Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נו חברה. תגידו אתם אני פסיכי? או הם?

אז מה אם נראה לי שהבגדים של הנזירות שקופים. ובכלל ממתי נזירות לובשות חוטיני?

זו כנראה קונפירציה יפנית.

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תן לנו לסבול בידיעה שהחומרים שמהם עשוי האוטו, ישרדו גם שואה גרעינית, והדשבורד ישאר דשבורד, ומערכת החשמל תשאר מקורית בלי צורך של מומחה מחו"ל כדי להבין למה זה לא עובד, ללא חיישנים מיותרים למינהם שרק מסבכים את החיים.

 

בני זהר, הנח לנו!

חיינו קשים גם ככה!

 

 

 

הזווווויייייייי :shock:

התכוונת לדה שוו?

הפח יעוף וישרוד

דש בורד אין לו

גג אין לו

ואם אין מערכת חשמל אז יש מנואלה...

חוצמיזה יש לה יורשת יפנית קלאסית: הבימבה

2cv.gif

2CV1952.jpg

DSC00067.JPG

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
התכוונת לדה שוו?

הפח יעוף וישרוד

דש בורד אין לו

גג אין לו

ואם אין מערכת חשמל אז יש מנואלה...

חוצמיזה יש לה יורשת יפנית קלאסית: הבימבה

בעניין היורשת - אני חולק עליך

לדעתי אין לדה-שוו יורשת - לא בפשטות המתוחכמת

לא בהנדסה הגאונית מינימאלית

גם לא ברעיון או ברוח

אין זה בא לקטול את הבימבה אלה לשבח ולהלל את הדה-שוו

whenever I see an Alfa I tip my hat

H. Ford

פורסם

כמובן שאין הבימבה (המוצלחת) עומדת באותה שורה עם הדהשבו האגדתית בפנתיאון הרכב אך לבימבה יש מרכיב סודי בתהליך ייצורה שרלבנטי מאד להודעתו של בני והוא מרכיב הפסיפלורה :wink:

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
כמובן שאין הבימבה (המוצלחת) עומדת באותה שורה עם הדהשבו האגדתית בפנתיאון הרכב אך לבימבה יש מרכיב סודי בתהליך ייצורה שרלבנטי מאד להודעתו של בני והוא מרכיב הפסיפלורה :wink:
המזדה 121(בימבה..)אפילו לא עומדת באותה שורה עם הטובות שבקבוצתה בתקופתה.

מזדה בחרה מראש בעיצוב ובמימדים חריגים,מאחר וידעה שעם עיצוב שיגרתי סיכויי הצלחתה ישאפו ל 0,מאחר וכמכונית היא לכל היותר היתה בינונית מינוס.

ההגה שלה היה כבד,נוחות הנסיעה נמוכה,היתנהגות כביש מסורבלת ועיצוב פנים שרחוק מלהפגין את היצירתיות של העיצוב החיצוני.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
כמובן שאין הבימבה (המוצלחת) עומדת באותה שורה עם הדהשבו האגדתית בפנתיאון הרכב אך לבימבה יש מרכיב סודי בתהליך ייצורה שרלבנטי מאד להודעתו של בני והוא מרכיב הפסיפלורה :wink:
אם במרכיב הפסיפלורה מדובר - אז יתכן והצדק עם בני

whenever I see an Alfa I tip my hat

H. Ford

פורסם

קחו דברים בפרופורציה...

 

רק רציתי לאמר שגם היפנים יכולים לייצר מכונית שיש בה את המרכיבים הסודים והלא הכי מדוייקים שגורמים לנו להוציא את המילה "קלאסית".

יש לה נוכחות, יש לה ייחוד, יש לה כינוי חיבה!!!.

וזאת לא מכונית ספורט עתירת סוסים אלא סתם יורשת למזדה 121 קודמת (זוכרים? היא גם קאיה פרייד...) והיורשת לשה היא דמיו...(זוכרים?...)...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
המזדה 121(בימבה..)אפילו לא עומדת באותה שורה עם הטובות שבקבוצתה בתקופתה.

מזדה בחרה מראש בעיצוב ובמימדים חריגים,מאחר וידעה שעם עיצוב שיגרתי סיכויי הצלחתה ישאפו ל 0,מאחר וכמכונית היא לכל היותר היתה בינונית מינוס.

ההגה שלה היה כבד,נוחות הנסיעה נמוכה,היתנהגות כביש מסורבלת ועיצוב פנים שרחוק מלהפגין את היצירתיות של העיצוב החיצוני.

