Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה אולי הכל טוב ויפה בעיני ניסאן, אבל פה בארץ חיים אלופי העולם בשריטות. פה לא שורטים עם ציפורנים אלא מפתחות ושלל אביזרים נוספים. אני לא חושב שהפטנט יתפוס בארץ...אולי במילניום הבא...

פורסם
אני בשוק ...

זאת אחת ההמצאות של המאה 21 !

מה אתם אומרים יהיה ניתן בעתיד לבצוע אוטו בצבע כזה ?

בעתיד גם תוכל לבחור באיזה צבע יהיה האוטו שלך היום ובאיזה צבע מחר...

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

הפתרון הזה יעיל נגד שריטות קטנות ולא עמוקות, לכן נגד חוליגנים וונדליזם הפתרון הזה לא יהיה יעיל.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הדבר יפה מאוד אבל בפועל כמו כל המצאה זה לא יעבוד.

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d

פורסם

תעשו טובה, רוב השריטות על האכב הם מחתולים ומאנשים שפותחים את הדלת על האוטו.

 

בכל מקרה לדעתי רעיון מצויין, שרק מתחיל ועכנולוגיה חדשה שתתפתח ובעתיד תוכל גם לכסות נזקים של ילדים קטנים משועממים.

פורסם

מסכים עם golf זה יגן אולי מפניי מכונות שטיפה חתולות...

שיפשופים קטנים אבל עם ילד יעבוד ויסרוט עם מפתח קצת יותר כוח הוא מפעיל ויש חריטה בפח..

 

אבל עדיין זה שימושי קצת..

למכירה porsche boxter s לפרטים

 

 

יניב

פלא: 054-6802690

  • אחראי פורום
פורסם

חבר'ה לא להתלהב...זו עבודת פוטושופ מובהקת.

אולי הכוונה היא לשיפשופים קלים , אבל לשריטות אמיתיות?...

שימו לב לצילומים - זהים לגמרי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

זה אחלה רעיון, כל הכבוד לניסאן

למי שלא הבין התמונות הן רק המחשה !

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם
תעשו טובה, רוב השריטות על האכב הם מחתולים ומאנשים שפותחים את הדלת על האוטו.

 

בכל מקרה לדעתי רעיון מצויין, שרק מתחיל ועכנולוגיה חדשה שתתפתח ובעתיד תוכל גם לכסות נזקים של ילדים קטנים משועממים.

חתולים לא שורטים רכבים, כבר נפתח דיון שלם בנושא.

וכל הרעיון של חידוש הצבע נועד להגן על הרכב מפגיעות קלות, כמו תכשיטים מפתחות, ולא משריטות עמוקות(שהן בדרך כלל מכוונות).

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ובדיון אוהבי החתולים אמרו שהם לא שורטים.

ואנשים ריאלים שסובלים מזה כל יום אמרו שכן.

 

מה העניין של הציפוי הזה, שרף מתחמם, נהפך לקצת יותר נוזלי כעיקרון ומתחדש, ואם נופלת על האוטו טיפת צבע, השרף "יכניס" אותה עמוק יותר וככה ייצור יותר נזק לא?

×
×
  • תוכן חדש...