Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ילדים, נמאסתם (עריכה - נמחקו סימני קריאה. קרא את כללי הפורום)


edan82
שימו לב! השרשור הזה בן 6673 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

משתמש שפותח שלושה שרשורים מאפנים כותב עוד 11 הודעות מפגרות עם חחחח ואחים שלי!!!!11אחד וחודשיים אח"כ כותב בפורום הודעות יפות, מסודרות, עונה לעניין ופותח שרשורים אחרי שהוא ביצע חיפוש בנושא הוא מקור לגאווה, אני יכול לתת לך עשרות רבות של שמות של משתמשים פעילים שהתיישרו ואנחנו שמחים שהם איתנו :-).

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ולפעמים הם פותחים יוזר חדש וחושבים שאנחנו לא יודעים שזה הם - ותאמין לי המנהלים כאן הם קרימינולוגים מומחים שמזהים עקבות של משתמשים כפולים

לא הצלחתי להבין למה בן אדם שהבהירו לו שהוא לא רצוי, דבר לגיטימי ולא פוגע לדעתי, מתעקש להכנס שוב למקום בו הוא לא רצוי...מה יותר שפל מזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שפיך מפיק מרגליות, והיני מזדהה עם כל מילה ומילה.

אך זוהי תופעה נפוצה בכל הפורומים באשר הם וללא קשר למדינה או תחום עיסוק מסויים.

 

נכון, לאחרונה גדלה כמות הערסים הממוצעת בעלי ההונדות אשר נמצאו מחבקות עמודים ותמרורי דרך ברחבי ארצינו, ואין ספק שרובנו הגדול בפורום מסתייג מן הטיפוס והמודל שהוא מייצג.

אך ניפויים מן הפורום או הטלת הסנקציות הנוקבות המשתמעות מפיך הינן בגדר הסתגרות קבוצתית, אשר משתמע ממנה כי רבים אחרים אשר אוהבים את התחום והינם רוצים ללמוד מן המומחים לא יקבלו את הידע שהם כל כך חושקים בו.

דבר היוצר מן קהילה קטנה של מביני עניין אמנם, אך קהילה שלא מתפתחת, ואני מאמין שגם אתה מעוניין בקידום המוטוריקה באשר היא.

 

כמו שאתה אהבת בתחילת הדרך להכנס, לקרוא ולהחכים עם הזמן, דבר אשר גרם לך למן אוטופיה לגבי עבר הפורום.

גם בשביל רבים אחרים אשר מצטרפים והצטרפו לא מזמן התהליך מתרחש אצלם ויבוא יום והם יגיבו על הזמנים הנוכחיים כאל הזיכרון האוטופי שלהם מן הפורום בתחילת דרכם ועל כיצד הם קראו והחכימו עם חלוף הזמן.

 

באשר לפיתרונות? היני מאמין שמנהלי הפורום עושים עבודתם נאמנה גם אם מידי פעם רואים דיונים/תגובות לא ענייניות מצד חברים חדשים שכביכול הורסים את הפורום.

אני מאמין שאם תתן להם את ההזדמנות ותסביר להם יפה כיצד מתנהגים וכיצד לא, בסופו של דבר יירד האסימון והם היו ככל חברי הפורום אשר מדברים בחוכמה ולא קופצים בראש או בקיצור אנשים שקולים.

אולי ההסברה שלך בתור מומחה שהם רואים בו מן מודל לחיקוי, יגרום להם להבין את מה שהם עושים על הכביש וכמה זה מסוכן להם ולעוברי האורח התמימים שעל המדרכות כאשר הם "סוגרים 180" בדרך עירונית או לחילופין מנסים להוציא דריפט בשביל החבר'ה.

 

להתחיל לנפות חבר אשר פעמיים לא התנהג כראוי, אמנם נראה מתבקש, אבל יוצר הסתגרות ולא למידה מטעויות והעברת המידע לאחרים, אשר לרוב הם אלו שבאמת הכי הרבה זקוקים למידע וההדרכה הזאת ממומחים וותיקים כמוך אשר מייצגים מודל לחיקוי או אליטה מסויימת, כאשר הוא נרשם לפורום בכדי להשתייך אליה מלכתחילה.