חן, לדעתי לא הבנת את הפואנטה.

מכונית לא צריכה להיות "מהטובות בקבוצתה" כדי להיות קלאסית.

היא צריכה להיות מצויידת באותו מרכיב מיוחד שגורם לנו להתיחס ולא להיות אדישים.

אתה בעצמך נגעת בו "יצירתיות של העיצוב החיצוני".

כל יתר החסרונות והיתרונות (אגב, אין לה הגה כבד.יש לה הגה כח...לפחות בדגם הידני) האמינות המופלגת והתנהגות הכביש הלא נוחה כלל לא חשובים כאן. גם לחיפושית יש חסרונות...סו ווט?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
קחו דברים בפרופורציה...

 

רק רציתי לאמר שגם היפנים יכולים לייצר מכונית שיש בה את המרכיבים הסודים והלא הכי מדוייקים שגורמים לנו להוציא את המילה "קלאסית".

יש לה נוכחות, יש לה ייחוד, יש לה כינוי חיבה!!!.

וזאת לא מכונית ספורט עתירת סוסים אלא סתם יורשת למזדה 121 קודמת (זוכרים? היא גם קאיה פרייד...) והיורשת לשה היא דמיו...(זוכרים?...)...

בני

מהיפניות המודרניות, היחידות שניתן לשים עליהם את האצבע כדוגמה למכוניות עם פוטנציאל קלאסי, הן המזדה מיאטה והדגם הספורטיבי של ניסן.... ישנן דגמי ספורט שאינם מיובאים לארץ והם יקרים מאוד, שגם להם שמורה הזכות העתידית הזו-ורק בגלל משה א. ולמרות שאינה מיצגת את דעתי האישית גם הסובארו XT טורבו-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
חן, לדעתי לא הבנת את הפואנטה.

מכונית לא צריכה להיות "מהטובות בקבוצתה" כדי להיות קלאסית.

היא צריכה להיות מצויידת באותו מרכיב מיוחד שגורם לנו להתיחס ולא להיות אדישים.

אתה בעצמך נגעת בו "יצירתיות של העיצוב החיצוני".

כל יתר החסרונות והיתרונות (אגב, אין לה הגה כבד.יש לה הגה כח...לפחות בדגם הידני) האמינות המופלגת והתנהגות הכביש הלא נוחה כלל לא חשובים כאן. גם לחיפושית יש חסרונות...סו ווט?

גם לאופל קורסה שיוצרה מ 94' יש עיצוב מקסים,ובכל זאת היא היתה מכונית פושרת ביותר,במילים עדינות...

עם כל הכבוד לעיצוב,ובהחלט יש כבוד,עיצוב לבדו בדרך כלל לא הופך מכונית לקלאסית,אם לא מיתלווה אליו מכונית ראוייה.

החיפושית היא סיפור אחר-היא סך הכל כוסברה מוטורית-או שאוהבים אותה או שלא סובלים אותה.

מי שמכיר אותי יודע באיזה צד אני נימצא...

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
חן, לדעתי לא הבנת את הפואנטה.

מכונית לא צריכה להיות "מהטובות בקבוצתה" כדי להיות קלאסית.

היא צריכה להיות מצויידת באותו מרכיב מיוחד שגורם לנו להתיחס ולא להיות אדישים.

אתה בעצמך נגעת בו "יצירתיות של העיצוב החיצוני".

כל יתר החסרונות והיתרונות (אגב, אין לה הגה כבד.יש לה הגה כח...לפחות בדגם הידני) האמינות המופלגת והתנהגות הכביש הלא נוחה כלל לא חשובים כאן. גם לחיפושית יש חסרונות...סו ווט?

שלום בני,

 

מהקל אל הכבד או להיפך:-)

הופתעתי משיוך ה"בימבה" לקלאסיות ביחוד מאדם שיודע להעריך יצירות מוטוריות ומבין רבות את התחום.

האם אתה מוכן להסכים שהיא קלאסית בעינייך?

האם אתה משייך את הבימבה לאותה קבוצה נבחרת של המוסטנג שברשותך?

