Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

ברשותי סיאט קורדובה דיזל (AGP) משנת 2001.

הרכב יגיע בקרוב ל 180,000 ק"מ (ואני ממשיך לנסוע 150 ק"מ ביום)

 

הגיע הזמן לעשות טיפול 90K, בו אמורים להחליף גם טיימינג,

 

שאלותיי:

 

1. החלפת טיימינג כוללת רצועה, מותחנים ולאגרים - מה על משאבת מים?

האם בקורדובה דיזל המשאבת מים מונעת ע"י רצועת הטיימינג? האם להחליף אותה?

מקורית או תחליפית (אם יש)? מה ההבדל בעלות?

 

2. האם לרענן: נוזל בלמים?

נוזל הגה?

נוזל קירור?

 

כל עצה נוספת או המלצה לגבי טיפול זה תתקבל בברכה.

 

עמרי.

פורסם

טיפולים אני מבצע כל 10K

כולל פילטרים (לסרוגין) ושמן מנוע.

בלמים ע"פ צורך.

 

טיימינג אחרון בוצע ב 90K בחברה , ע"פ ההנחיות.

 

בנוזל בלמים, הגה, קירור לא נגעתי אף פעם.

פורסם

יש לי מנוע כמו שלך, 180000 זה משחק ילדים... יכל גם לעבור 800000 ללא שיפוץ

 

כן משאבת המים מונעת ע"י רצועת הטיימינג, אצלי היא לא נזלה ולמרות שאמרתי למכונאי שלי (חבר) שכסף זו לא הבעיה הוא אמר שהם לא מחליפים אלא אם היא נוזלת, הרצועה הולפה עקב החלפת משאבת הזרקה באחת שייבאתי מחו"ל ולאחר כיוון עם VAGCOM האוטו עושה 18.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, עם המשאבה הישנה והמזייפת עשה 14.5-16 ק"מ לליטר.

 

תקנה רצועה של GATES, היא זהה לחלוטין למקורית. למעשה מיוצרת ל VW ע"י GATES

 

מותחן חובה חובה להחליף (לא זוכר שם היצרן אבל כתוב MADE IN CANADA.!!!!)

 

כמו כן לסובב את כל הגלגלות של רצועת האביזרים וטיימינג להקשיב אם יש רעשים מהמיסבים.

 

נוזל בלמים מרעננים כל שנתיים ללא קשר לק"מ.

 

נוזל קירור: אם השתמשת עד היום ב G12 לפי ההוראות יצרן אין צורך להחליף

נוזל הגה אני לא בטוח - תשאל בצמפיון. (תשאל אבל אל תעשה אצלהם...$$$ שוחטים)

פורסם

אם אתה נוסע כל כך הרבה לדעתי עבור להחלפת שמן כל 5K אם אתה רוצה אז גם פילטר למרות שהמקורי מיועד ל10 אז זה כבר פחות חשוב.

פורסם

קבל עצה מנסיון אישי - החלף באותה הזדמנות גם משאבת מים .

 

באיביזה שלי (בנזין) החלפתי לפני שנה טיימינג ללא משאבה כי לא היה צריך , ולפני כחודש

הלכה משאבת המים והיה צריך לבצע את אותה עבודה כשמחליפים טיימינג .

 

אל תנסה לחסוך במשאבה !!! , העלות לא יקרה .

פורסם

משאבת מים תשים רק מקורית, אני עובד מכונאי ואני רואה בערך כל יום איזה 5\6 טיימינגים כאלו, אז ככה : משאבת מים תחליפית מגיעה עם מניפה מפלסטיק המניפות האלו נשברות ועושות בלאגן המקוריות (או לפחות תחליפיות איכותיות..יצור גרמני) מגיעות עם מניפה ממתכת

 

תפיסה של הפלופלור תביא לקריעה מידית של הרצועה ! וזה יוביל להרס ראש המנוע...המון כסף

לכן תחליף טיימינג לרצועה של גאטס או של דאייקו....תחליף את המותחן ואת שני המובילים הקטנים (את המוביל הגדול לא צריך בדרך כלל הוא בסדר...אבל להקשיב לו בכל מקרה) וזהו.....סע לשלום

פורסם

ראשית AGP זה אכן דגם המנוע,

מנוע דיזל SDI עם כ70 כ"ס...

מאיץ לאט ברמזורים, עושה רעש של מונית

אבל מרביץ כמו כלום בכביש 6...

(בעיקר שאני נזכר לצאת מהמיטה מאוחר מידי להרצאה בחקר-ביצועים)

 

עתיד,

המלצתך היא להחליף את משאבת המים?

הבנתי שאם מחליפים להביא רק מקורית,

אבל האם לדעתך ב 180K יש להחליף?

 

אגב, מה עלותה של משאבת מים מקורית?

 

מעבר לזה,

האם משנה איזה נוזל בלמים אני ממלא?

רשום להשתמש ב דוט4, האם משנה של איזה חברה אני משתמש?

מה מומלץ?

 

מה על נוזל ההגה? לגעת בזה או לא?

 

תודה!!

פורסם

תקנה משאבה אצל שיא יבואנים במסגר בת"א, יש לו

 

תקנה אחת שמוטבע עליה "MADE IN GERMANY".

 

כמובן שים לב שהפרופלור שלה הוא ממתכת.

 

פשוט אל תקנה חלפים מטורקיה.

פורסם
נוזל קירור: אם השתמשת עד היום ב G12 לפי ההוראות יצרן אין צורך להחליף

בדיוק כמו נוזל בלמים - לרענן כל שנתיים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תודה!!

 

מה על נוזל הגה? להחליף? לרענן מה שיש המיכל עליון ע"י שאיבה עם מזרק ומילוי חדש?

לא לגעת בכלל?

×
×
  • תוכן חדש...