Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאב של JVC


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למישהו יש ניסיון עם הסאב הזה?

http://cgi.ebay.com/BRAND-NEW-JVC-12-SUBWOOFER_W0QQitemZ5825515601QQcategoryZ18803QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

מה שאני קונה הוא 2 סלילים

 

ואיך הקומםוננטים של אלפאסוניק..?

 

והאם תיבה של 36 ליטר פורטד תתאים להם?

ועוד שאלה מה ההבדל אם אני ישים תיבה 1 כפולה או 2 נפרדות ?

אני קונה אותם עקב סאב של קליף שנשרף לי ... וזה אחד האפשרויות שנתנו לי להחליף (אני מחליף את 2 הסאבים)

פורסם

דבר אחד רק יש לי להגיד לך...ניסיון מאכזב מאוד עם מוצרים של JVC

 

אני פשוט לא אוהב את החברה הזאתי...

דולפינים יש בנשיונל ג'יאוגרפיק - לי יש אלפיין (RST)

היה לי סיוט היום בלילה - חלמתי שהמגברים שלי נכנסים למצב הגנה!!

פורסם
ועוד שאלה מה ההבדל אם אני ישים תיבה 1 כפולה או 2 נפרדות ?

זה אותו דבר ואין הבדל, אם יש הפרדה בינהם.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

לי אין בעיה עם המכשירים שלהם היו לי 3 הד יוניטים שונים שלהם ואף אחד לא עשה לי אף פעם בעיה פשוט 2 נגנבו ואחד הוחלף לאלפיין

אבל השאלה לא מדוברת על וצרים ספציפית של JVC אלא לסאב הנ"ל

פורסם
ואיך הקומםוננטים של אלפאסוניק..?

 

את הסאב אני לא מכיר, לגבי הקומפוננטים- תן דגם.

ממה שהיה עד עכשיו בפורום, התימחור של החברה הוא שערורייתי.

משלמים הרבה , מקבלים קצת.

 

אגב , בדקת למה נשרף הסאב הקודם?

ולמה מחליפים לכזה סאב ולא לקליף?

הjvc הוא סאב זול, גם בארץ.

ZZR

פורסם

זו הייתה הבחירה שלי שמעתי את הסאב ואהבתי אותו הביאו לי 2 של 12 אינץ במקום ה2 של ה10

הדגם של האלפאסוניק הוא PCZ65 והוא עלה לי 500 ש"ח שילמתי יקר?

×
×
  • תוכן חדש...