Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב 11 בבוקר ועד 23 בלילה

 

תהנה לך :)

 

אני כנראה נוסע לשם פעם שניה עם כמה חברים ביום שני בערב (20 בערב בערך)

 

בבוקר אני לא ממליץ לך כל כך כי מהקארטינג אתה תצא רטוב חחחח גם ככה חם בפ''ת.

 

אני הגעתי ב 12 + ועדיין לא היו שם אנשים אבל ישר אחרי המקצה שלנו הייתה שם קבוצה מלאה. לדעתי רצוי כ 4 אנשים במקצה כי יותר מ'זה זה כבר מסבך, ולעלות למקצה עם אנשים שאתה רואה שלא יתקעו לך באמצע ויעקבו אותך ממש...

 

רמי.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

הייתי בקארטינג בפתח תקווה גם והיה כ"כ מלא עד שמישהו חטף קריזה ויצא מהמסלול באמצע..

הכי טוב זה לבוא ברבע ל 23:00 ולהיות האחרונים.

זה מה שאני עשיתי.

בסוף רק אני וחבר שלי היינו כל המקצה:shock:

פורסם

SAGO גם שאני וחבר שלי באנו היינו רק שנינו והיה ממש כיף... אבל לדעתי יותר כיף כשיש 3 כי שאחד מתרחק התחרות עדיין תתקיים...

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אין לזה חוקים.

אתה יכול לבוא גם בחמישה לאחת עשרה בלילה ויהיה תור.

מצד שני אתה יכול להגיע בארבע אחה"צ ויהיה ריק.

 

הכי פשוט זה להתקשר אליהם (המס' למעלה) ולשאול אותם אם יש אירוע, יש? אז שואלים מתי, לא מתאים? מחכים לפען אחרת.

 

במקרה שלי היינו 6 נהגים במקצה ולא הייתה שום בעיה עם נהגים איטיים או מהירים, במקרה הכי גרוע ישלפו את הדגל כחול...

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

×
×
  • תוכן חדש...