Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה מודלים יש בארץ ?

 

איזה דגמים?

 

טווח המחירים ..

 

מה הצריכת הדלק של הרכב

 

ומחירים של הטיפולים..... :shock:

 

 

הלב רוצה-לא תיתן לו?

פורסם
איזה מודלים יש בארץ ?

איזה דגמים?

טווח המחירים ..

מה הצריכת הדלק של הרכב

ומחירים של הטיפולים..... :shock:

הלב רוצה-לא תיתן לו?

 

אתה מנסה לעשות לנו חיים קשים? או שפשוט מתעצל לבדוק בעצמך...

 

מודלים ודגמים בארץ - בלוי יצחק כתוב - 87-88 מנוע 1600, 97-98 - מנועי 2000 ו-3000.

מחירים - בלוי יצחק 24000-26000 לישנות, 60000-70000 לחדשות. בפועל - תלוי במצב... הרכב נדיר והסיכוי למצוא אחת ועוד טובה, הוא קטן.

 

צריכת דלק - זה בוודאות נמצא בקטגוריה של "אם אתה שואל, האוטו לא בשבילך".

טיפולים - שאל במוסך המרכזי של פיאט ברמת החייל.

 

בטח יש גם כאלו בייבוא אישי, מן הסתם...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
גם אנשים שיש להם כסף עושים חשבונות של דלק ועוד כמה שיקולים

 

זו לא הייתה הכוונה. הכוונה הייתה שברכב כזה אל תצפה שכל ההוצאות שלך יהיו על דלק. בנוסף תלוי מה אתה מחפש - את הישן או החדש...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

החדשות לא עושות ממש בעיות...

בעייה יחסית נפוצה יותר במנועיי ה 3.0 של החדשות יותר, בגלל שהוא תופס הרבה מקום,

הוא מאוד קרוב לחוטיי חשמל שניטחים מהחום שלו.

 

יחסית המנועים הם לא שתייניי בנזין מוגזמים, אך גם לא חסחוניים במיוחד.

דווקה ה 2.0 TS הוא דיי חסכוני יחסית.

 

יש לחדשות מיתלים רב חיבוריים, וב GTV שנסעתי בה, הם עשו עבודה ניפלאה.

אני לא בטוח, אבל ניראה לי שבספיידר הם מקויילים קצת יותר ברכות.

 

[/b]

פורסם

מה "המחלות" של הרכב הזה..

 

הוא שונה מהספריינט..או מה33?

(לחברים שלי היה להם בעבר ת'רכבים האלו)

 

אז אני קצת הבנתי את הבלגן שאיטלקים עשו שם...

פורסם

שונה מאוד מ-33 וספרינט. מורכב בו מנוע שנראה לי לא השתנה משנות ה-60 - אותו אחד של JUNIOR או GTV ישנות עם 4 קרבורטורים שוכבים וקאמשפט כפול. אם אתה קונה אחת - קח בחשבון שהתחתנת. מאותו רגע לא יעניין אותך כלום חוץ מהאהבה שלך. אתה תפסיק לאכול ולישון, יפטרו אותך מהעבודה כי תהיה במוסך כל הזמן, החברה שלך תעזוב אותך כי לא תרשה לה לדבר באוטו כי תרצה לשמוע את המנוע... עד שיום אחד יקחו אותך לגמילה ותמכור אותה במחיר של בערך פי 3 פחות ממה שהשקעת. אם בא לך על כל זה - בהצלחה, אחי!

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

×
×
  • תוכן חדש...