Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ניסיתי כי אני לא ממש מבין למה הוא מתכוון... באיזה חלק של הRCA לחבר את זה בהיקף שלו הוא במוט עצמו שנכנס לרדיו לחבר את הכבל? או שהוא בכלל מתכוון על הבידוד של הRCA לשים אותו

 

איך אני יחבר דיסקמן או לצורך העניין את ה IPOD שלי לRCA? אין לי מתאם...

פורסם
לא ניסיתי כי אני לא ממש מבין למה הוא מתכוון... באיזה חלק של הRCA לחבר את זה בהיקף שלו הוא במוט עצמו שנכנס לרדיו לחבר את הכבל? או שהוא בכלל מתכוון על הבידוד של הRCA לשים אותו
ל RCA יש מעתפת מגן מפני רעשים זו המעתפה החיצונית העיגול הגדול בחיבור קח חוט

לא צריך חוט מיוחד תחבר אותו(אם זה חיבור ממתכת פשוט אל החיבור עצמו ואם זה חיבור מפלסטיק אז תחבר בתוח החיבור לעיגול הגדול\חיצוני)

אם זה יפעל זה אומר שהמינוס של חיבורי הRCA נפגם בתוח הרדיו דיסק

זה קורה הרבה בפיוניר.

כול מקרה אם תסתבח תגיד אני אצלם לך תמונה חח

אם אין מתאם לדיסקמן זה בעיה

אודי A4

דימה.

פורסם

שאלה:

האם יכול להיות קשר לזה ששני כבלי הRCA, עוברים צמוד אחד לשני לאורך כל הרכב??

כבל הפלוס נמצא בצד השני של האוטו, אבל שני הRCA צמודים אחד לשני לאורך כל המכונית...

מישהו יודע אם יש לזה קשר כלשהו?

כי כשרק אחד מהכבלים מחובר לבד (יענו רק של הקדמיים, או רק של האחוריים), אז אין את הרעש, והוא מתחיל רק כשאני מחבר את שניהם...

רעיונות??.....

בברכה!

יונתן.

פורסם

לאחר שפתחתי את הת'רד וביקשתי עזרה אני יעדכן אותכם בתוצאות

אחרי שניסינו כול דבר אפשרי שהציעו לי מחיבור המינוס לאר סי אי, ועד החלפת מינוסים ומה לא, הפכנו כול דבר אפשרי עד שגילינו כי הבעיה היא חוט האר סי אי.

ברגע שקירבנו אותו(rca) לדשבורד הרעש היה וברגע שהרחקנו לא היה רעש.

ואז אחרי שפירקנו כמה חלקים מהדשבורד ראינו חוט מוזר שיצא אל מחוצ לאוטו עקבנו אחריו ושוב פירקנו את כול מה שנישאר מחובר, ולבסוף היתגלה לפינינו מתג קטן ומציק שהסביר הכול.

בעל האוטו הקודם (שמר על האוטו בצורה מפחידה) התקין מתג שאם לוחצים עליו אי אפשר פשוט להתניע את האוטו וכאשר האר סי אי היתקרב אליו היה הרעש המציק העברנו את האר סי אי מצד אחד את המתג מצד שני וישבנו בסטלבט לשמוע שירים.

פורסם
שאלה:

האם יכול להיות קשר לזה ששני כבלי הRCA, עוברים צמוד אחד לשני לאורך כל הרכב??

כבל הפלוס נמצא בצד השני של האוטו, אבל שני הRCA צמודים אחד לשני לאורך כל המכונית...

מישהו יודע אם יש לזה קשר כלשהו?

כי כשרק אחד מהכבלים מחובר לבד (יענו רק של הקדמיים, או רק של האחוריים), אז אין את הרעש, והוא מתחיל רק כשאני מחבר את שניהם...

רעיונות??.....

לסוני יש 3 יציאות RCA?

או שאני לא מבין אתה מעביר שני זוגות של קבלים מההד יוניט למגברים נכון?

לאחר שפתחתי את הת'רד וביקשתי עזרה אני יעדכן אותכם בתוצאות

אחרי שניסינו כול דבר אפשרי שהציעו לי מחיבור המינוס לאר סי אי, ועד החלפת מינוסים ומה לא, הפכנו כול דבר אפשרי עד שגילינו כי הבעיה היא חוט האר סי אי.

