טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,782 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 838 צפיות
לנסר אוטומטית 1500 שנת 92, 110 אלף ק"מ. באוטו יש כרגע שתי בעיות עיקריות: (1) אגזוז סתום מפיח, מה שגורם למנוע להחנק מעל 3800 סל"ד - המנוע אחרי ניקוי פיח וטיפול. הדוד הוחלף לפני כשנתיים - כנראה באחד שלא ממש מתאים. (2) גיר מתחמם - דורש החלפת שמן/פילטר/אטמים עקב נזילות. (3) יישור קו - החלפת שמנים ונוזלים למיניהם, שכן מעבר לטיפול מנוע לא בוצע באוטו שום דבר מזה זמן רב. אז אני זקוק לשתי המלצות: (1) מוסך טוב ואמין באיזור השרון (עדיפות לרעננה), אבל הצעות מסביב גם יתקבלו. (2) מכון אגזוזים סופר-מקצועי שידע להתאים את הדוד הנכון לאוטו מבלי לפוצץ מחירים. מיקום פחות קריטי. תודה, יאיר
הודעה אחרונה מאת yairf, -
מאזדה 626 ישור קו
מאת d.k- 0 תגובות
- 757 צפיות
לאחר קניית 626 שנת 99 ברצוני לישר קו במוסך האוטו צריך טיפול 90K (טיימינג) וניראה לי תושבות מנוע מחפש מוסך אמין וטוב מעוניין לדעת עלויות פחות או יותר תודה מראש דרור
הודעה אחרונה מאת d.k, -
- 0 תגובות
- 856 צפיות
אהלן וחג שמח מחפש מוסכניק/מוסך אמין ועם מחירים נורמליים באזור הצפון לטיפול והחלפת תושבות גיר במזדה לנטיס 97 , ברצוני לקנות את החלפים בעצמי . מבקש עזרה לכוון אותי לחנויות חלפים באזור עכו,כרמיאל,קריות (סגנון מחירים כמו של "פרסי" מהמרכז). תודה מראש
הודעה אחרונה מאת tkl, -
- 1 תגובות
- 749 צפיות
ברשותי אופל אסטרה שנת 96 אוטומטית. הרכב עמד כשבוע וחצי ,המצבר התרוקן כנראה מהאזעקה לאחר ההנעה נסעתי עם הרכב כ-5 ק'מ עצרתי בצד והעברתי למצב P ו-N המנוע כבה, במוסך אמרו לי שכנראה חיישן EGR סתום מלכלוך ועם הזמן הוא התנקה. אכן אחרי נסיעה של שעה הרכב לא כבה,אך השבוע חזרה התופעה . האם זה נכון שאחרי שבוע שאוטו לא מניע הוא נכבה במצב P ,N ?
הודעה אחרונה מאת davidmzr, -
- 4 תגובות
- 952 צפיות
אני כנראה מחליף את הגיר בקרוב לאחר שהתפרץ מחזיר השמן של הגיר ונסענו באוטו ללא שמן גיר. על הדרך אני רוצה להחליף גם את הקלאץ ויש לי כמה שאלות, קלאץ של איזה חברה כדאי לי לקנות? והאם הקלאץ מגיע עם מיסב לחץ או שלא? ומה המחיר שלהם? כמה יעלה לי ליטוש גלגל תנופה? ואיזה שמן גיר אני צריך לאוטו שלי? תודה
הודעה אחרונה מאת davidmzr, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי! בזמן האחרון יש לי בעיה ברכב (לאנטיס 2004, כפי שצוין בכותרת.): כאשר אני יוצא מהרכב ולא סוגר את החלונות, ולוחץ על האזעקה אז החלונות לא נסגרים אוטומטית, דבר שכן אמור להיות (ואשר עבד עד לפני זמן מה..) מה יכולה להיות הבעיה? ומה ניתן לעשות? תודה לעוזרים. -לאון חבקין-
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 0 תגובות
- 667 צפיות
מדבור באונו S70 שנת 95' מנוע 1.4 הזרקה. תוך כדי נסיעה הגיר זז ממקום למקום כאשר האוטו נמצא בהילוך וגם כאשר הוא בניוטרל במילים אחרות הגיר רוטט ורועד. מה יכולה להיות הסיבה לכך?
