Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת איך המונובלוק הזה

500.1BD

של רוקפורד

וכמה הוא צריך לעלות יד שניה בערך??

 

ועם אפשר נתונים ופרטים עליו קצת

 

 

או שיש לכם משהו אחר יד שניה להציע לי

בסביבות ה1400 1500 שיעשה עבודה טובה לקיקר L7

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

איך המונובלוק הזה? של רוקפורד שאמרתי... בשביל קיקר L7

ועם יש לכם להציע משהו אחר יד שניה בסביבותל ה 1400 1500 שקל

 

חבר שלי מעונין

סאונד בראש עם אתה מתכוון עם הוצאתי תסאב אחי לא הוא מורכב באוטו ועושה שם בלאגן חח

:p

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

חבל שניזכרת עכשיו למה לי היה להציע לך מונו בלוק של CADANCE משהו מטורף לפנים מסדרת Z 7000 מוצהר 750RMS ב2 אוהם ו1500RMS ב1 אוהם. המגבר מפלצת מבפנים החסרון היחיד שלו הוא שהוא CLASS AB .

המונו נימכר בסביבות המחיר שהקצבת פה פחות או יותר . אם תרצה אחד נוסף כזה [של חבר שלי] אז דבר איתי בפרטי אני ינסה לארגן משהו .

אגב זה המונו שלי [לשעבר].

Image 009.jpg

Image 047.jpg

Image 049.jpg

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

יד שנייה ? הייתי מציע לך ללכת על לנזר ,

עד אלף שקל יד שנייה תוכל למצוא אותו אפילו כאן בפורום.

בהצלחה .

מש"ק זרזור

פורסם

היה לי כזה והפעלתי אותו על הקיקר L7 והוא פירק לי את הישבן

ממש ממש מחזיר ממנו גם יותר מהמגבר של קיקר שמשייחים לו

וזה מניסיון

אחי , אני חופר לך?

פורסם

חחח תודה לכל העוזרים שמציעים לי תלאנזר :p

 

יש לי אחד כזה כבר ודווקא על L7 והוא עושה באמת עבודה טובה

שאנשים לא רוצים לשבת אצלי באוטו!!!

איך הרוקפורד ה 500BD? מגבר טוב שיעשה עבודה טובה או לא?

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

הוא מוצהר 500 ב2 אום אבל בתעודת לידה הוא תמיד עובר את ה600 ב2 אום

באמת אחלה מגבר שבא מבית טוב :)

הוא יפתח לך את הקיקר כמו שצריך.

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם
רציתי לדעת איך המונובלוק הזה

500.1BD

של רוקפורד

וכמה הוא צריך לעלות יד שניה בערך??

 

ועם אפשר נתונים ופרטים עליו קצת

 

 

או שיש לכם משהו אחר יד שניה להציע לי

בסביבות ה1400 1500 שיעשה עבודה טובה לקיקר L7

יש לי את המגבר הזה ואני מרוצה ממנו ללא גבול. עד כדי כך שאני לא דואג איזה סאב לשים לו.

אבל קח בחשבון שאתה צריך אלטרנטור חזק וקבל פלוס מאוד עבה.(אני השגתי קבל של רתכת והוא

מתאים בול לקונקטור של הפלוס והמינוס.)

בהצלחה

איציק.

פורסם

איציק עשיתה מהמגבר הזה איזה חייה רצינית

כבר הגעתה להחלפת אלטרנטור

 

ברוך השם בנתיים אני לא צריך שום דבר

2 מגברים באוטו

אחד מהם מונובלוק שמוציא לי לסאב

800 RMS

ואני לא צריך שום דבר

מי שלא בוכה, לא גודל!

×
×
  • תוכן חדש...