Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

6*9 מקדימה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי רבות אם לחתוך בדלתות בשביל לשים 6.5 אינץ' או להסתדר ב4 אינץ' שיש בדש בורד

אך עלה לי לראש אולי אם כבר חותכים אז לשים 6*9 וכאן באה השאלה אם זה יכנס

(לחתוך רק את הפנל של הדלת יש כבר חור בדלת) אני יודע שחייבים הגבהה טובה אבל ניתן לעשות זאת?

תמונות

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=61512CF01B2148CABBA6570A5B8703A4&alid=278782

תשימו לב בתמונות על הצורה של הפנל לדלת היא בצורת אליפסה ענקית

 

אם זה יתאים אני מתכנן להעביר את הפיוניר 350W 80RMS לקדימה ולקנות לאחור מורל 6*9 טובים

לגב י הגברה מקדימה יוגבר במגבר סוני 2 ערוצים 2*40 דגם EXM 302 ומאחור יוגבר בJBL המפוסם+סאב

ואם הכל יעבוד איך לדעתכם ישמעו?

 

תודה מראש

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

אביתר.

אתה הרבה זמן בפורום, לא השכלת קצת, מכל הדיבורים שלנו על במה, שמיעה נכונה וכולי?

תקן אותי אם אני טועה אבל נשמע בפירוש שאתה רוצה להשקיע ברמקולים האחוריים שלך, לפי בחירות

ההגברה שלך וזה שאתה רוצה להחליף את הפיונירים האחוריים שלך במורל.

ואני שואל, למה?

 

א. אפשר לחתוך ולהכניס 6*9, אבל השאלה היא למה, אין לכך שימושיות גבוהה

מדי, אמרת שיש לך ממילא סאב, 6*9 הם רמקוליים קואקסליים (למרות שכן יש קומפוננט)

שלא מצטיינים בשום תחום, יתרה מכך, אם יש לך סאב הם מיותרים לחלוטין.

ב. יתכן מאוד ש6*9 יצטרכו נפח מעבר לנפח שיש בדלת למרות שאני בספק.

 

הכיוון הנכון לפי דעתי - תרכיב קומפוננט קדמי (אפשר את המורל פולס 6.5)

תחבר את הקומפוננט לJBL , ואת האחוריים לסוני

וסע לשלום המערכת שלך סבבה לאללה!

Race Smart

פורסם

סאב עדין אין לי אך יש לי אפשרויות מצומצמות כבר ומגבר אני צריך לקנות (הג'יי בי אל) מחכה שמישהו יטוס

בגלל זה לא נשאר לי כל כך הרבה תקציב בשביל קומפוננט המקסימום שאני יכול לגרד זה 500 ואני מעדיף לא יד שניה אז אני לא יודע מה לעשות...

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

לסים 6*9 מקדימה אולי כבר תסים סאב שם איזה 15 אינטש שיתפוס את כול הדלת חחח אחי אזוב שטויות סים קומפוננט מקדימה ודיי

אודי A4

דימה.

פורסם

חחח סבבה אחי יש לי רמקול של מגבר של באס גיטרה זה בער 20 ומשהו אינטש קצת יותר גדול מהדלת שלי באוטו גם אני חשבתי אולי להוסיף קצת באס חחח

אזוב כול מה שאפש היה לנסות כבר ניסו לא צריך להמציא משהו חדש רק לי מותר לבנות מערכת ב10

וחצי שקל

אזוב אני סתם שמח שסיימתי לבנות את המגבר לאוטו שלי חחח

אודי A4

דימה.

פורסם

חחחח :D

תגידו מישהו איך הרמקולים של פיוניר ישמעו בהגברה של 40RMS בתקווה שזה 40 אמיתי

הרמקולים כמו שציינתי זה ה350W 80RMS הכחולים דגם TSA6971E

ותודה שוב

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

הם אמורים ליהישמה דיי טוב אבל אל תיתפוס אותי במילה אני רגיל לספק לרמקול של 40וואט את כול ה160וואט ואז לבדוק איך זה עובד

דרך הגב אם אין לך מגבר ואתה משתמש בזה שיש בסי די אז זה איזה 20 וואט

אודי A4

דימה.

פורסם

הלואי שזה היה 20 כי זה רק מה שרשום אפילו שיש לי PIONEER DEHP770MP הוא מוצהר ב22RMS ואני לא מאמין שהוא מתקרב בכלל ל18RMS מקווה שה40 אמיתי וישפר קצת לפחות.....

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

הפיוניר האלה? נשמעים טוב? זה לא הולך ביחד באותו המשפט.

מדובר רמקולים זולים, פשוטים מאוד, עם צליל גרוע.

 

ההבדל בין הגברה של רדיו דיסק להגברה חיצונית 40RMS, יהיה די חיובי, זה כן.

Race Smart

פורסם

כרגע אני אסתפק בהגברה של 2*40 עד שתהיה לי גישה לדיו טי על הרמקולים של פיוניר

תודה על התגובות

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

יש לי חבר עם מיצובישי קולט ששם רמקולים 6*9 מקדימה דבר ראשון זה נראה ערבי מצטער על הביטוי הגזעני...

ודבר שני זה נשמע חרא.....

 

זאת דעתי...

פורסם

זה ירד כבר.........

תודה על התגובות

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

×
×
  • תוכן חדש...