Maserati.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Arcanide אני קצת חולק עליך, בן אדם שהגיב כמו שהגיב בדרך שבה אחד המנהלים חושב שהוא עבר את הסף כבר כמה פעמים

ויקבל נעילה מלכתוב תגובות/הודעות למשך תקופה מסוימת, הדרך שלו להשאר בפורום (אם הוא אכן ירצה ויבין ששגה) היא דרך לקרוא הודעות אחרות, ובכך בעצם להבין מהי הדרך הנאותה בפורום, איך תגובה צריכה להראות, ובכך בעצם להבין את "רוח הפורום".

בן אדם שיקבל תקופת צינון זו ובעצם לא ייכנס במשך תקופה זו, אלא פשוט יכנס אחריה וימשיך עם מנהגו הקודם, צריך לקבל דחייה מהפורום, כי כנראה שבן אדם כזה לא מקבל את "רוח הפורום" ולא שם עליה.

באותה דרך בן אדם שקיבל נעילה ונכנס ביוזר חדש, גם הוא צריך למצוא את מקומו בפורום אחר.

 

אבל, זו רק דעתי, מנהלי הפורום כמובן יחליטו לראות עיניהם.

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, אני לא מבין כל-כך בתוך המכוניות, יש לי ידע מאוד בסיסי בעיניין, אבל אני יכול להגיד לך דבר אחד, אני כל החיים שלי ראיתי מכוניות, כל החיים שלי חלמתי על מכונית משלי, כל החיים שלי נשמתי מכוניות, ועד שיש לי מכונית אני רוצה לטפל בה כמו שצריך ושהיא תעבוד פרפקט. וזה שאני לא מבין במנוע כמוכם, זה לא הופך אותי לאחד שצריך לחסום אותו מהפורום. אני חושב שאתה צודק באמת, משתמשים שסתם רושמים הודעות, כי בכוונתם להתלהב או שטויות כאלה, צריך להעיף. אבל לדוגמא אם מישהו רושם, "מה עושה פילטר אויר פתוח?" ובתוך ההודעה הוא רושם "שלום, רציתי לדעת מה גורם פילטר אויר פתוח למנוע? מה הוא נותן? מה הבעיות שהוא יוצר? והיכן ניתן להשיג?" וכו'.. וכו'.. אני לא חושב שצריך להעיף אותו, הרי בסך הכל אנשים נכנסים לפורום בשביל ללמוד יותר על העולם המוטורי.

 

אם מישהו חושב אחרת, שיגיד.

 

נ.ב.

אני באמת חושב שזה אחלה פורום, ואני באמת אוהב את האנשים פה שתמיד מוכנים לקפוץ לעזרתך בכל שעה שהיא, (כן בכל שעה - אפילו שרשמתי הודעה בשעה 4 בבוקר - ענו לי עליה) ובכל בעיה שהיא.

תמשיכו ככה. וגם אני ימשיך לנסות לשפוך את הידע שלי בנושאים שאני מבין בהם, עובדה, אני פה מלפני הרבה זמן רשום ויש לי רק 150 הודעות, למה? כי הודעות שאני לא יודע בנושא, אני לא מגיב סתם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם רוח השרשור. כבר למדתי לזהות כותרות שלא שוות כניסה, ועל כך תודה למנהלים שמקפידים על כותרות המרמזות על איכות השרשור. גם לי בא לחנוק את הילדים שממליצים למישהו על רכב המנהלים הבא שלו, על סמך התבוננות בתמונות של מאמר-השוואתי בעיתון.



אבל כנראה שאין מה לעשות נגד זה. מה שנעשה כיום, כלומר הנזיפות והנעילות, עשוי לחנך כמה ילדים, וזה גם דבר חשוב. מחיקה של הודעה היא כמו כיבוי שריפת ענק עם בקבוק מים. זה מאד יעיל באופן נקודתי...

