Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה איזה HU עדיף עד 1000 שקל או גג 1200 שקל MP3

פיוניר ,קנווד,סוני,פנסוניק,וכו

אם כן אז למה דווקה את זה?

אני אודה מאוד אם תסבירו לי את זה:-P מבכינת צלילים, איכות ,נוחות,יצאות וכו

 

חברה תודה מראש:-P

פורסם

יש לך את פיוניר דגם DEHP 5700

2 יציאות למגבר הרבה פונקיצות הספק של 4x50 תצוגה יפה

מחיר - 1100 ש"ח לדעתי אתה יכול למצוא בזול יותר

 

יש לך גם אלפיין דגם 9845

2 יציאות למגבר איכות מאוד טובה (אין לי ניסיון איתו, זה לפי מה שהבנתי מחברי הפורום) פחות פונקציות מאשר לפיוניר הספק של 4x45

מחיר - 1000 ש"ח

 

יש גם פיוניר דגם 4850 דגמי 2006

2 יציאות למגבר הספק של 4x50 הכנה לאיפוד שליטה על סאב בנפרד

מחיר - בסביבות 1000 הדגם חדש תצטרך להתאמץ כדי למצוא בזול

 

לדעתי שלושת אלה נותנים תמורה הכי טובה למחיר

 

בברכה

רועי

Nothing But Music

 

למכירה מגבר 4 ערוצים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99702

×
×
  • תוכן חדש...