Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה..

נזכרתי לפני כמה זמן שאבי קיבל לפני איזה 5-6 שנים לפחות סאב כפול שהיה אצל חבר שלו...

 

התיבה היא תיבה ל2 סאבים ובפנים יש 2 סאבים

היום פירקתי אותו והחברה לא ידועה..

אני מאוד מקווה שזה לא זבל סיני אבל נראה לי שיש מצב..

נראה לי שהוא 10 אינץ'

בכל מקרה יש כיתוב על החלק השקוף בתיבה שרשום

R|T

 

חברו של אבי הוא אדם שתמיד קנה את הדברים הטובים ביותר (הוא הוציא את הסאב מרכב מרצדס והביא לאבי כיוון שהתקדם ברכב או משהו כזה..)

 

בקיצור

מצורף תמונות

אם תוכלו לעזור

ואם בכלל שווה לי להשקיע בתיבה חדשה לסאב אחד ולמכור את השני

או כבר למכור את שניהם עם התיבה

(תלוי כמה אני ירוויח על זה)..

 

http://djgoosh.pic.co.il

התמונות מופיעות כאן בתור

IMAGE007

IMAGE009

IMAGE013

פורסם

לא יודע פרטים על הסאב הזה בכלל

 

בגלל זה באתי לפורום כדי שנפתור את הבעייה יחד :)

 

לא יודע אם אני רוצה למכור בכלל

ואם כן

אז אולי את התיבה בלבד

או תיבה ו2 הסאבים

או התיבה בנפרד וסאב בנפרד..

פורסם

אני עוד בכלל לא מדבר על מכירה של הסאב..

 

 

אני רוצה קודם כל לבדוק אם מישהו יודע לזהות את החברה הזאת

או עוד פרטים נוספים

פורסם

אני מהמר על וופר או מיד באס של הגברות דיי ג'יי או איך שתקראו לזה.

 

 

תמיר

פורסם
אני מהמר על וופר או מיד באס של הגברות דיי ג'יי או איך שתקראו לזה.

 

 

תמיר

הלוואי

אבל לא נראה לי

הסאב לא מחוזק ככה עם המתכת לפי מה שאני יודע בציוד הגברה לדיג'יים..

×
×
  • תוכן חדש...