Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלונות כהים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום בוקר טובב

אז אבא קנה רנו אקספרס הוא שם באוטו כלי עבודה כל הזמן.

אני רוצה לעשות חלונות כהים ואני רוצה לדעת איפה מותר לי לשים ואיפה לא.

נ.ב

אני תיכננתי לשים רק בחלונות האחוריים ו האחוריים צדדיים.

תודה לעונים.

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

פורסם

ציטוט של עמית:

 

לא חוקי בוודאות.

תקנה 356(ד)

לא ירשם רכב ולא יחודש רשיונו של רכב שהשמשות המותקנות בו, כולן או מקצתן צופו בחומר ציפוי, בין בהתזה, בין בהדבקה ובין בכל דרך אחרת.

פורסם

תריץ חיפוש בפורום....כזכור לי מישהו טרח וצילםוסרק) את התקנה של המפקח ..בקיצר אסור בתכלית האיסור...שום רכב לא עובר ככה טסט...

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

אסור אסור אסור.... לי יש אותו רכב בדיוק ואותה בעיה בדיוק, נראה לי שאני אחכה עד אחרי הטסט ואז ידביק, כיוון שאין הרבה אפשרויות אחרות...

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

שים ווילונות....

הכי פשוט, הכי זול, הכי פשוט להוריד...

ודחילק, בכל שבוע ניפתחים עשרות שירשורים עם השאלה הדבילית הזו....

תעשו חיפוש, לא סמים!!!

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

וילונות ברכב שמים זקנים או צעירים שמישתמשים ברכב כחדר מיטות.

וילונות בעעע

אני עושה חלונות כהים ניראה לי וזהו!

ביום ראשון נכניס אתהואטו לטיפול ואחר כך חלונות.

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

פורסם

נכון שזה אסור, אבל נדמה לי אפשר איכשהו להתגמש בעניין הזה...

בעבודה שלי יש צי מכוניות של סוכנים. ברלינגו וחיות מוזרות אחרות למיניהן שעשו להם לפני שנתיים הדבקת מדבקות לכל הרכה עם ציור ושם של החברה, כל האוטו מכוסה ונראה כאילו הוא צבוע ככה (עשו ממש עבודה מקצועית, המדבקות לא דוהות ולא מתקלפות וללא כיסי אוויר).

בחלונות האחרויים שמו מדבקת רשת כהה עם חורים ועליה גם רשום שם החברה.

כאמור זה היה לפני שנתיים ואני עדיין רואה מכוניות מסתובבות עם הדבר הזה, למרות ששמעתי שכן עשו להם סיפורים עם הטסט ולכן במכוניות חדשות הם כבר לא שמים את מדבקת הרשת מאחורה, אבל המכוניות הראשונות איכשהו עברו טסט.

אני לא בטוח אבל נדמה לי שהמכוניות מליסינג, לא יודע אם זה משנה משהו מבחינת טסטים, אבל עובדה שעדיין יש מכוניות עם הרשת הזו. הרשת הזו מבפנים עושה בעקרון את אותו אפקט של וילון חורים בשמשה האחורית, כזה שמקובע לבגאז' איפה שהרמקולים ומתחבר לשני מתלים בתקרה, כמובן את זה אפשר להוריד ולהחזיר במידת הצורך.

קיצץ... מישהו מוכן להסביר את התופעה שהמכוניות עברו טסט?

פורסם

שאלתי גם לגבי כיסוי החלונות במדבקות, גם זה לא עובר.

רשת שלא דבוקה לחלון ברור שעוברת טסט, מדבקה לא אמורה לעבור אך לעיתים עוברת...

...Carpe Diem

פורסם

עם כל החיים נלך לפי מה שמותר ומה שאסור לא נצליח להנות מהחיים או שלא נעשה כלום או ליתר דיוק לא נעשה הרבה בחיים שלנו.

אז ליפעמים קחו יוזמה ותעשו גם מה שאסור ותראו שההרגשה טובה אחרי זה!!!

ועל הדרך קחו בחשבון שתשלמו יקר :wink: . ואני אומר את זה בכל מובן המילה!!!!

אז תהנווו

ופייי אני אני ניהיתי פילוסוף עם רנו אקספרס עם חלונות כהים

רנו אקספרס אוטו ערסים עלקקק...

חחחח... טוב שבכלל הוא סוחב את עצמו אז עם נשים בו מערכת של ערסים הוא בכלל לא יסעע.

אסף שיודע שרנו אקספרס עושה טובה שהיא נוסעת אבל אבא שלו עובד עם האוטו הזה

שבת שלום לכולם!

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

פורסם

 

אם יש עדיין הלוחית של "כח הדיזל" מהר להוריד,פאדיחות.

כוח הדיזל זה סיטרואן C15.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...