Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אז ככה לפני שתתחילו להרצות לי על זה שהבמה הקידמית היא החשובה ביותר ולא צריך בכלל אחוריים אני יגיד לכם שבעבר היה לי אחוריים ואני חושב שכרגע הם חסרים לי ...

אז ככה אני מחפש רמקולים אחוריים עד 500 ש"ח זה יכול להיות או קומפוננט או 6*9 אני לא יודע מה עדיף ...

אני לא צריך מהם באס כי יש לי 2 סאבים באוטו

 

יש גם מגבר שיגביר אותם והוא קיקר 350.4 2 יציאות משם פנויות והן יכולות לשרת את הרמקולים שאני אביא

פורסם

היה פה תרד לפני שעתיים על הנושא הזה, חיפוש קצר היה מוביל אותך בדיוק לאותו דבר, אין צורך לפתוח תרד' על כל נושא שחפרו בו כבר עשרות פעמים.

תקרא את התרד, תראה את ההמלצות ואם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן בשמחה לשאול.

 

:)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=87819

under construction..

פורסם

קראתי את התרד ההוא אבל שם מדובר על המלצות לרמקולים שיוגברו מהפאנל ואני מחפש רמקול יותר רציני שיוגבר עם מגבר אני עדיין לא החלטתי עם כדאי לי ללכת על השקעה של קומפוננט או לשים 6*9 חזקים ואיכותיים כמה שאפשר במחיר כזה ...

 

יש לי הצעה לקחת קומפוננט של הרץ (אני אישית אף פעם לא שמעתי עליהם) ב750 שקל אבל זה הסט הכי נמוך של החברה לפי מה שחבר שלי אמר.

זה יהיה שווה ת250 שקל הנוספים?

×
×
  • תוכן חדש...