Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

5- ניסיון שהצליח, לשבור את המהירות המירבית (170 לפי "אוטו"?)...

פה רואים כמעט 170. היה 180 אח"כ...ופה האוטו לא הגיב כבר.(תזכרו- 1.4)

מה שלא רואים זה שמאחור היתה צמודה אליי איזה בימר ועקפה כאילו אין מחר.

ואני על 180,כן?

 

גם אני הייתי בחול וגם אני הגעתי עם מכוניות למהירויות מטורפות, אבל :

מה שלא מובן לי בארץ פה אם אתה מגיע עם רכב כזה למהירות הזאת הוא יתפרק לך 7 פעמים בדרך, שם הוא בכיף מגיע למהירויות האלה, מה ההבדל , למה פה פשוט הרכב נוסע כמו מת ושם הוא מפלצת? ומדובר על אותו רכב ודגם בדיוק.

  • אחראי פורום
פורסם
הדשבורד, אני חושב, הוא של של המכוניות היותר חדשות,

ה612 סקלייטי

או ה360 מודנה (או הסטרדלה צ'אלנג').

 

אור.

אם אני לא טועה,זו אכן ה-360.

 

המד מהירות לא זז...יצא קצת מטושטש בהגדלה. חוצמזה בפיז'ו הזו אחרי 150 קמ"ש,

קשה מאוד לעלות עד 180. זה ממש לוקח שניות ארוכות.

 

ובקשר לנהיגה מהירה שם- אתה רואה גם מכוניות ישנות יחסית (90 ו...) ופשוטות

שטסות באוטוסטרדה, עם הפיז'ו זה לא היה חוכמה (20K ק"מ על השעון),אבל

רואים שהישנות נשמרות יותר טוב, אם זה אקלים,תשתיות או בעלים טוב.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...