אז אני חושב שבעיקר נותר לנו לעודד את המנהלים, ולהיכנס מדי פעם בשטותניקים שמציגים שאלות מפגרות, כמו "מחפש רכב משפחתי במאה-שלושים אלף", או "צילמו אותי נוסע מאה קמש ליד גן-ילדים".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל- .ScrewedUp

החלק שלי לתגובה שלך התייחס ל"היני מאמין שמנהלי הפורום עושים עבודתם נאמנה".

אין ספק שחבר אשר מתמיד וממשיך בעשותו דווקא ובא לכאן במטרה אחת והיא להפגין מנת משכל נמוכה או לחילופין את גודל ה"וואבוס" שלו בפני העולם על שסגר 180 עם קורטינה (למרות שאותי זה קצת יעניין קורטינה שסוגרת 180 :) ) מקומו הוא מחוץ לכותלי הפורום והבתאם לשיקולם של המנהלים שיש לי כבוד רב אליהם ולעבודה שהם עושים יום ביומו.

Maserati.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

d00G, הבעיה שונה ממה שאתה מתאר כי אתה רואה רק את המשבצת הקטנה שלך.

אני מצטט כאן הודעה משרשור ישן שפתחתי בזמנו, קרא ותבין למה אתה שוגה בראיה שלך את הדברים ואיך אתה יכול לשפר את דרכיך ולסייע בשמירה על רמת הפורום.

 

ציטוט ההודעה הישנה -

 

חברי הפורום הנכבדים!

 

באחרונה (וגם לא ממש לאחרונה) אנחנו עדים למספר רב של שרשורים שחוזרים על עצמם, שאלות שנשאלות בפעם המאתימחמש, שאלות של משתמשים טריים שניכר בהם שמעולם לא טרחו לקרוא את כללי הפורום ועוד.

 

לכאורה אין בכך שום פסול - יש לכם שאלה, אתם מעלים שרשור חדש, מישהו עונה לכם ושלום על ישראל.

 

אבל (וזה אבל גדול מאוד), התנהגות מסוג זה מביאה לשחיקה אצל אותם משתמשים יודעי דבר שכולם היו שמחים להשאיר אותם בפורום ולהנות מחוכמתם ומניסיונם...

קחו מצב ששאלתם שאלה, אבל בעצם את אותה השאלה נשאלו המומחים כבר עשרות פעמים לפני כן, הם כבר לא ששים לענות במיוחד כי לאף אחד אין את הסבלנות המינימלית לחפש את התשובה!

 

כן תתפלאו, אבל רוב הסיכויים שלא המצאתם את הגלגל והשאלה שלכם כבר נשאלה בעבר, הפלא ופלא!

ואם מישהו היה טורח לשבת חמש דקות ולחפש את התשובה אז -

 

א - הוא כבר היה מקבל אותה בלי לחכות למישהו שיואיל בטובו לענות :mm_yeah: ,

ב - הוא היה יכול למצוא כמה שרשורים בנושא ורוב הסיכויים שהיה מקבל תשובות יותר מדוייקות ונכונות :idea: ,

ג - הייתה נמנעת שחיקה של תושבי הפורום שיודעים משהו :king: , וגם רוב הסיכויים ש-

ד - היו נחסכות מפותח השרשור כל מיני הערות מצד משתמשים שנמאס להם משרשורים שחוזרים על עצמם :agrue: ,

ה - היה נמנע עומס על השרת (שהופך את החיפוש לארוך יותר ולפעמים מעלה המון שרשורים נטולי תוכן, כן, בגלל אותם משתמשים שמתעצלים לחפש) :borg: .

 

כולם מפסידים מהעצלנות הזו! :evil:

 

נא לחפש את התשובות לפני שמעלים שרשורים חדשים, אין פה שום טריק מיוחד.

למעלה על הסרגל ישנו כפתור שאומר "חפש", לחיצה עליו פותחת חלון קטן, אתם מקלידים את המילה ולוחצים Enter.

פשוט.

אפילו יש שם אופציה לחיפוש מתקדם שמכיל יותר אופציות במטרה להפוך את החיפוש ליותר מדוייק.

