Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסאב המדובר הוא לאנזר MAX 12 אינטצ'....

איזה תיבה מתאימה לו פתוחה\סגורה?

במקרה שזו פתוחה איזה גודל פורט? וכדו....

מה המידות ומה נפח התיבה....?

ואם אפשר טיפים לבניה מוצלחת.... או טעויות שלכם שאני יכול ללמוד מהן.....

כל מידע יעזור תודה מראש!!!

פורסם

תיקרא

אם יהיה שאלות אחר כך אנחנו פה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=78344

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

ואייי תודה רבה רבה!!! הפורום הזה ממש מצא חן בעיניי!!!

 

תודה חברה! מקווה שעם המערכת החדשה אני כבר יוכל להצטרף לאחד המפגשים.....

יש לי עוד שאלה אחרונה..... איך אני מחזיק את הפורט??? זותומרת אני הולך להביא צינור PVC 4 צול..... איך אני יתפוס אותו בשטח של כ 17 מילימטר שזהו בעצם עובי העץ....

 

ועוד משהו: ניתן לעשות גישור ברדיו דיסק???

כלומר אם יש לי זוג רמקולים שאני רוצה להגביר רק אותם דרך המגבר של הHU זה ניתן?

סתם לידע כללי.....

פורסם

את החור לפורט תעשה מלימטר פחות ותכניס אותו בלחץ עד הסוף לאחר מכן כל מה שנותר הוא לאטום מסביב [בדופן הפנימי +חיצוני] בסיליקון [עדיף אקרילי] וזהו .

בנוסף לכך דאג ששפות הפורט מ2 צידיו יהיו חלקות בגימור נקי כדי להימצע מ"שריקות" מיותרות -בהצלחה.

נ.ב: אי אפשר לגשר יציאות מר"ד אתה תשרוף את מעגל ההגברה שלו כתוצאה מעומס עכבה נמוכה בעבודה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...