Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אמא שלי רוצה להחליף את הרובר 416 שלה.

הרכב שיש לנו כרגע הוא מודל 97 ומאובזר לחלוטין.

 

אנחנו מחפשים לעלות במודל, בלי לרדת יותר מידי באיבזור.

אין צורך באוטו גדול, אנחנו רוצים לרדת מאיזור ה 1.6 לאיזור ה 1.2-1.4.

רובן הגדול של הנסיעות ברכב הן בשטח עירוני, הקילומטרז גם הוא נמוך מאד- פחות מ5KK לשנה.

 

אמי מסרבת להתפשר על גיר ידני כך שלצערי אני מוגבל בבחירה.

אנחנו מחפשים כמו כולם, אוטו נוח חסכוני יפה ומאובזר (מי לא מחפש את הדברים האלו??)

 

עד עכשיו חשבתי לכיוון הקיליאו אבל מעדיף להתייעץ בנוגע לאופציות נוספות...

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

שומעים הרבה ביקרות על עמינותו של הגיר אוט' בקליאו..

 

תבדוק את האופציה של פיאט פונטו אוט' (תיבה רציפה), חסכונית ובטוחה ונוחה.

פורסם

המלצה אישית, קודם כל שחררו את הרובר ורק לאחר מכן חפשו אוטו אחר.

 

 

רובר קשה למצוא קונה,סחירות גרועה.

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

ומה בינתיים? גם למצוא רכב שנאי יסכים לקנות זה לא פשוט...

 

אני בינתיים רק מחפש איפה להתעניין ומה לחפש...

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

הצעתי לאימך, מרצדס 220C דיזל שנת 1998 (מוניות לשעבר) ניתן להשיגם במחירים : 36K - 40K במצב מדהים ובאיבזור גבוה במיוחד. אני נוסע באחד שכזה ומרוצה לחלוטין. עלויות אחזקה זולים במיוחד ונסיעה חלקה.

קאדילק לימוזין

פולסוואגן פאסאט 2003 טיפטרוניק

פיג'ו 205 GTI 1992 יחיד במינו בארץ

פולריס ריינג'ר 2005

פורסם
הצעתי לאימך, מרצדס 220C דיזל שנת 1998 (מוניות לשעבר) ניתן להשיגם במחירים : 36K - 40K במצב מדהים ובאיבזור גבוה במיוחד. אני נוסע באחד שכזה ומרוצה לחלוטין. עלויות אחזקה זולים במיוחד ונסיעה חלקה.

לא הצעה חכמה במיוחד אים היא נוסעת 5000K בשנה בלבד.

פורסם

אני לא מבין למה נושא האיבזור כול כך חשוב אם היא נוסעת בעיר רוב הזמן ומעט מאוד? אם היא לא הייתה אמא שלך הייתי אומר לה לקנות קטנוע וזהו.

 

פונטו,סיריון,יאריס(אם נכנסת בתקציב אני לא בטוח) הייתי בוחר אחת מהשלוש.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
הצעתי לאימך, מרצדס 220C דיזל שנת 1998 (מוניות לשעבר) ניתן להשיגם במחירים : 36K - 40K במצב מדהים ובאיבזור גבוה במיוחד. אני נוסע באחד שכזה ומרוצה לחלוטין. עלויות אחזקה זולים במיוחד ונסיעה חלקה.
ומה לגבי הביטוח (שהוא ביחס לרכב פרטי ולא ע"פ הערך של המונית), אגרת הרישוי, תיקונים וחלפים? (וזה עוד לפני עניין הקילומטראג' השנתי המועט שהוזכר).

 

בקיצור, זו לא נראית לי אופציה רלוונטית במקרה הנוכחי.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עלות ביטוח חובה כ - 1800 ש"ח בשנה צד ג' 570 ש"ח אגרה מעט גבוה.

קאדילק לימוזין

פולסוואגן פאסאט 2003 טיפטרוניק

פיג'ו 205 GTI 1992 יחיד במינו בארץ

פולריס ריינג'ר 2005

×
×
  • תוכן חדש...