Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ומאיפה המידע הסודי החדש "אתם מתעלמים מהעובדה שבמדינת ישראל שמן סינטטי מלא קיים אך ורק בצמיגות 5-40 וכאן מגיעה הבעיה ! ב 5-40 יש ירידת קומפרסיה והוא דק מידי לסוגים מסויימים של מנועים . ולכן יהיה עדיף להשתמש ב10-40 של ESSO לדוגמא מאשר 5-40 LM במזדה לנטיס ." ממש זו לא הסיבה.

למוטי

בקשר לתעלומה של איסור השימוש בשמן סינטטי מלא במנועים סיבובים במזדה (מה שמבטל את אחריות היצרן), אני קרוב מאוד לפיתרון.

אני זקוק לעוד מידע ואני מחפש אותו ברחבי האינטרנט ,יש המון מידע רק שהוא ההעתק מדוייק של מידע שפורסם במקום אחר.

איזה כייף לי :)

פורסם

שום דק ושום בטיח.

 

5W40 זה אפילו יותר צמיגי ממה שהיצרן היה רוצה שתשים.

כל המכוניות משנות השמונים המאוחרות צריכות להשתמש ב0/5/10W30 למעט מנועים שחוקים יותר שעוברים ל40.

מנועים סיבובים?

וונקל?

למה לא להשתמש בסינטטי?

פורסם

כלל האצבע אומר ששמן סמיך מידי(מעל 15w40 ) יגרום לשסתומים להיתקע ,

ושמן דליל מידי(מתחת ל 5w30) יגרום לנקישות שסתומים

צריך ליצור איזון גם לפי תנאי מזג אוויר , באקלים חם כמו שלנו - 10w40 יהיה אידיאלי

למרבית סוגי הרכב

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

נתחיל בזה ,שחצי סינטתי זה מניראלי לכל דבר בתוספת של שמן סינטתי באחוז מסוים.

לכל חברה יש את האחוז שלה. יש חברות עם 60% מנראלי ו40% סינטתי ויש רק 25% סינטתי.

לכן, הכול עניין של תקציב לדעתי. אם התקציב זה לא בעיה, אין שום סיבה לא לשים במנועים מודרניים שמן סינטתי מלא. גם אם זה רכב לא ספורטיבי.

יש הרבה יתרנות לשמן סינטתי מלא, אחד היתרונות החשובים שלו זה שהוא זז יותר מהר במערכת ובלחץ יותר גבוה.

זה תורם לשימון מהיר יותר וניקוי מעברים יותר טוב.

אני בעד לשים דברים הכי טובים גם אם זה לא קריטי.

לדוגמה לשים בלמים מאחורה דיסק במקום תוף.

זה לא חובה, אבל זה יותר טוב.

אז למה ללכת אחורה? תנצלו את התכנולוגיות אם אפשר.

Omnia mea mecum porto

פורסם

סבבה חברה תודה אך האמת היא אחד הסיבות שרציתי לשים סנטטי מלא הוא זה שיש לי רעש של מרמים הדראולים חזקה (רק כאשר הרכב חם ואחרי נסיעה ארוכה) ולא בא לי להחליף אותם. אמרתי אולי שמן איכותי וסנטטי ופתור לי את הבעייה מה אתם אומרים????

צונזר.... :?

פורסם

godflash

זרימת השמן תלויה יותר בצמיגות ובתוספות מיוחדות להורדת החיכוך ולא דווקא בשמן סינטטי.

ושום דבר לא זורם בלחץ גבוה כי הלחץ מבוקר ע"י שסתום.

סינטטי אמיתי בשמנים חצי סינטטים מגיע באיכותיים ל 10% כל השאר זה מינראלי GROUP3

×
×
  • תוכן חדש...