הודעה אחרונה מאת 2fast, -
גיר רופף ?
מאת _דורון_- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
זה ממש מוזר גם בסיאט שהיתה לנו לפני התאונה וגם עכשיו בקאיה הגיר רופף כזה.. אתמול לקחתי תאוטו *** תאוטו = את האוטו. הפורום הוא לא צ'אט, אם קשה לך לכתוב בשפה תקינה - תתאמץ ***לשנייה אני בודק שזה בניוטרל בשביל להתניע אני מזיז מצד לצד אני רואה שזה בניוטרל בא להתניע והאוטו קופץ קדימה, זה עד כדיכך רופף שאי אפשר להבדיל בין הילוך לבין ניוטרל ! וזה ככה היה גם באוטו הקודם ואבא שלי הוא היחיד שנוהג באוטו הזה יכול להיות ששיטת הנהיגה שלו הורסת את זה או שזו תופעה ידועה ??
הודעה אחרונה מאת _דורון_, -
שלום , איזה בולם גז שיחזיק אני יכול לשים להנמכה של 60 מ"מ בסיוויק ?? תודה
הודעה אחרונה מאת fizban, -
- 0 תגובות
- 799 צפיות
במיצובישי סופר לנסר סלון שנת 96 גיר רגיל לא מגיע חשמל למשאבת הדלק. לא קימת מערכת אזעקה או אימובילייזר, האם הבעיה מוכרת, היכן נמצא הריליי של משאבת הדלק.
הודעה אחרונה מאת גילאברהם, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 14 תגובות
- 14.5 אלף צפיות
לאבא יש קורולה 93,1600 אוטומטית שעד עכשיו גם אני נסעתי בה. המנוע הוא של שנת 98, בייבוא של טויוטה והתקנה שלהם, מטופל טוב. הרכב והמכלולים טובים ושמורים גם כן (כמובן יחסית ל 93). היום אבא חזר מנסיעה לירושליים והבעיה: הניוטרל, המנוע רגיל, 1000 טורים יציבים. שילוב להילוך- טורים יורדים ל 400-500, רעידות, דפיקות חזקות,לנדנוד האוטו ורעש קל. שילוב לניוטרל- הכל תקין. עשיתי סיבוב- שילוב להילוך,קורה כל הנ"ל. לחיצה על דוושת הדלק למטרת נסיעה- האוטו לא סוחב בכלל,רועד,מקרטע כמו רוצה להתכבות,ומרעיש בדיוק כמו סובארו ישנה. (יש להם רעש מיוחד,מכירים?). דלק יש, משאבה תקינה, טיפול 10 נעשה בטויוטה לפני -20-15 אלף, לא הוחלפו פלאגים כי נאמר שלא צריך. *שללתי משהו במנוע, …
הודעה אחרונה מאת zvi.doc, -
-
- 6 תגובות
- 907 צפיות
חג שמח ח'ברה.. רציתי לשאול שאלה: הגיע לידי גיר אוטומטי של סוזוקי סוויפט 1300 88. יוצא ממנו כבל (כבל משיכה בתוך שרוול שחור) בלתי מזוהה. מישהו יודע מה התפקיד שלו? (זה לא כבל ספידומטר..)
הודעה אחרונה מאת erez0010, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מישהו מכיר מכון לגירים אוטומטים שלא מחפש לדפוק לקוחות תמימים בירושלים ? אני מפחד שידחפו לי תקלה שלא קיימת אצלי.
