Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, במסגרת ישור קו שאני הולך לעשות לרכב הנ"ל יש צורך בניקוי מערכת הקירור, אני רוצה לפרק את הרדיאטור לגמרי ולקחת אותו לניקוי , השאלה שלי האם לפני שאני מפרק אותו כדי לבצע פלשינג עם חומר לניקוי מערכת הקירור או שלהסתפק בהזרמת סילון מים דרך המנוע כאשר הטרמוסטט מפורק דרך הצינור העליון ולתת למים לצאת דרך התחתון?

האם הפרסי מחזיק חלקים לטיפול ברכב הנ"ל , כמו -כן אם אפשר לקבל המלצות לפלגים ושמן למנוע הזה, אני חשבתי ללכת על שמן 10-40 של ליקווי מולי הגלון הזהוב ופלאגים של בוש?

האם השמן של התיבת הילוכים שם הוא כזה שלא מחליפים ואם לא אז איזה סוג מומלץ?

האם כדאי לבצע פלשינג עם הפחית של stp לפני החלפת השמן , המנוע עבר 120k?

פורסם
שלום לכולם, במסגרת ישור קו שאני הולך לעשות לרכב הנ"ל יש צורך בניקוי מערכת הקירור, אני רוצה לפרק את הרדיאטור לגמרי ולקחת אותו לניקוי , השאלה שלי האם לפני שאני מפרק אותו כדי לבצע פלשינג עם חומר לניקוי מערכת הקירור או שלהסתפק בהזרמת סילון מים דרך המנוע כאשר הטרמוסטט מפורק דרך הצינור העליון ולתת למים לצאת דרך התחתון?

האם הפרסי מחזיק חלקים לטיפול ברכב הנ"ל , כמו -כן אם אפשר לקבל המלצות לפלגים ושמן למנוע הזה, אני חשבתי ללכת על שמן 10-40 של ליקווי מולי הגלון הזהוב ופלאגים של בוש?

האם השמן של התיבת הילוכים שם הוא כזה שלא מחליפים ואם לא אז איזה סוג מומלץ?

האם כדאי לבצע פלשינג עם הפחית של stp לפני החלפת השמן , המנוע עבר 120k?

 

שמן - לך לפי הוראות היצרן. חבל להתחכם בתחום הזה שכן המנועים של אופל ידועים בעדינותם הרבה [כמו כל המנועים עם השסתומים ההדראוליים - למעשה]

מאותה סיבה בדיוק - אני מציע להמנע מפלאשינג למנוע.

פלאשינג למנוע זו חוויה מאוד טראומטית שכן היא גורמת לחשיפה של הרבה מקומות ולפעמים, בעיקר כשלא צריך, היא יכולה לעודד נזק במקום למנוע אותו.

לגבי ניקוי מע' הקירור - הזרמה של מיים למשך זמן מה דרך המערכת יכולה להיות פתרון במידה והמערכת המצב טוב.

אם מערכת הקירור במצב לא להיט - מלאה אבנית \ סתומה \ מטונפת עדיף לבצע איזה ניקוי קטן על ידי תוסף, ואחר כך לבצע שטיפה מקיפה עם מיים .

 

 

תהנה

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

תודה על התגובות , לגבי השמן אז היצרן ממליץ על חצי סינטטי 10-40 שזה לדעתי מה שהולך היום לרוב הרכבים , לגבי הפלשינג של המנוע כנראה שנוותר על התענוג , מה לגבי הפלאגים האם הבוש סופר 2 יהיה מספיק טוב?

פורסם

גם עם הפלאגים לך לפי הוראות היצרן. אם אתה לא יודע מה היצרן דורש אז תרשום את שנת הדגם, נפח מנוע ורצוי גם דגם מנוע ואני אביא לך רשימה.

פורסם
תודה על התגובות , לגבי השמן אז היצרן ממליץ על חצי סינטטי 10-40 שזה לדעתי מה שהולך היום לרוב הרכבים , לגבי הפלשינג של המנוע כנראה שנוותר על התענוג , מה לגבי הפלאגים האם הבוש סופר 2 יהיה מספיק טוב?
ניתן להשיג שמן סינטטי מלא 5 ליטר באריזה סגולה 5W-40HD ב-100 ש"ח בלבד!

 

מה שהופך את השימוש בשמן סינטטי ליותר כדאי מכל הבחינות(גם הבחינה הכלכלית)

 

המחיר קרוב מאד לשמן החצי סינטטי-אך בסינטטי ניתן להאריך את מועדי ההחלפה...אך כל אחד שיעשה את השיקול שלו.

 

ניצן

voll-synthese.jpg

פורסם

השמן הסינטטי המלא באמת נועד לשימוש במנועים שאין בהם נזילות , כאן ממה שהספקתי לראות יש כמה נזילות כך שאם אני ישים שמן כזה אז יהיו שם מזרקות שמן מכל הכיוונים .

 

לגבי המנוע אין לי את הנתונים המדוייקים חוץ מזה שזה 1600 מודל 97 ידני.

 

דרך אגב מה מחיר ניקוי רדיאטור במכון ,אם אני מביא אותו כבר מפורק?

ועוד שאלה קטנה האם השמן גיר ברכב הזה הוא longlife כלומר שלא מחליפים אף פעם , אם לא אז איזה שמן גיר מומלץ גם מבחינת הצמיגות וגם החברה?

×
×
  • תוכן חדש...