הדלתות?

פורסם

יונתן אני מנסה לעזור לבן אדם שצרה ולא נביא וגם לא רוצה לשחק מי יוותר חכם ממי...

אבל אם הבן אדם אמר שגם מפתח וגם שלט (עם דגש לשלט) פותחים רק את דלת הנהג אז אני מניח שהבעיה לא טמונה בסולונואיד של החמישה חוטים ששולט גם בשאר הדלתות... וזה בגלל שגם אם לא היה לנו סולונואיד 5 חוטים בדלת הנהג (שזה אפילו לא בטוח שקיים בדלת כי חברנו לא אמר אם מפתח פותח ברגיל את כל הדלתות) עדיין המוח היה פותח וסוגר את כל הדלתות... לכן לדעתי האישית והלא מקצועית אני מניח ומנחש שלא כאן הבעיה!

 

ערב טוב ונחכה לעידכונים לאחר התיקון.
במצב הרגיל פתיחת דלת הנהג היתה פותחת את כל הדלתות(עם המפתח)

במצב הקיים רק דלת הנהג נפתחת

גם במצב הרגיל וגם הנוכחי פתיחת דלת הנוסע פותחת אך ורק את דלת הנוסע

פורסם

עומר אף אחד לא אמר לך שפתאום נפטרו שלושת ה"מנועים" האחרים...

האפשרויות הן כאמור:

1. סולונואיד ("מנוע") דלת נהג תקול (הוא הסולונואיד הראשי ששולט על שאר הסולונואידים).

2. מוח נעילה מרכזית תקול.

3. נתק בחיווט

ואולי עוד משהו שלא עלה בדעתי בשעה מאוחרת זו...

 

וכמו שכבר אמרתי אני מאמין שהבעיה היא במוח של הנעילה מרכזית שהגיע שעתו.... כי לקשה לי להאמין שפתאום יש נתק בשלושה זוגות חוטים ורק שני חוטים שרדו...

אם הבעיה הייתה בסולונואיד דלת נהג המרכזי אני מניח ששאר המנועים לפחות היו קופצים/רועשים/רועדים טיפה בזמן הלחיצה על השלט.. ככה לפחות אני חושב... והכל פה אלו דעות ככה שאתה צריך ללכת לחשמלאי או למתקין אזעקות/נעילות וכ"ו... שיבדוק ותדווח אם צדקתי..

לילה טוב..

:)

×
×
  • תוכן חדש...