הודעה אחרונה מאת kazaabubu, -
- 22 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום קניתי שמן מנוע שמתאים לאוטו שלי באוטו דיפו זה שמן גרמני היה להם מבצע עליו הוא עלה בערך 100 אני לא ממש זוכר את החברה שלו אבל המיכל שלו היה בצבע זהב בהיר או משהו בכיוון משהו צהוב או ירוק אני לא זוכר אני רוצה חוות דעת על השמן אם משהו יודע על איזה שמן אני מדבר. לאחר המילוי המנוע רעד וההגה רעד אבל אחרי שהאוטו עבד בניטרל הוא נרגע כיביתי את האוטו חזרתי אחרי כמה זמן וזהו המנוע נרגע והיה בסדר, האם זה נורמלי? קניתי גם שמן לגיר והגה כוח זה ביחד יש לי שנייה אחד של DELKOL ואחד של MOTORCRAFT של פורד משהו כזה. איזה מהם עדיף?
הודעה אחרונה מאת amitt, -
- 12 תגובות
- 966 צפיות
ברשותי מיצבושי גלאנט 96 מנוע 1.8 אוטומט 150 K ונתקלתי בבעיה אחרי נסיעה ארוכה בת מספר שעות עם מזגן עובד ונסיעה קצת מאומצת 5 אנשים קצת עליות חיפה ים המלח חיפה הגיר מוריד הילוך לשלישי ואז נוצר מצב שבו אני נוסע 100 קמש ב4000 סלד בנסיעות קצרות גם מאומצות התקלה לא מופיעה אחרי חניה בת מספר שעות בהם הרכב התקרר חזרתי והתקלה לא חזרה עצתכם וניסיונכם בנושא וכן המלצה לגביי בעל מקצוע באיזור חיפה לא מוסך מרכזי תודה שלומי.
הודעה אחרונה מאת kazaabubu, -
שסתום טורבו גמור
מאת t_96- 2 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם יש ברשותי אופל אסטרה דיזל לפני כחודש יצאתי מהעבודה בדרך הביתה עברתי טראומה האוטו מסרב לעבור את ה 80 וכעבור כמה דקות של נסיעה נורית ניהול מנוע דלקה( כלומר יש בעיה ויש לגשת למוסך) וכך עשיתי שם המכונאי בדק ואמר לי שהשסתום גמור ואין ברשותו את השסתום ולכן הוא ניתק לי את הצינור שניכנס לשסתום וסתם אותו באמצעות פלסטיק שניראה יעודי לנושא לדבריו עכשיו הטורבו כן יעבוד אך יותר חלש מלפני כן ואין נזק לרכב לאחר ההרצאה של שעה שאלתי האם זה נכון ? ?
הודעה אחרונה מאת t_96, -
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם, הגיעה העת להחליף את הצמיגים שהיו על הרכב בעת הקניה (וכנראה המקוריים). התקציב הוא 1000-1200 לרביעיה. ערכתי חיפוש ומצאתי דברים טובים על הSP-01 של דאנלופ, ועל הKH-11 של קומהו. הדרישות מהצמיגים הן: שמירה על נוחות הנסיעה הנוכחית. אחיזת כביש טובה בכביש רטוב (עוד מעט גשמים) ויבש (אנחנו בישראל, בכל זאת). אציין שהרכב נועל כעת צמיגי מישלין. (מדגם אנרג'י עד כמה שזכור לי). כמו כן, אשמח להמלצות על מקומות בהם ניתן לקנותם באיזור חיפה והצפון. תודות לעוזרים, ניר סבירסקי.
הודעה אחרונה מאת Elad_y, -
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי לכולם, יש לחבר נזילה מכיוון החגורות ברובר 620. החשדות הן שזה מחזיק השמן. כל החגורות מכוסות בהגנה. רציתי לשאול, האם ישנה גישה, וניתן להוריד את מכסי ההגנה, ולהוריד את הקראק ולהחליף בו מחזיק שמן? האם למישהו יש תרשים ציורי של המנוע הזה, ואת אופן ביצוע ההחלפה? תודה, ניר.