ברגע שקירבנו אותו(rca) לדשבורד הרעש היה וברגע שהרחקנו לא היה רעש.

ואז אחרי שפירקנו כמה חלקים מהדשבורד ראינו חוט מוזר שיצא אל מחוצ לאוטו עקבנו אחריו ושוב פירקנו את כול מה שנישאר מחובר, ולבסוף היתגלה לפינינו מתג קטן ומציק שהסביר הכול.

בעל האוטו הקודם (שמר על האוטו בצורה מפחידה) התקין מתג שאם לוחצים עליו אי אפשר פשוט להתניע את האוטו וכאשר האר סי אי היתקרב אליו היה הרעש המציק העברנו את האר סי אי מצד אחד את המתג מצד שני וישבנו בסטלבט לשמוע שירים.

מזל טוב חח מי יכל לחשוב אל זה שיהי מתג לא מקורי להתנעת הרכב

אודי A4

דימה.

פורסם

קודם כל - ULTRAS - מזל טוב על גילוי הבעיה!

 

AVE - לסוני יש שני זוגות RCA (לבן ואדום= זוג) (יענו זוג אחד לREAR, וזוג אחד FRONT,) ועוד זוג נוסף (שלישי) בשביל סאב.

 

אצלי מחוברים שני כבלי RCA - אחד בשביל הרמקולים הקדמיים ואחד בשביל האחוריים.... (ובכל אחד מהכבלים יש יענו שני חוטים - אחד לבן ואחד אדום) (סורי על ה"הסבר למפגרים" - פשוט אני לא מוצא דרך אחרת לתאר את זה טוב מבלי לצלם את זה :-) )

 

עכשיו - שני הכבלים יוצאים מהHU, לבגאז' - ומשם למגבר - (ומשם זה כבר חוטים רגילים לרמקולים).

מבחינת מיקום הכבלים - שניהם יושבים באותה "התעלה" - כי בתעלה בצד השני יושב הכבל פלוס של המגבר.

 

ועכשיו חזרה לשאלה - יכול להיות ששני הכבלים יוצרים הפרעות אחד לשני??? (אני מזכיר שאין שם באזור כבלי חשמל - לפחות לא כאלה שידוע לי עליהם).

וגם - כאשר רק אחד מהם מחובר (לא משנה איזה מהם), אז הכל עובד סבבה...

בברכה!

יונתן.

פורסם

לדעתי הסיכוי שאחד מהקבלים מפריע לשני זה אחד למיליון

אם יש לך רב מודד או איך שלא קוראים לזה תבדוק שלא יצרתה לולאת אדמה,

יענו תחבר את שניהם למגבר או לשני המגברים ותבדוק אם המינוסים שלהם מחוברים

ביניהם, אם כן אז זה מסביר למה כול אחד בניפרד עובד ושניים ביחד לא עובדים.

אם לא תחזור שנית למה אין לי כרגע עוד רעיון.

ודרך הגב פשוט יחלתה להגיד שיש לך 3 יציאות RCA בהד יוניט

אודי A4

דימה.

  • 9 שנים מאוחר יותר...
פורסם

אהלן וסהלאן, חג שמח וברכת שנה טובה לדרי הפורום.

 

החלטתי למצוא פתרון זמני להזרמת מדיה מהטלפון שלי באמצעות bt. לוויתי מחבר דיבורית ג'ברה העונה לשם streamer. מכשיר קטן וחמוד אשר מצריך מקור מתח 5v קבוע. הווה אומר מטען usb לרכב. ברגע שחברתי את הדיבורית לשקע הaux החלה יבבת אלטרנטור אשר נובעת בעיקר מצד הנהג.

 

האם אני צריך להוסיף לולאת הארקה? להיכן במעגלים החשמליים? ליחידת הראש, למטען? האם עלי לבצע לולאה ליחידת הראז, הדיבורית, המטען ואף לdsp?

 

בדקתי עם עוד טלפון ועוד נגן ויבבת האלטרנטור נוצרת רק כאשר מעורבת הטענה באמצעות מטען. כמו כן נבדקו שני מטענים אחד גנרי, אחד ב50 ש"ח. האם מטען איכותי יוצר יפתור את הבעיה?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

×
×
  • תוכן חדש...