Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ושנה טובה,

 

יש לי דייהטסו אפלאוז ידנית שנת 93 לאחר טיפול ראש מנוע מלפני חודשיים וחצי. מזה כחודש אני שם לב שיוצא עשן מפעם לפעם מהאגזוז וכן משום מה נדמה לי כי צריכת הדלק גבוהה מדי (ליטר ל-8 ק"מ בממוצע מחוץ לעיר).

 

המכונאי אמר לי לפני טיפול ראש שכדאי להחליף מנוע ולא רק לעשות ראש כיוון שיש "מדרגה" למנוע, אולם הוא ביקש 7000 ש"ח על החלפת מנוע ולא רציתי להשקיע סכום זה. הראש עלה לי "רק" 2850 ש"ח.

 

שאלותיי:

1. למה האגזוז מעשן לאחר טיפול הראש?

2. איזה מחיר ניתן לדעתכם לקבל על האוטו במצבו זה?

 

תודה וחתימה טובה

פורסם

1. למנוע כנראה יש בלאי גבוהה - והמוסכניק הזהיר אותך מראש.

2. מכונית שווה כמה שהקונה משלם עבורה - אנחנו לא בפורום נביאים וקשה מאד לענות על כך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מעיון בהודעות קודמות מצאתי שתי סיבות אפשריות:

1. קרבורטור - צריך לנקות/לכוון/לשפץ, מה שמסביר אולי גם את העשן השחור וגם את צריכת הדלק הגבוהה

2. בעיה באטימת ראש (פאקונג?) שגורמת ליציאת העשן

 

מה נראה יותר מתאים למקרה לעיל? יש סיבות אפשריות נוספות?

פורסם

קרבורטור כדאי לשפץ/לכוון/לנקות לעיתים מזומנות תלוי כמות הנסועה - צריכת דלק גבוהה זאת סיבה טובה לעשות זאת בלי קשר לצבע העשן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מעיון בהודעות קודמות מצאתי שתי סיבות אפשריות:

1. קרבורטור - צריך לנקות/לכוון/לשפץ, מה שמסביר אולי גם את העשן השחור וגם את צריכת הדלק הגבוהה!!

2. בעיה באטימת ראש (פאקונג?) שגורמת ליציאת העשן

 

מה נראה יותר מתאים למקרה לעיל? יש סיבות אפשריות נוספות?

מקרה אחד וודאי מתאים יותר לבעייתך, בעיקר שאתה מדגיש את נושא העשן השחור , ותצרוכת הדלק הגבוהה, מה שמצדיק ומחייב בדיקת קרבורטור, לחשד של צוק אוטומטי תפוס!

צור קשר טלפוני ללא שום התחייבות , ואנסה לעזור לך במידת האפשר!

הטלפון נמנצא בפרופיל ובסמלון!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...