Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניתיpioneer deh-p1y


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי בתאילנד:

pioneer deh-p1y

חדשה כמובן ב1000 שקל.

עשיתי עיסקה טובה?

בכמה אפשר לקנות אותה בארץ?

מה אתם אומרים על המערכת? מישהו מכיר? חוץ מזה שהיא יפה היא גם שווה משהו?

דרך קלה לעשות קצת כסף כל חודש.....

http://korlansk.s4m.co.il

נסו ולא תתאכזבו.............:wink:

 

משחק הרשת הטוב בעולם...ובחינם..

http://hebrew.gindis.com/modules.php?name=Account&file=index&op=game&userid=MTQ1NTgx

פורסם

תתחדש דבר ראשון דבר שני עשית עיסקה מעולה מחיר בנזו**

כמו כן אני אומר שתשנה את הכותר לענייני כי התרד על סף נעילה/עריכה בידי ההנהלה וחבל..

בהצלחה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני בטוח מאה אחוז שהיא מקורית...יש לי תעודה מקורית של פיוניר ותעודת אחריות תאילנדית...

חוץ מזה היא עובדת טוב מידי מכדי להיות מזויפת...

 

אם בכיול אתה מתכוון לתחנות של הרדיו אז יש אופציה במכשיר לשנות את הקפיצות של התדרים..

 

ובאותה הזדמנות מישהו יודע אם המערכות האלו מסוגלות להציג עברית?? בטח אין סיכוי...

דרך קלה לעשות קצת כסף כל חודש.....

http://korlansk.s4m.co.il

נסו ולא תתאכזבו.............:wink:

 

משחק הרשת הטוב בעולם...ובחינם..

http://hebrew.gindis.com/modules.php?name=Account&file=index&op=game&userid=MTQ1NTgx

פורסם

בשוק שנקרא banmor. בבנגקוק.

זה שוק אלקטרוניקה של מקומיים ואין שם תיירים כמעט בכלל.

זה חנות פינתית שמעליה שלט פיוניר די גדול ומטונף.

שמעתי שמהקשר הישראלי קונים אצלהם ומוכרים ביוקר לישראלים שם..

שווה שווה שווה..

היו שם מערכות מטורפות במחירים מצחיקים..

אם היה לי קצת יותר כסף להשקיע הייתי קונה שם משהו עולמי..

דרך קלה לעשות קצת כסף כל חודש.....

http://korlansk.s4m.co.il

נסו ולא תתאכזבו.............:wink:

 

משחק הרשת הטוב בעולם...ובחינם..

http://hebrew.gindis.com/modules.php?name=Account&file=index&op=game&userid=MTQ1NTgx

פורסם

הייתי שם ויש שם גם חברות כמו אלפיין וכד' אני אישית פחדתי לקנות שם כי כל מטר רואים תאילנדים קטנים שפותחים ומסדרים כל דבר, ולכן העדפתי לקנות בחנות מסודרת וכמובן במחירים מצויינים מי שמעוניין שיפנה בפרטי ואני אתן לו יותר פרטים ויש גם אתר לחנות.

פורסם
הייתי שם ויש שם גם חברות כמו אלפיין וכד' אני אישית פחדתי לקנות שם כי כל מטר רואים תאילנדים קטנים שפותחים ומסדרים כל דבר, ולכן העדפתי לקנות בחנות מסודרת וכמובן במחירים מצויינים מי שמעוניין שיפנה בפרטי ואני אתן לו יותר פרטים ויש גם אתר לחנות.

איזה שטויות....

הם ממש בסדר שם..

יש תעודת אחריות תאילנדית והכל בסדר שם...

חבל לשלם יותר כסף במקום אחר..ממש חבל.

 

יש להם שם הכל...כל סוגי המכשירים,רמקולים,מגברים,צ'יינג'רים,וכו'...

דרך קלה לעשות קצת כסף כל חודש.....

http://korlansk.s4m.co.il

נסו ולא תתאכזבו.............:wink:

 

משחק הרשת הטוב בעולם...ובחינם..

http://hebrew.gindis.com/modules.php?name=Account&file=index&op=game&userid=MTQ1NTgx

×
×
  • תוכן חדש...