Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טובב עצה שלי

לך למוסכים תמיד יש להם ווספות ישנות

דעתי היא שתלך על דגם ה 200 סמ"ק של פיאג'ו יש חלרים בשפע והוא מממש לא פלסטי.

מחיר זול .

ואתה צריך רישיון ל אופנוע עד 500 סמ"ק לא לקטנוע.

פורסם

שלום,

מצטער שאני מקפיץ אבל זה נראה לי עדיף מאשר לפתוח נושא לחדש.

מצאתי Vespa שלא הייתה על הכביש מ86.

אני לא ממש חושב שאני אסע עם הוספה יותר מאשר סיבוב קטן בשכונה עד סוף הרחוב.

אני מקבל את הוספה חינם(חבר של אבא שלי שהיה מוסכניק של אופנועים עד שנות ה90 המאוחרות) ואין לי ממש כוח לרוץ למשרדים השונים ולהעביר בעלות,ולהוציא טסט וכו..

מה הסיכונים אם אני לא אעביר בעלות ולא אעשה טסט?

פורסם
שלום,

מצטער שאני מקפיץ אבל זה נראה לי עדיף מאשר לפתוח נושא לחדש.

מצאתי Vespa שלא הייתה על הכביש מ86.

אני לא ממש חושב שאני אסע עם הוספה יותר מאשר סיבוב קטן בשכונה עד סוף הרחוב.

אני מקבל את הוספה חינם(חבר של אבא שלי שהיה מוסכניק של אופנועים עד שנות ה90 המאוחרות) ואין לי ממש כוח לרוץ למשרדים השונים ולהעביר בעלות,ולהוציא טסט וכו..

מה הסיכונים אם אני לא אעביר בעלות ולא אעשה טסט?

הסיכון הוא פשוט - אתה עובר על החוק, בכך שאתה נוסע על כביש ציבורי ללא טסט וללא ביטוח. במקרה הטוב - שוטר תופס אותך ויש לך משפט תעבורה. במקרה הרע - אתה עושה תאונה ופוגע במישהו, ואז אתה בצרות אמיתיות. בנוסף, אם לא תעשה ביטוח צד ג' ותיתקע באיזו מרצדס, תצטרך לפצות אותו בסכומים שיכולים לעלות כמו כמה ווספות עם טסט בתוקף...

תוספת - לפי הודעה קודמת שלך, יתכן שגם אין לך רשיון נהיגה על קטנוע, אז תוסיף גם את העבירה הזו לרשימה.

בקיצור - רעיון לא טוב.

 

בברכה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

הי

סיכון?

1. אתה מבצע עבירה.

2. אתה עלול להסתבך כלכלית, במקרה של תביעה על נזק שגרמת עם הרכב.

3. בעל הרכב הרשום יכול לקחת ממך את הרכב, כחוק לאחר שהשקעת את כל חסכונותך...

4. תחשוב על המסר שאתה מעביר לסביבתך...

5. אם תירצה בעתיד למכור את יציר כפיך, לא תוכל... כיוון שעל פי חוק הוא לא שלך...

6. עובר על החוק כבר אמרנו? (אם אני זוכר נכון, גם רשיון נהיגה אין לך)...

סיכון+פוטנציאל להסתבכות...

הדרך הנכונה:

1. העברת הכלי על שמך-כולל כל הפרוצדורה המתישה...

2. שיפוץ הכלי והעברת הטסט...

3. הוצאת רשיון נהיגה מתאים (יכול לבוא בכל אחד מהשלבים)

4. סיבוב בכל מקום שתבחר פרט לשעות ההגבלה...

5. הגעה למפגשים ביום שישי.

6. בהצלחה

"לי זה לא יקרה" לא תופס במקרה שלך (מרפי-ספר החוקים)

רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

לא ממש חשבתי גם לנסוע עליו,סתם רציתי לדעת כידע כללי..

האם אני צריך קודם להעביר טסט לפני שאני יכול להעביר בעלות?

כי במצב הנוכחי יקח כמות זמן נכבדה על מנת להביא אותו למצב של טסט.

 

אגב עוד שאלה קטנה כידע כללי,אם אני נוסע בפרדס ששיך למשפחתי,אני עדיין עובר על החוק?

פורסם

אגב עוד שאלה קטנה כידע כללי,אם אני נוסע בפרדס ששיך למשפחתי,אני עדיין עובר על החוק?

 

 

כשתימרח על איזה עץ לא יהיה לך ביטח שישלם לך את האישפוז ואת ימי העבודה שתפסיד.

ואה כן.

פעם ב יש שמועות על שוטרים שעושים מבצע מארבים לילדים במושבים שנוהגים ללא רשיון לא בטוח שהית רוצה להיתקל בהם.

 

 

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

לא נשמע נחמד..

בכול מקרה החלטתי להביא קודם את הוספה(שכבר יושבת אצלי בחצר.) למצב של טסט לעביר בעלות והוציא רשיון לקטנוע.

אני אעדכן בהמשך.

פורסם
לא נשמע נחמד..

בכול מקרה החלטתי להביא קודם את הוספה(שכבר יושבת אצלי בחצר.) למצב של טסט לעביר בעלות והוציא רשיון לקטנוע.

אני אעדכן בהמשך.

איזו שנה הוספה?

וכמה זמן ללא רישוי(טסט)?

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

×
×
  • תוכן חדש...