Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערוץ 10 עכשיו נהג הפורמולה חנוך ניסני תראו מהררררר

על החוק!!!!

 

נגמר הרגע,

בכל מקרה, כנראה דיברו על החוק שעבר ולבסוף היה איזה 5 - 10 דקות שיחה עם חנוך סיני שדיבר באולפון והסביר על הפורמולה 1..

 

---

 

בכלל אני ממליץ כי זה מאוד מרגש עבורי לראות דברים שקשורים בספורט מוטורי, תסתכלו עכשיו בערוצים 11/10/22 חדשות וכו' יכול להיות שיראו דברים,

עוד מעט השעה 18:00 בערוך 22" שש עם" ו11 "מגזין ספורט".. אני מקווה שיהיה מדובר על החוק ..

אז תהנו ותסתכלו!

 

(מנהלים אני מצטער אם אני קצט חסר אחריות, אבל ההתרגשות .. אתם יודעים)

פורסם

מישהו ראה אם ערוץ 22 שידר את הקטעים שצולמו באירוע באשדוד, יש להם קטעים איכותיים ביותר שהם צילמו כמו שנראו עכשיו במהדורת חדשות מקוצרת...??

ראו את קובי (כהן) נוהג על האיביזה ואת הEVO הכסופה.. !

- בטוח שבחדשות הערב ב20:00 (כמעט בטוח) יהיה בחדשות כתבה בעזרת השם יותר מורחבת..

פורסם
עכשיו בשש הראו איזה 10 שניות את האירוע באשדוד.

 

הראו את האיבו והסיאט.

הראו בכל מהדורת חדשות גם המקוצרות אני חושב בכל* הערוצים על החוק כמה שניות בד"כ את הח"כ רצאבי ואת דני לוי מדברים ובערוץ 11 ו10 הראו את נהג הפורמולה הישראלי ניסאני אני חושב שזהו שמו.

×
×
  • תוכן חדש...