Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לבחור סאב באוטו והוא גם לא מתכונן להוסיף וקומפוננט לא יתן באס כמו 6X9.

מעבר לכך יש כבר חורים מאחור.

חוצמזה השאלה היתה מה דעתם של החברים על הרמקול הנ"ל לא מה הם היו קונים במקום.

מעבר לכך, לא הצלחתי להבין את פשר ההשוואה התמוהה/הזויה הזו למורל

MB SLK 320 - 2002

פורסם

השאלה היתה מה דעתם של החברים על הרמקול הנ"ל לא מה הם היו קונים במקום.

 

מעבר לכך, לא הצלחתי להבין את פשר ההשוואה התמוהה/הזויה הזו למורל

מה לא הבנת במה שאמרתי?

דעתי היא- שהייתי קונה משהו אחר במקום,

כלומר:

הרמקול לא שווה את הכסף , עדיף קומפוננט (אפילו מורל),

 

 

הבנת?

שוב, עדיף קומפוננט,

ואם הוא לא מתכוון לחבר סאב/מגבר, יש רמקולים הרבה יותר זולים עם באס חזק,

בסכום של 350 ש"ח,

ZZR

פורסם
מה לא הבנת במה שאמרתי?

דעתי היא- שהייתי קונה משהו אחר במקום,

כלומר:

הרמקול לא שווה את הכסף , עדיף קומפוננט (אפילו מורל),

 

 

הבנת?

שוב, עדיף קומפוננט,

ואם הוא לא מתכוון לחבר סאב/מגבר, יש רמקולים הרבה יותר זולים עם באס חזק,

בסכום של 350 ש"ח,

שים לבד לעצותיך...תשובותיך תמיד באותו הסגנון, נראה שאתה משוחד.

אף פעם אתה לא עונה על השאלה עצמה , תמיד : אל תקנה שם, תקנה משהו אחר, ההוא יותר טוב וכו'.

אולי פעם אחת תענה על השאלה וזהו?

אם אתה לא מכיר את הרמקול המדובר אז פשוט אל תענה. :roll:

MB SLK 320 - 2002

פורסם

לא צריך להכיר רמקול 6*9 ,

בשביל לדעת שקומפוננט ברמה של פולס/לייטנינג עדיף עליו עשרת מונים.

 

מה הרעיון של סאונד מאחור?

 

אני מבין שבהופעות חיות אתה יושב עם הגב לבמה,

הכי טוב עם הגב לבמה, ככה שההופעה נגמרת, אתה יודע היכן היציאה.

אין לך מושג מי ניגן שם, אבל אתה יודע מאיפה יוצאים.

ZZR

פורסם

אני לא מכיר את הרמקול הנ"ל

אבל אני ינסה קצת לעזור.

 

האם הוא הולך להתחבר למגבר ?

מהם שאר הרכיבים באוטו ?

האם הוא רוכש אותם כהשלמה לצלילים הגבוההים מאחור או כבסיס למערכת?

פורסם
אני לא מכיר את הרמקול הנ"ל

אבל אני ינסה קצת לעזור.

 

האם הוא הולך להתחבר למגבר ?

מהם שאר הרכיבים באוטו ?

האם הוא רוכש אותם כהשלמה לצלילים הגבוההים מאחור או כבסיס למערכת?

אכן הולך להתחבר למגבר רוקפורד P4004

יש קדימה קומפוננט MAC AUDIO

רדיו דיסק פיוניר P8

לא השלמה לגבוהים, פשוט תוספת רמקולים לאנשים שיושבים מאחור הרכב הרי הגיע מהחברה עם 4 רמקולים...

 

תודה

MB SLK 320 - 2002

פורסם

זה שהרכב מגיע עם 4 רמקולים מהחברה זה לא כל כך שייך.

מערכת איכותית ברמה גבוהה בנויה מבמה קדמית (קומפוננט), סאב שישלים את התדרים הנמוכים שהקומפוננט כמעט ולא מפיק , ומגברים כמובן. (במידה ואתה חולה נפש אז גם פרוססורים ושאר אופציות חיתוך).

 

אם הוא נעול עליהם בכיף, רינבו יש לה שם טוב בתחום של אוודיו והיא חברת היי אנד , לגבי הדגם הזה אני לא מכיר ולא שמעתי אף פעם.

 

מה שאני יכול להציע לך(אל תתעצבן, תציע את זה גם לחברך) ,במידה והוא רוצה 6על9 ויש חורים כבר באוטו. שיקנה רמקול שההגברה של הרדיו דיסק תנצל אותו טוב , כמו פיוניר -JVC-קנהוד-מאגנט שההספקים לא יעברו את ה50RMS לרמקול -+ (כמובן לחבר אותו לרדיו דיסק)

וב2 יציאות הנותרות שבמגבר לחבר סאב שיפיק את התדרים הנמוכים כמו שצריך....

פורסם

ואז שהוא יגביר חזק מקדימה ישמעו טוב ומאחורה עיווטים

כי מקדימה יהיה מחובר עם מגבר ויעמוד בווליומים הגבוהים ומאחורה לא

פורסם
ואז שהוא יגביר חזק מקדימה ישמעו טוב ומאחורה עיווטים

כי מקדימה יהיה מחובר עם מגבר ויעמוד בווליומים הגבוהים ומאחורה לא

לא בהכרח...

אם יש לך HU טוב , הרי שאתה חותך את האחוריים בHP על 80 הרץ -+ שיתנו את ההשלמה לאחור עם צלילים גבוההים !

זה נשמע מצויין מניסיון אצל כמה חברים וגם אצלי באוטו (בעתיד הקרוב שיהיה פאנל 3 יציאות)....

בקיצור במחיר של הרינבו האלה אפשר לקנות סאב נחמד אפילו 10' בתיבה קטנה ו6על9 שינוצלו טוב עם ההגברה של הHU

פורסם

אם הייתי מתקין 9*6 בשביל השלמת הסאונד על מגבר כמו ה4004 של רוקפורד, הייתי הולך על ה9*6 של דרגסטר.

 

כדי לשמור על צליל נעים ושהרמקולים האחוריים לא ימשכו את הבמה הקדמית כלפי הנוסעים מאחורה.

אגב, אני עדיין חושב שקומפוננט אחורי 6.5 אינטש יעשה את העבודה, אבל קצת יהיה חסר לו באס.

בכל מקרה, עדיין עדיף קומפוננט קדמי טוב, וסאב מדוייק מאחורה, אבל תעשו את השיקולים שלכם.:)

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...