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום. אתמול בבוקר הנמכתי עוד את הרכב שלי(סיויק) מאחורה ע'י קפיצים מתכווננים. שמתי לב שגםהאיזור הקדמי ירד במקצת. הכל טוב ויפה והרכב מעט יותר נוקשה בזנב. הבעיה היא שמגני הבוץ הדקמיים נוגעים בכל מיני דברים כמו: ביציאה מהבית שלי יש ירידה אל הכביש ,למרות שאני יורד אותה באלכסון המגנים נוגעים. פסי ההאטה המעצבנים האלה בקניון הקטנים-נוגע. השאלה שלי היא מה אפשר לעשות האם המגינים האלו באמת חיוניים? או שאפשר להוריד אותם? אבקש תגובות כיצד ניתן לסדר את המצב ולא תגובות כמו:"תחזיר אותו למצב המקורי":twisted: civicnos -אולי אתה תוכל להגיד לי איך פתרת את הבעיה כי אני בטוח שזה היה גם אצלך.
הודעה אחרונה מאת רועי לוי, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום רב! ברכב שלי (אונו 94 1400) מותקנת אזעקה שמחוברת לנעילה מרכזית. היא התחילה לגמגם (פעם לנעול ופעם לא) לפני כמה ימים אבל בזמן האחרון זה בכלל לא נועל/פותח את הנ"מ ביחד עם הפעלת/נטרול האזעקה... בגלל זה אני חושד באיזשהו נתק חוטי או משהו כזה, כי זה לא בא בבת אחת... השאלה היא איפה להתחיל לבדוק, ואיך? הסתכלתי באזעקה אבל שם רק נכנסת צמת חוטים ואינני יודע איזה מהם הולך למוח הנ"מ, או האם ניתן לפרק אותם ולבדוק (הם כולם נכנסים לתוך גוף האזעקה/צופר). אם מישהו מכיר או יוכל לעזור לי למצוא את הנתק הסורר אשמח... תודה, צביקה
הודעה אחרונה מאת tkamin, -
- 3 תגובות
- 797 צפיות
היכן נמצא היוניט של השמן (הציור של שמן בלוח שעונים) הפיגו 205 1400 קרבורטור החוט אצלי משוחרר ואני רוצה לחברו בחזרה תודה
הודעה אחרונה מאת mike1551, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
קניתי הונדה 91 ידנית והאוטו בסדר גמור חוץ מכמה בעיות..האוטו לא עוצר ולא פונה.. כלומר הוא עוצר...אבל חלש ולאט מידי...והוא פונה...אבל במהירות נמוכה מאוד..במהירות גבוהה הוא ממשיך לנסוע ישר כאילו כלום.. דחיתי את זה כמה זמן שיכולתי אבל כבר אי אפשר יותר.. אני לפני קניה של 4 צמיגים חדשים רציתי לדעת אם שינוי רוחב הג'אנט יעזור באחיזה ואם כן איזה לשים. ובקשר לעצירה , האם יש ברקסים יותר גדולים שיתאימו לדגם..כמו טייפ R או משו.. *הברקסים מקדימה ומאחור חדשים הוחלפו לא מזמן-אז לא בעיה בהם.
הודעה אחרונה מאת CivicNos, -
-
- 1 תגובות
- 853 צפיות
שלום לכולם האם טיימינג בסיריון נעשה כל 90000 ק"מ? וכמו כן על מכסה הטיימינג ישנו חיבור חשמלי מהו תפקידו? האם מתריע על החלפת הטיימינג? תודה
הודעה אחרונה מאת ALX, -
פשלה בחניה
מאת יולל- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הערב יצא לי לראשונה לחנות עם 2 גלגלים על המדרכה באוטו החדש, עכשיו פטיפשותי לא התחשבתי בגובה הרכב הנמוך, כאשר אני עולה על המדרכה החלק התחתון התכסח במדרכה למשך כמטר בודד בערך, האם נעשה נזק, ואם כן האם חמור? אגב מדובר בפג'ו 306, תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת אביתר א., -
- 2 תגובות
- 815 צפיות
1.6 טיפטרוניק? תודה!