 

בסופו של דבר חברי הפורום הותיקים יותר שכבר קראו וראו, למדו וענו על שאלות וקיבלו את התשובות פשוט מואסים בשרשורים הנ"ל ולא עונים, ואז חברים יקרים, אתם נתקעים עם תשובות של אנשים שלא מבינים מהחיים שלהם, או בלי תשובה בכלל ולפעמים, מה לעשות - עם שרשור נעול/מחוק... חבל.

 

כבקשה אחרונה וניסיון להקל על החיפוש, אני מזמין משתמשים שמחפשים בנושא מסויים ומוצאים המון שרשורים חסרי תוכן שחוזרים על עצמם (כאלה עם הרבה תגובות כמו "שאלו כבר מיליון פעם", "חיפוש" וכו') לשלוח לי אישית ה"פ יחד עם מילות המפתח שחיפשתם ואני אנקה את השרשורים המיותרים שלא יופיעו יותר בחיפושים, מנהלי האתר עושים זאת כל הזמן אבל מן הסתם יש הרבה יותר משתמשים ויש סיכוי טוב מאוד שאתם תתקלו בשרשורים כאלו.

 

יש מבין?

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול לתת לך עשרות רבות של שמות של משתמשים פעילים שהתיישרו ואנחנו שמחים שהם איתנו :-).

 

מוטי

אחד מהם אפילו מנהל פה בפורום, ועובד ככתב בעיתון רכב בארץ.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרת משפט יפה:

 

 

"אני מאמין שגם אתה מעוניין בקידום המוטוריקה"

 

צודק ב-100%, הבעייה היא שכרגעזה לא נראה כאילו אנחנו מתקדמים (למרות אישור החוק...).

 

אותם קומץ לוקחים אותנו בצעדי ענק אחורה !

 

אני לא בעד להפוך את הפורום הזה למודעון חברים סגור (זה יש לי פחות או יותר ב-PSI ומאוד טוב לי), אבל דווקא בגלל שהמטרה המוצהרת של הפורום הזה היא ליצור קהילה מוטורית רחבה ואיכותית, חשוב לבודד את אותם גורמים מפריעים ולנפות אותם !

 

תחסמו אנשים לחודש, ראיתם שאחרי חודש המשתמש חזר לסורו וממשיך עם הודעות שלא מתאימות לרמת הפורום (ואני לא מדבר על שגיעות קטיב, יש כאלה שיש להם את זה, לא אשמתם), אבל אם אדם היה מורחק מהפורום לחודש ולא הבין את רוח הפורום והכיוון הכללי אליו שואפים, מן הראוי שהוא לא יהיה איתנו, כי כנראה טימטומו גדול מאהבתו למוטוריקה.

 

משתמש עם שכל ישר יבין שאם הרחיקו אותו מהפורום זה בגלל שפעל לא כשורה, ויבין שעליו לשנות את יחסו על מנת להפשיך להיות פעיל.

 

זה דבר שמקובל בכל מקום.

 

אני בעד נקיטת אמצעים חמורים, אבל להסביר בדיוק למה נקטו באמצעים הנ"ל על מנת לאפשר לאותו משתמש להתאים את עצמו ולחזור להשתמש בפורום.

 

אבל לא יכול להיות, שהפורום הפך לאחרונה להיות פח אשפה, וכל דרדק מרשה לעצמו להתחיל לייעץ ולהתרברב בדברים שאני "ממרומי גילי המופלג" ו"נסיוני העשיר מאוד בנהיגה" לא מרשה לעצמי.

 

בכוונה רשמתי מרכאות כפולות, כי אני רק בן 24, ורק עם 7 שנים וותק בנהיגה, ורק 2 קורסים של נהיגה ספורטיבית\מתקדמת.

 

אני יודע את מקומי בשרשרת המזון, ויודע שגם היום בגיל 24, עם 7 שנות נהיגה מאחורי, יש לי עוד הרבה ללמוד.

 

וזה ההבדל בין "רק" ל-"אבל":

 

"אני מרשה לעצמי לנהוג על 150, אבל זה בגלל שיש לי כבר 3 חודשים רשיון (שזה ימבה זמן!)"

