Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ה, זקוק להמלצה:

 

יש לי סובארו אימפרזה 1.6.

 

מקדימה מותקן קומפוננט Lanzar VB 5.1 (על הגבהה בגלל עומק הדלת).

 

HU – פיוניר 7700 הדגם האירופי.

 

באחוריות היה בעבר 5.25 (pioneer 130W 2Way) – ולא סיפק את הסחורה (חירחר בבאסים).

 

יש לי בבית 6X9 זרוקים(180W) – אז ניסיתי להתקין אותם בדלתות האחוריות. – לא צלח – אין אפשרות להתקין כזה רמקול ענק, פשוט יש יותר מדי רכיבים שמפריעים (פעם זה עמוד של מנגנון החלון, פעם זה הציר של הדלת, פעם זה המנוע של החלון וכו').

 

בקיצור, מה אני שם שם?

 

חשבתי על 5X7. נראה לי שיכנס. כדאי? (מצאתי pyle ב 220ש"ח וBOSS ב 300)

 

כאפשרות אחרת חשבתי גם לשים קומפוננט (כמו זה שיש לי מקדימה למשל) – אבל נראה לי עסק קצת יקר.

 

 

מה אתם ממליצים?

 

נגיד שהתקציב מוגבל מלמעלה בסדר גודל של 500 ¤.

תודה מראש לכולם.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

"באחוריות היה בעבר 5.25 (pioneer 130W 2Way) – ולא סיפק את הסחורה (חירחר בבאסים)."

 

ענית לעצמך על השאלה:

יש להתקין רמקול או קומפוננט של 5.25", אחרת לא תהיה תאימות...

פורסם

לא ממש נכון. אני בכל מקרה הולך לנסר את הדלת בשביל הרמקול...

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

אתה הולך לנסר דלת אחורית, בעלת חור מוכן של 5.25", לטובת גודל אחר?

לא מומלץ בכלל... מיותר אפילו.

 

בהצלחה.

פורסם

:shock: החור שהיה שם - 4", ולא 5.25. ה 5.25 עמדו עם הגבהה (פחות מקצועית מזאת שבדלתות הקדמיות, אבל בכל זאת).

 

כך שבכל מקרה מדובר על לנסר את הדלת. (רק את הברזל - החיפוי ישאר כמו שהוא - כדי שלא יראו מה יש בתוך הדלת).

 

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

מתקין מקצועי יעשה לך עבודה מעולה גם אם תרצה 6X9.

 

לפי דעתי האפשרויות שעומדות מולך הם 6.5 או 5.25.

אין לך מגש אחורי???

פורסם

אז ככה,

לא יעזור מתיקן מקצועי - כי פשוט אין שם מספיק מקום. ולחתוך את הדיפון הפנימי (הפלסטיק של הדלת) - לא בא בחשבון.

 

אני רוצה משהו עם מקסימום באס (אם כבר אני קונה, אז אני יכול לבחור)

מגש אחורי - לא בא בחשבון. (גם כ אני לא רוצה לעשות חורים שאפשר לראות אותם, וגם כי כבר יש חיוות של רמקול לדלתות. (זו גם אחת הסיבות שאני פחות רוצה להתחיל להתעסק עכשיו עם קומפוננט כי אין לי ממש כח להתחיל להעביר עוד פעם חיווט לדלתות האלה).

 

השאלה היא האם ה 5X7 יכול לספק תמורה טובה. אני רוצה להזכיר שהקומפוננט הקדמי חזק יחסית (240W ו 60W RMS).

אולי (אני חוזר, אולי) בעתיד יהיה שם מגבר - למרות שבינתיים כנראה שלא.

 

מה אתם אומרים?

נ.ב.

תזכרות, בסביבות מחיר של עד 500 ש"ח.....

תודה, טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

לצערי הוחלט שלא לשים 6X9 במגש.

 

האם יש לכם מה להציע לפי השאלה?

 

 

תודה מראש, טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

×
×
  • תוכן חדש...