הודעה אחרונה מאת CivicNos, -
- 4 תגובות
- 866 צפיות
שלום לכולם מיכיוון שהרכב (הפורד ברנדה) יגרר בתחילת חודש הבא לפחחות וצבע אני מבקש מכל מי שיודע מהו מיספר הצבע הכחול כמו בתמונה. מזדה 3 , פיג'ו 307 הם הרכבים שראיתי את הצבע הזה. אני יודע שיגידו לי, שהצבעי יודע מהו מיספר הצבע אבל אני רוצה לדעת להיות מוכן כדי להגיד לו . ירון מאיר
הודעה אחרונה מאת blind29, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 702 צפיות
אחרי השבתה של חודש. המנוע מתחיל להשמיע תיקתוקים מאיזור המנוע. לחיצה על דוושת הגז במצב ניוטרל נשמעת תקינה. אין כלל עשן ,שמן תקין ,מים תקין. מה יכולה להיות הבעיה ? (סיאט איביזה 1988 מנוע 1500 ידני)
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אתמול, במהלך נסיעה הביתה בתוך העיר, עצרתי לרגע את הרכב בצד ושמתי לב שלמרות שהטורים כוונו היטב רק לאחרונה, האוטו "מנסה" לזנק קדימה (כרגיל, הילוך D משולב). העברתי ל N, והמנוע השמיע רעש של טורים עולים ויורדים בקצב יחסית מהיר, סתם כך (לא היתה שום נגיעה בגז). כיביתי, חיכיתי דקה-שתיים והנעתי מחדש. הבעיה נעלמה. היום, בדיוק אותו סיפור - האוטו מזנק קדימה, מעביר ל N ויש עליות וירידות חדות בטורים, מכבה, מדליק, הכל תקין. ממה יכולה לנבוע הבעיה? סופר לנסר, GLI סאלון, 97', אוטומטית, 155 אלף ק"מ (ומטופלת בדקדקנות, בעזרת חברי הפורום).
הודעה אחרונה מאת סלבו, -
-
- 0 תגובות
- 706 צפיות
אני וחבר שלי מחפשים זמן רב ספר חשמל (לא ספר רכב) לסיטרואן וולקן 2 ליטר, אם למשהו יש דרך להשיג את הספר או שיש לו את הספר אנחנו מעוניינים לקנות ממנו את הספר או אפילו לקחת עותק שלו
הודעה אחרונה מאת yairK24, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 25 תגובות
- 23.5 אלף צפיות
קניתי רביעיה של NGK ואני רוצה להחליף המכונאי הערבי שלי מיהר ולא היה לו זמן להחליף פלאגים איזה מפתח צריך ? אני רוצה להחליף לבד
הודעה אחרונה מאת uRical, -
-
מי מחובר 65 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 467 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- aviaviavi
- URI_L
- zvigolden
- waterman
- Shay Shd Dave
- MOTIOZ
- Avi132
- TheArcane
- רפי לין
- DJI
- לב טוב
- שחר 1
- Roycohen1979
- Ragnar
- אורי מ.
- Sergey85
- EEEBBR
- MA210
- srool
- BoazB11
- gadik6
- pooh-bear
- סולל הדרך
- DC10
- mikyl
- ניקו פ.
- 1Eli
- ArikM
- yossiaviel
- avieo
- Giant_TA
- f31
- moord
- tinoki
- קורן בן אשר
- fishmanl
- איציק נ.
- elera
- CX25GTI
- nepet
- hans
- Rשף
- Gosser1860
- chesh
- Nakamichi
- Ido.G
- mitsugli
- taranta
- natco
- bar5
- orankohn
- Dudo
- om2
- dalet11
- gollu
- טרבלסקי
- בודק עובדות
- avargel
- stx
- mikk
- Liviur
- Derish
- asmily
- asix
- Vorlorg