Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

בחלק מהפרויקטים שלי לשיפור מראה הרכב שלי אני רוצה לצבוע את הכיתוב של הצמיגים בלבן.

 

מישהו יכול להמליץ לי על איזה סוג של צבע אני יכול להשתמש כדי שלא יתקלף אחרי יומיים (כמו טיפקס) תודה מראש אמיר. :)

פורסם
שלום חברים.

בחלק מהפרויקטים שלי לשיפור מראה הרכב שלי אני רוצה לצבוע את הכיתוב של הצמיגים בלבן.

 

מישהו יכול להמליץ לי על איזה סוג של צבע אני יכול להשתמש כדי שלא יתקלף אחרי יומיים (כמו טיפקס) תודה מראש אמיר. :)

 

צבע שמן, לא לצבוע עם טיפקס... (זה באמת יורד אחרי יומיים).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מזכיר לי באמת איזה ערס שהיה לי בבסיס.

 

הוא היה ש"ג ובכל פעם שעברתי בכניסה לבסיס ראיתי אותו יושב עם בקבוק טיפקס וצובע את האותיות בצמיגים של האונו שלו.

 

היה לה ספוילר לא קשור, נאון כחול מתחת לאוטו (זה היה טרום עידן הלדים בשפריצרים), קוביית פרווה על המראה, כיסויים למושב, מדבקת NO FEAR ומערכת לרכב שהרכיבים שלה היו מתחלפים באותה המהירות שהטיפקס היה יורד לו מהצמיגים...

 

ערס. :roll:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

זה לא משנה איזה צבע בגלל שהצמיג גמיש וכל הזמן משנה את הצורה, הצבע תמיד יסדק ותצתרך לצבוע מחדש כל פעם (לא שווה את העבודה).

פורסם
זה לא משנה איזה צבע בגלל שהצמיג גמיש וכל הזמן משנה את הצורה, הצבע תמיד יסדק ותצתרך לצבוע מחדש כל פעם (לא שווה את העבודה).

 

הבאתי מחו"ל לפני שנתיים "טוש" צבע מיוחד לצביעת הכיתוב על הצמיגים.

בזמנו עשיתי את זה לאופנוע שלי, וזה החזיק ממש לא רע, רק מידי פעם תיקונים עם הטוש.

אם אתה רוצה אותו (חדש בקופסה), דבר איתי.

 

(הבאתי שנתיים, למי שלא הבין)

פורסם
זה לא משנה איזה צבע בגלל שהצמיג גמיש וכל הזמן משנה את הצורה, הצבע תמיד יסדק ותצתרך לצבוע מחדש כל פעם (לא שווה את העבודה).

 

הבאתי מחו"ל לפני שנתיים "טוש" צבע מיוחד לצביעת הכיתוב על הצמיגים.

בזמנו עשיתי את זה לאופנוע שלי, וזה החזיק ממש לא רע, רק מידי פעם תיקונים עם הטוש.

אם אתה רוצה אותו (חדש בקופסה), דבר איתי.

 

(הבאתי שנתיים, למי שלא הבין)

 

אגב, את הטוש שלך ניתן למצוא אצל ה"משפרים" למניהם.....

------------------------

VR6 1997+ superchip

×
×
  • תוכן חדש...