Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לבולמים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דיי כבר לדבר שטויות - מה סכנת נפשות בדיוק ?

 

פעם ראיתם איך קפיץ יושב בתוך הבולם ??

 

חתכתי כבר ל 200 מכוניות קפיצים ובנתיים לא קרה כלום , אז דיי להגיד סתם סכנת נפשות כי זה לא .

JDM :twisted:

פורסם

קפיצים גם לא מתפוצצים כי הם לא עשויים מחומר נפץ.

 

מה שכן, השיבוש בקשיחות הקפיצים יכול להתגלות כרע למדי בתמרון חירום, בדיוק מאותה סיבה שלבצע תמרוני חירום עם רכב שהגלגלים שלו בכלל לא מכוונים זה מסוכן או לשים צמיג חדש על אותו הסרן עם צמיג שחוק...

 

אתה לא מגלה למה זה רע עד שכבר ממש רע.

 

מוטי.

פורסם

רועי - יש לך אפשרות של קוני או בילשטיין, והדיעות חלוקות.

לי יש בילשטיין בשילוב עם אייבך. אני מאוד מרוצה, חוץ מהקטע שהעומס יושב עכשיו על ההיגוי האחורי הפאסיבי וצריך לבטל אותו. זה אומר הזמנה מ peugeot sport והרבה כסף אבל זה רצוי לי, התחת נהיה בלתי צפוי לאחר העברת משקל (קדימה בד"כ) בסיבוב וזה יכול להיות מפחיד.

 

תגיד תודה שאין לך היגוי אחורי פאסיבי.

חוץ מזה, הרכב (כמעט) כמו קארט.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

עדיין לא, שבוע הבא אני מרכיב כריות בולם ובוקסות משולשים group N, כך שאת הכיוון אני אעשה שבוע הבא.

יש לך טיפים איך לכוון את הגלגלים להתנהגות טובה יותר?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

יש טיפים, ועכשיו אתה מבין למה הזנב מאבד אחיזה באופן בלתי צפוי.

אם תרשום את המלצות היצרן לכיוונון אפשר יהיה לראות מאיפה מתחילים כבסיס ולאן אנחנו שואפים להגיע.

 

מוטי.

פורסם

איך אני יודע מה הן המלצות היצרן? זה כתוב בספר הרכב? (סליחה על הבורות).

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

זה לא אמור להיות כתוב בספר הרכב... כל מכון כיוון פרונט (אחח, איך שאני שונא להגיד כיוון פרונט, מה עם הגלגלים האחוריים? לא מגיע להם יחס?) אמור לדעת את המספרים ויכול להיות שניתן אפילו למצוא אותם בחיפוש באינטרנט.

 

מוטי

פורסם

ראיתי באיביי סט קויילאובר של TEIN .

אם הדגם אני לא זוכר בדיוק...

מישהו יכול אולי להאיר לי קצת אור על החברה הזאת?

איך היא משתווה לחברות שיש בארצנו , כמו קוני ובילשטיין.?

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.


×
×
  • תוכן חדש...