 

תרבות נהיגה ומוטוריקה צריכים להתחיל מאיפשהו, ניפוי של גורמים מדרדרים זה צעד טוב להתחיל בו.

 

 

מראש אומר:

 

אין לי כל בעייה עם לנהוג על 130 קמ"ש וגם עם 180 קמ"ש, יש לי בעייה עם זה שאנשים שאין להם טיפת נסיון עושים את זה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רבותיי חברי ומנהלי הפורום!

 

ההצעות בדבר חסימת משתמשים שכותבים שטויות מקבילה לראיון לרוקן את הכנרת עם כפית, או לייבש אותה עם מאוורר ביד!

הרי אפשר להרשם בפורום תוך מס' דקות, ועי"ז ליצור על כל ניק חסום 10 ניקים חדשים.

אני אמליץ בחום על רעיון שאומץ בפורום שהינו אחד מן האיכותיים בנט ועובד על הפלטפורמה של הייד-פארק - אישורי כתיבה.

כמו שבאוף-טופיק יש אישורי כתיבה כך צריך להיות גם בכל הפורום. לא להנפיק יותר מ-20 אישורים לחודש. לנהל איזושהיא התכתבות עם מבקשי האישור ע"מ לראות האם הוא לא איזה ילד בן 12 עם ISDL והרבה זמן מיותר.

לדוגמא,תשובה על השאלה "מדוע הינך חושב שתוכל לתרום בפורום?" תוכל לשפוך אור האם רמת ה-IQ של מבקש האישור גבוהה מ -60, ועל סמך זה בלבד אפשר לחסוך הרבה עוגמת נפש לאינטליגנציה הוותיקה של הפורום.

יש עוד הרבה אפשרויות לנפות בעזרת התכתבות קצרה.

שמר, MOTY MIATA וכל שאר חברי ההנהלה - תחשבו על זה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

d00G,

 

מוטי אמנם הקדים אותי, אבל שוב כמו שהוא אמר, אני לא מתכוון למה שאתה העלת, אין לי עם זה כל בעייה, להיפך, אני אוהב שאנשים שואלים שאלות לקבל ידע קונקרטי ורלוונטי במקום לפתוח שרשור "התקנתי פילטר אויר משהו בנ"ז, הוסיף לי 78.3 כ"ס, הוריד את כמות המשקעים באויר, ושיפר את מצב הרוח בדרום הארץ!!!".

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההצעות בדבר חסימת משתמשים שכותבים שטויות מקבילה לראיון לרוקן את הכנרת עם כפית, או לייבש אותה עם מאוורר ביד!

הרי אפשר להרשם בפורום תוך מס' דקות, ועי"ז ליצור על כל ניק חסום 10 ניקים חדשים.

אני אמליץ בחום על רעיון שאומץ בפורום שהינו אחד מן האיכותיים בנט ועובד על הפלטפורמה של הייד-פארק - אישורי כתיבה.

כמו שבאוף-טופיק יש אישורי כתיבה כך צריך להיות גם בכל הפורום. לא להנפיק יותר מ-20 אישורים לחודש.

20 אישורים בחודש הם 240 בשנה.

אנחנו השנה גדלנו בלמעלה מ-7000 משתמשים.

אני ממש לא חושב שיש לנו 6760 משתמשים בעייתיים.

מצטער על הטון, אבל בתור אחד שלפני שניה דיבר על ייבוש הכנרת עם כפית הרעיון שלך מגוחך משהו..

 

*נערך כדי להוסיף - אתה חושב שלמנהלי הפורום יש זמן לנהל תכתובות עם 7000 אנשים בשנה רק במטרה לתת להם אישורים כתיבה בפורום?! :shock:

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רבותיי חברי ומנהלי הפורום!

 

 

הרי אפשר להרשם בפורום תוך מס' דקות, ועי"ז ליצור על כל ניק חסום 10 ניקים חדשים.

...

אף אחד לא דיבר על לחסום ניק, ברגע שאחסום אותך לפי האייפי של המחשב שלך אתה יכול להחליף כמה כינויים שתרצה, להכנס לפה-לא תצליח.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6673 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...