Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי 2 סאבים חדשים מסוג סרווין וגה v-max בקוטר של 1 אינטש, אלו הדגמים החדשים עם ממברנת אלומיניום והם בצבע כסף. ההספק שלהם הוא 600 אראמאס כל אחד (כלומר 1200 יחד).

ההתנגדות הסופית שלהם תהיה אצלי ברכב 2 אום, כאן מתחילה הבעיה המונו בלוק שלי מסוג פלאנט אודיו vx900d מוציא בהתנגדות הזו רק 650 אראמאס, מה שאומר שזה לא מספיק לי מה שיותר חשוב לי לדעת זה האם אני גורם נזק לסאבים או למגבר במקרה כזה?

 

איזה מונובלוק עממי יכול להרים את השתיים האלו עד הסוף???

 

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

מתי החליפו דגם?

אני יודע שה V-MAX הם 400 וואט...

תנסה לחבר ככה, לא מספיק חזק או לא מספק אותך, תשקול החלפה, אני יודע שנמכר פה איזה רוקפורד 1001BD שהוא 1000 ואט ב 2 אוהם.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

החדשים הם 600 אראמאס, הם ממברנה שונה לגמרי ממה שהבנתי מאודי באוטופרט

מה גם שאני הראשון שקונה מהם את הדגם החדש.......

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

http://www.cerwin-vega.com/products/mobileaudio/v_max/vmax15.html

http://www.sonicelectronix.com/viewitem.php?id=1614

נראה לי שאתה הראשון בעולם, אפילו בסרווין ווגה לא רשום על זה כלום. וחיפשתי בעוד כמה אתרים. בכולם רשום 400.

 

אבל אולי אף אחד לא הספיק לעדכן (מחמת הספק). בכל מקרה אלו סאבים נצילים מאד, יתכן וזה יספיק לך.

הכי טוב לחבר ולראות אם אתה מסופק או לא.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
http://www.cerwin-vega.com/products/mobileaudio/v_max/vmax15.html

http://www.sonicelectronix.com/viewitem.php?id=1614

נראה לי שאתה הראשון בעולם, אפילו בסרווין ווגה לא רשום על זה כלום. וחיפשתי בעוד כמה אתרים. בכולם רשום 400.

 

אבל אולי אף אחד לא הספיק לעדכן (מחמת הספק). בכל מקרה אלו סאבים נצילים מאד, יתכן וזה יספיק לך.

הכי טוב לחבר ולראות אם אתה מסופק או לא.

אכן, ישנן סדרות V-MAX ו- HED חדשות לחברת Cerwin Vega.

 

אם המנהלים יסכימו (מכוון שהסדרות החדשות מענינות חברי פורום רבים), נשמח לצרף נתונים ותמונות.

פורסם

למה לא לעשות זאת בתרד הזה?

אם אלו רק נתונים ותמונות...

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

×
×
  • תוכן חדש...