 

הגדרות מוסכמות יותר וגם פחות

רכב קלאסי אמור להיות ברמה יחודית מבחינה מוטורית כדי לשרוד במבחן הזמן, ההערכה, המחיר והיחודיות כדי שרבים ירצו בו (להבדיל מחיבה אישית\פרטית\רגשית)יחלמו עליו,ויפנטזו מה יעשו באם יהיה להם אחד כזה:-D

למבורגיני קונטאש, לוטוס אספריט טורבו אס אי, פורד סיירה RS500 COSWORTH , בנטלי טורבו R

ג'אגואר XJ220 , לנציה סטראטטוס, S4 , אינטגראלה HF טורבו, פרארי F40 , ניסאן 300ZX

הונדה NSX, טריומף TR6, מאזרטי SHAMAL, אלפא רומיאו SZ COUPE ,

רנו אלפיין GTA V6 LE MANS

BMW M3 SPORTS EVOLUTION , BMW Z1 , דה טומסו פנטרה GT5-S ועוד קלאסיות מכובדות שלא הזכרתי.

 

הקלאסי הפרטי שלי

אולדסמוביל קטלס זכור לי במיוחד ועדיין עושה לי את זה ללא כל קשר ליחודיות שלו למוגבלות שלו, לתצרוכת הדלק ועוד כמה מעלות ממש לא קלאסיות!

בעייני הוא "קלאסי אישי" מסיבה פשוטה, הייתי סטודנט ועשיתי הרבה רוח ו"אאואנטוט" איתו על המרצה-נקבה ועל חלק מהסטודנטיות שהיו בקמפוס-מה שבטוח, הוא לא רכב קלאסי במובן המוטורי העולמי.

הוא הקלאסי הפרטי שלי, כנראה שגם ה"בימבה" היא הקלאסית הפרטית שלך...

 

מריוס

פורסם

אענה לשלושתיכם:

 

רן, הדרך ממכונית ספורטיבית ל"קלאסית" היא קצרה יותר מהנסיון ליצור (ולהצליח) מכונית "רגילה" שתצא מיוחדת, שיהיו לה שונאים ואוהבים אבל לא אדישים, שתצא קלאסית.

ואכן המיאטה היא קלאסית...

חן, אני מדבר על 121 "פר-סה" ועל העובדה שלא ניתנת לערעור שיש לה משהו מיוחד. בטח מיוחד יותר מהקורסה... מה זה המשהו הזה? איש אינו יודע. ברור שלעיצוב יש חלק מכריע בזה. וברור שלאמינות המופלגת מחד ולנוחות הנהיגה הגרועה מאידך, אין חלק בזה. עובדה שלבימבה יש כינוי חיבה ולקורסה לא....

מריוס: אתה שוב נופל למלכודת של מכוניות ספורט מהוללות כקלאסיות. זכור רק שלוש ה-קלאסיות של כל הזמנים, מיני, מודל T וחיפושית, לא היו למבורגיני קונטאש וראה את הפיסקה הראשונה שלי.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
אענה לשלושתיכם:

 

 

מריוס: אתה שוב נופל למלכודת של מכוניות ספורט מהוללות כקלאסיות. זכור רק שלוש ה-קלאסיות של כל הזמנים, מיני, מודל T וחיפושית, לא היו למבורגיני קונטאש וראה את הפיסקה הראשונה שלי.

במקרה ולא בכוונה עלו לי בראש אותן מכוניות שמוכרות כספורטיביות ואולי היה ראוי להזכיר גם את אלו שלא ואת אלו שקדמו למיני כמו הבוגאטי, רולס רויס פנטום ופורד T ...

בכל אופן לא התייחסתה לשאלות המפתח שהן אכן "אישיות" וזכותך לשמור על "זכות השתיקה", בכל אופן חשבתי שיהיה מעניין ומאיר לשמוע תפיסה מבוססת ומנומקת ולא "פוליטית"...:|

האם ה"בימבה" מוכר בעולם המוטורי כרכב בעל ערך קלאסי?

 

מריוס

פורסם

בני

מסכים כי לספורטיוביות יותר קל, אבל אם אני יורד לסוף דעתך, הרי שגם לפיאט מולטיפילה שמור מקום כקלאסית לפי דברך?-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

קוסם, אין כאן שאלה פוליטית..מה עניין הפוליטיקה לכאן.

 

וברור שהבימבה לא מוכרת בעולם כקלאסית כמו שה T.אפילו המיני לא הוכרה כקלאסית בשנים הראשונות שייצרו אותה. מה שאני אומר שהיא לדעתי תהיה קלאסית כי גם אחרי כמה וכמה שנים אחרי הייצור שלה היא עדיין מתוייגת כמיוחדת. זמנים יגידו.

יש עוד מכוניות כאלה. רוצים דוגמא לרכב שלא יפה ובטח לא מעולה? הטרבאנט.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/


×
×
  • תוכן חדש...