Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תאמינו לי שאפשר להביא מערכת טובה מאוד בתקציב הזה ..

אבל אני רוצה שגם אתם תעזרו לי למצוא..

המערכת צריך להיות כללת הכל -מגבר ,פנל, קומפוננט ,רמקולים אחוריים, וסאב

 

תודה מראש

 

המערכת שאני חשבתי עליה:

---------------------------------------

פנל : (היה ניראה לי הכי משתלם במחיר הזה עם 2 יציאות למגבר)

http://www.audionet.co.il/details.asp?id=546&lead_id=&look=

 

848 שקל

 

------------------------------------------------------------------

2 מגברים של פלטיניום אודיו ,אחד לסאב אחד לרמקולים (שמעתי שהם הכי ממולצים במחיר הזה)

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^3431,'normal_sales')

1200 שקל

--------------------------------------------------------------------

רמקולים אחוריים של פיוניר

 

http://www.audionet.co.il/details.asp?id=548&lead_id=&look=

 

419 שקל

------------------------------------------------------------

קומפוננט של מורל ( יש לכם המלצה אחרת במחיר הזה??)

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^1639,normal_sales

549 שקל

--------------------------------------------------------

סאב של פיוניר

http://www.rechtman.co.il/ProductInfo.asp?indx=122

עם תיבה 550 שקל

------------------------------

 

סה"כ 3566

מה אומרים?????

פורסם

אני הייתי מוותר על האחוריים ובכסף שלהם +התקציב לקדמיים קונה את הדוטק אאבל החלטה שלך.........

על המגברים אני חושב שתוכל להשיג ב500 ל1 אפילו , רק תחפש טוב....

אני זוכר מזמן שהייתי בקטע של זול הציעו לי אותם ב500 ולא יד שנייה

פורסם

פנאל פיוניר 550 1000 שקל

מורל דוטק 1000 שקל

לאנזאר 800 וואט 4 יציאות 1000 שקל או את הג'י בי אל 75.4

רוקפורד P2 800 שקל

 

הייתי נדיב עם המחירים קיצור יצא לך מערכת סבבה ולא צריך אחוריים תשאר עם המקוריים

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

חבל לקלקל ולקנות הגברה שהיא זבל יחסית לרכיבים .

כמו שקלאריון מן אמר , JBL מהדיוטי פרי 200$ (שהולך להגיע אלי בקרוב :-P ), לגבי הקומפוננטים הייתי משקיע עוד קצת ומנסה לקנות דוטק, אפילו את היישנים ולא את הפולס.

×
×
  • תוכן חדש...