Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, היום הלכתי לשמוע 2 מכשירים של קלריון

DXZ945MP ואת ה DXZ856MP

 

ה945 זה הדגם המוכר עם המסך מגע (גלי כזה)

 

ופשוט ה856 לא רואה אותו ממטר מבחינת הסאונד!!!! הוא פשוט מדהים!

הבעיה היחידה היא שהוא עולה בארץ 5000 ש"ח. מה שגרם לי לפשפש קצת באינטרנט ולגלות שהדגם האמריקאי ניתן להשגה ב 300$ (אני נוסע עוד חודשיים אז אין בעיה של משלוח וכל השאר)

 

מה שכן, כמובן אין רדיו שזה די חשוב לי, האם יש מכשירי רדיו בלבד קולטי FM לארץ, רצוי מאוד בגודל חצי DIN.

 

אשמח לכל דגם...

 

תודה רבה.

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם

אין רדיו? על מה אתה מדבר?

 

 

  • 38,400-pixel display
  • Screen Resolution of 400 × 96
  • Touch Panel Control with Soil Resistant Finish
  • Plays MP3 and WMA Encorded CDs
  • Plays CD-R/RW
  • Anti-Distortion Filter
  • 2-Band Parametric EQ
  • Built-in adjustable Low Pass Crossover with Subwoofer Volume Control: 50Hz/80Hz/120Hz
  • Magna Bass EX
  • 24-Bit D/A Converter
  • 212W (53W × 4)
  • MOS-FET
  • 4-Volt/6ch RCA Line Level Output
  • Built-in Amplifier Bypass Circuit (=AMP Canceller)
  • Stainless Faceplate
  • Optimeda Display (Touch Panel Control)
  • Multicolour Full Dot LCD
  • Auto Dimmer with Sensor
  • Rotary Volume Control
  • Screen Saver with User-Programmable Messege Information
  • Adjustable Display Contrast
  • Slope Console
  • CD Text, CD Titling, Station Titling
  • IR Remote Control
  • 18FM/6AM Presets
  • Detachable Control Panel with Blinking Anti-Theft Indicator
  • CODEMATIC
  • CeNET Control of : DVD Changer, TV tuner, 6-Disc CD Changer
  • 2ch Adjustable AUX Input
  • CeNET iPod Interface Compatible

 

הייתי אומר שבשביל מחיר כזה, המינימום שאפשר לבקש זה רדיו...

פורסם

התכוונתי שאני אקנה כנראה את המכשיר בארה"ב, והרדיו לא מתאים לארץ.

 

בגלל זה אני רוצה רדיו נפרד שיתחבר ל AUX IN של המכשיר, לא התכוונתי שאין בכלל רדיו במכשיר.

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם

אתה מכניס את עצמך סתם לסרטים .

 

כשהמכשיר יגיע ארצה פשוט תכייל אותו לתדרים בארץ -

בדרך כלל זה פשוט לחיצה על כפתור או שניים במכשיר, אל חשש .

 

קנה ותתחדש .

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם

לא, מכשירי CLARION של דגמי 2005 לא ניתן לכייל.. תקנו אותי אם אני טועה, ואם מישהו מכיר מעבדה שתכייל לי אותו אני אשמח אם תפנו אותי.

 

 

אני לא רוצה עוד מכשיר רדיו דיסק.. אני רוצה רדיו בלבד (אירופאי כמובן). (גם חסכון כספי וגם משרת בדיוק את המטרה..)

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם

האמת - יתכן והגבתי מהר מידי - לא שמעתי על התופעה שאתה מתאר

 

אך יחד עם זאת לא זכור לי שקלריון צרפה אותי לשירות הדואר הפנימי שלה .

 

יותר נבון להמתין למישהו עם ניסיון עם המוצר כי ממש לא נראה לי הגיוני שקלריון

תגביל את מוצריה לאיזור ספציפי, ממש לא נראה לי שקלריון יוותרו על פלח שוק כל כך גדול.

 

אבל זה רק אני .

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם

שוב, היא לא מוותרת.. המכשיר הגיע לארץ לפני שבועיים. הדגם האירופאי נמצא בארץ והוא עולה 5000 ש"ח.

הדגם האירופאי המדוייק הוא DXZ856MP לעומת הדגם האמריקאי הזהה לו לחלוטין מלמד כיול הרדיו DXZ855MP

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם

כל המכשירים האמריקאים של קלריון משנת 2005 והלאה, לא ניתן לכייל אותם, ועל מנת לקלוט רדיו בתדרים אירופיים צריך מכשיר יעודי לאירופה או מכשיר שיוצר ב2004.

under construction..

פורסם

יש ליין דריברים ויחידות EQ חיצוניות שמכילות בורר מקור (SOURCE). במידה ותתקין יחידה כזאת תוכל להרכיב דק פשוט ולהשתמש בו כמקור הרדיו שלך.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

אני לא צריך בורר, למכשיר עצמו יש כניסת AUX אז אני רק צריך מכשיר חצי דין (זה מה שיכנס לדש בנוסף אליו) עם רדיו (ורצוי רדיו בלבד)

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם

לא חסרים טרנזיסטורים קטנים שיכולים להיות הטיונר שלך. הבעיה שלרוב המכשירים הקטנים אין יציאת "פרה" סטנדרטית אלא יציאת אוזניות שהיא לעיתים בעייתית.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

אני רוצה רדיו דיגיטלי שיהיה ייעודי לרכב ובגודל חצי דין.. זה הכל.. זו פשוט לא נראית לי כזו בקשה מוגזמת, למה אי אפשר למצוא משהו כזה??

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

×
×
  • תוכן חדש...