Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...:smile:

יש לי וויכוח עם חבר... הוא טוען שצ'יפ לרכב (מנוע 100,1400 כ"ס) יתן שיפור של 14 כ"ס במקרה הטוב ו 10 כ"ס במקרה הרע.... אני טוען שזה בולשיט:wink: ושצ'יפ בלבד לא יתן שיפור כזה...

מי צודק?:arrow:

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

קודם כל אני מבין שאין לכם על מה להתכווח אז אתם מתחילים להתווכח על שטויות, שנית צ'יפ אמור לתת תוספת של 10% כ"ס למנוע אטמוספרי רגיל, אז במיקרה שלך זה יוצא 10 כ"ס.

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

צ'יפ לבד, בלי שום דבר אחר לא יתן לעולם בפולו 16V תוספת של 14, או 10 HP. מדובר בתוספת של 10%, זה לא משהו שניתן להשיג עם צ'יפ בלבד. תריץ חיפוש היום כל מיני דיונים לגבי תוספות של צ'יפ.

 

גיא

פורסם

אני דווקא הבנתי שהצ'יפ זה בעצם תוכנת ניהול שונה למנוע שאמורה לתת את המקסימום מהמנוע.

היצרן כאשר כותב את התוכנה צריך גם שהאוטו לא ישתה יותר מידי דלק ויעמוד בתיקני זיהום האוויר ולכן לא מנצל 100% מהמנוע. צ'יפ פותר את ה"בעיה" הזאת.

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

לא מדוייק כל כך

צ'יפ הוא לא תוכנת ניהול אלא בא להחליף את המפות השונות בניהול המנוע

(הצתה,דלק ) מה שנותן ניצול טוב יותר של הכוח שהמנוע מסוגל לייצר

במקרב הנ"ל לא נראה לי שהוא יתן 10 % תוספת הספק אלא משהו יותר בכיוון

של סוסים בודדים

 

בעבר יצא לי לסוע על פולוGti לפני ואחרי שהותקן צ'יפ ברכב - ההבדל לא היה כזה משמעותי

 

 

רן

פורסם

להערכתי ניתן לגרד עוד מספר כ"ס בודדים בעזרת פילטר פתוח ותיעול אוויר קר מקצועי ,מערכת פליטה עם דוד פתוח בקצה שלה+הסרת ממיר , ווסת דלק וצ'יפ, אבל להגיע ל10 כ"ס יהיה יומרני ביותר.

 

עם צ'יפ בלבד קשה להאמין שיהיה שינוי מורגש.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לא ברור לי למה אנשים משקיעים כסף על צ'יפ שהמנוע שלהם אטמוספרי . פשוט חבל על הכסף !

סיבה אחת מבין רבות:

שיפור צריכת הדלק.

משכנתא זה קל

פורסם
סיבה אחת מבין רבות:

שיפור צריכת הדלק.

כן בטח.....צ'יפ שאמור להגדיל את צריכת הדלק בשביל שהאוטו יהיה יותר מהיר

משפר את צריכת הדלק(כלומר מקטין אותה)...ממש!

 

הצ'יפ אמור לשנות את המערכת של המחשב כדי שהוא יוכל להזרים דלק ואויר בהתאמה בכמות יותר גדולה כדי שהאוטו יהיה (אולי)

יותר מהיר .אי אפשר לשפר את מהירות הרכב ולחסוך בדלק!!

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם

יש מכוניות אטמוספריות שציפ ממש עוזר ומורגש בהן!

 

לא בתאוצות וכאלה אלה יותר ב"החלקה" של עקומות מומנט/ הספק, תגובות דושה וכו'.

כל מי שהייתה או יש לו 205 GTI יודע שבמהירויות נמוכות, בהילוכים נמוכים, האוטו מאוד קופצני וכל נגיעה בדושה מקפיצה את האוטו (אפקט הקנגרו :wink: ). ציפ פותר את הבעיה הזאת לחלוטין!

בברכה,יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הכל תלוי במנוע. יש כאלה ששמים להם צ'יפ ואין שיפור. היה בעבר אחד שסיפר

שהוא שם צ'יפ ולחץ עם מגאן קופה מספר פעמים לפני ואחרי הצ'יפ והוא בכלל לא עזר!.

 

אני הבנתי שבפונטו טורבו GT הצ'יפ מוסיף בדרך כלל בין 20 ל30 כ"ס .. אמת?

כותרת: מנוע ממשיך לעבוד אחרי כיבוי

יש לי פיאסטה 88...

פיאסטה- המכונית היחידה שתסע גם בלי מנוע :smile:
פורסם
הכל תלוי במנוע. יש כאלה ששמים להם צ'יפ ואין שיפור. היה בעבר אחד שסיפר

שהוא שם צ'יפ ולחץ עם מגאן קופה מספר פעמים לפני ואחרי הצ'יפ והוא בכלל לא עזר!.

 

אני הבנתי שבפונטו טורבו GT הצ'יפ מוסיף בדרך כלל בין 20 ל30

כ"ס .. אמת?

 

ההבדל בין השמת ציפ באוטו אטמוספרי ןהין השמת צ'יפ באוטו מוגדש הם שמים וארץ!!!!

וכן צ'יפ באוטו טורבו בכלל מוסיף בין 20-30 בערך

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

×
×
  • תוכן חדש...