Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, הייתי היום באוטו דיפו עם חבר הפורום shayel007 , וראיתי את הדבר הבא:

 

10080515569st.jpg

 

003568.gif

 

"מנוע נעילה 5 חוטים " ב - 60 ש"ח , ז"א נעילה מרכזית לכל הרכב או שאני מתבלבל?,

האם כדאי להרכיב?

תודה.

Suzuki Jimny

פורסם

לכל דלת אתה צריך מנוע, ל 2 קדמיות עם 5 חוטים (לשידור מצב פתיחה או נעילה ליחידת הבקרה)

ול 2 אחוריות מספיק מנוע עם 2 חוטים (רק לפעולת פתיחה או נעילה).

לזאת יש להוסיף יחידת בקרה שזה מן קופסה קטנה מלבנית. כמובן שיש צורך לבנות צמת חוטים ולחבר את המנועים בתוך כל דלת הן פיזית והן מכנית אל זרוע או מוט הנעילה.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
אתה צריך רק אחד או סט מלא ?
סט מלא, לכל האונו :)

 

לכל דלת אתה צריך מנוע, ל 2 קדמיות עם 5 חוטים (לשידור מצב פתיחה או נעילה ליחידת הבקרה)

ול 2 אחוריות מספיק מנוע עם 2 חוטים (רק לפעולת פתיחה או נעילה).

לזאת יש להוסיף יחידת בקרה שזה מן קופסה קטנה מלבנית. כמובן שיש צורך לבנות צמת חוטים ולחבר את המנועים בתוך כל דלת הן פיזית והן מכנית אל זרוע או מוט הנעילה.

בברכה - רפי לין :-)

רפי, לא הבנתי אותך כ"כ, לכל דלת מנוע אחד, כן ש..ל - 2 הקדמיות צריך שני מנועים, ול 2 האחוריות מנוע אחד? (לא הגיוני ), בעצם כאן מביאים מנוע אחד וחמישה חוטים, מזה זה שווה?

Suzuki Jimny

פורסם
נראה לי כתוב על הקופסא 2 יחידות אז המחיר בסדר

תקרא שוב (ונסה להבין מה משמעות הריבוע הריק מצידו השמאלי של הכיתוב)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק איזה מצחיק אתה :) אני ראיתי את כל הפרוייקטים שלך :)

 

רק חבל שאת כל הפרויקטים שעשיתי לאונו לא פירסמתי, עדיין לא קניתי כך שלפי התגובות זה לא כדאי. ויקר.

 

נ.ב,

איציק תענה בפרטי:)

Suzuki Jimny

פורסם

באמת לא כדאי, עדיף לך לקנות סט קומפלט במקום זול כמו הפרסי וכדומה (למרות שכשהיתי לא היה לו את הדגם עם שלט שרציתי)

...Carpe Diem

פורסם
באמת לא כדאי, עדיף לך לקנות סט קומפלט במקום זול כמו הפרסי וכדומה (למרות שכשהיתי לא היה לו את הדגם עם שלט שרציתי)
כמה אתה חושב שפרוחזדאן (הפרסי) ייקח?

Suzuki Jimny

פורסם

שאלה טובה... למיטב זכרוני הסט בלי השלט היה ממש זול (לא זוכר כמה - אולי 120 ש"ח? ממש לא בטוח...)

תתקשר ותבדוק, ואז תלך להתווכח :D

בכל מקרה בדלתות מקדימה מתקינים מנוע עם חמישה חוטים כך שסגירה של כל אחת מהם תנעל את כל הדלתות ברכב לעומת הדלתות מאחורה שבהם שמים מנוע עם שני חוטים שנועלות רק כל דלת את עצמה.

...Carpe Diem

פורסם

או קיי, וכמה ייעלה אם אני אוסיף גם שלט לנעילה המרכזית?

בכל מקרה אני הולך לעשות טיפול (10K -אל תדאג יהיו תמונות ומדריך, אז נקנה ממנו חלקים, אז על הדרך גם נעילה מרכזית:-) .

(אל תאגה נדבר קצת בפרסית עם הפרסי :), אין את המספר שלו )

Suzuki Jimny

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...